IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nog meer vakantie... Vorige pagina | Volgende pagina
Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 02-01-2008 17:55 by Ghislain Lambert Profiel van Ghislain Lambert

Weekendje Groningen aankomend weekend. Zijn er nog tips wbt goede (metal) kroegen, cd/dvd/boeken winkels, restaurants etc....???


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2008 17:58 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 januari 2008 17:55 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Weekendje Groningen aankomend weekend. Zijn er nog tips wbt goede (metal) kroegen, cd/dvd/boeken winkels, restaurants etc....???


Cafe de Ster
Oh en als je er vrijdagavond al bent, metalconcertje in de Vera.. gratiezz.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-01-2008 17:58]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2008 17:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 januari 2008 18:27 schreef M. het volgende:
Mooi plaatje met die boom MMayo! Prachtig, als ik meer ervaring heb wil ik daar zeker een keer rondkarren.


Thnx was vanuit een rijdende bus geschoten, wel wat lastig haha.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 02-01-2008 21:47 by Ghislain Lambert Profiel van Ghislain Lambert

quote:
Op 2 januari 2008 17:58 schreef MMayo het volgende:
Cafe de Ster
Oh en als je er vrijdagavond al bent, metalconcertje in de Vera.. gratiezz.


Ah thanks! Weet je toevallig of er een uitgebreide boekenzaak is waar ze ook veel engelse boeken op voorraad hebben?


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2008 7:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 januari 2008 21:47 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Ah thanks! Weet je toevallig of er een uitgebreide boekenzaak is waar ze ook veel engelse boeken op voorraad hebben?


Hmnee sorrie, ik woon niet in Groningen.. kom er alleen om te zuipen Maarre mail anders Greycloak even, die weet dat vast wel.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-01-2008 10:07 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Oeh, vakantie... Over twee weken ga ik bij mijn zusje op visite op Fuerteventura (Canarische Eilanden).





Zin in!

En in februari een weekendje Praag voor de verjaardag van mijn lieffie... Ook mooi!

Ik ben benieuwd waar we van de zomer heen gaan.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-01-2008 10:09 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 24 december 2007 11:05 schreef varanus het volgende:
Wil eigenlijk de volgende zomervakantie eens in Denemarken kijken. Graag aan de kust met een beetje ruig terrein. Mensen met ervaring die kant op?

Ga dan naar ost jylland.
Voor de echte Fjorden adviseer ik je de eilanden op te gaan.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-01-2008 10:11 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 31 december 2007 19:14 schreef varanus het volgende:
Ziet er wel aardig uit, maar beslist geen land wat mij persoonlijk trekt. Ook nog reptielenspul gespot?

In mijn tijd in Jordanië kwamen ze vanzelf voorbij wandelen.

Het was er haast continu 40 graden celsius.
Ik heb al die plaatsen ook gezien, maar idd geen vakantieland voor mij..de plastic zakjes waaien je voorbij en veuls te warm.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-01-2008 10:17 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Btw Deze start/landingsbaan hebben we aangelegd.



Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-01-2008 10:34 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 2 januari 2008 21:47 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Ah thanks! Weet je toevallig of er een uitgebreide boekenzaak is waar ze ook veel engelse boeken op voorraad hebben?

Ja, de Scholtens & Wristers. Als je van de Grote Markt naar de Vismarkt loopt zie je hem wel.

+ De Slegte in de Herenstraat is ook groot maar heeft een typisch B-assortiment.

[Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 03-01-2008 10:36]


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


R.
Usericon van R.
Posted 03-01-2008 12:06 by R. Profiel van R.

In April naar Noorwegen.

We maken een mini-trip van 14 dagen door zuid-west Noorwegen. We komen aan in Kristiansand, daarna doen we er circa 2 dagen over om in de buurt van Bergen te komen. We blijven enkele dagen in Bergen en zakken dan weer rustig af naar beneden, richting Stavanger waar we ook enige tijd blijven voorwat we uiteindelijk weer op de boot té kristiansand stappen.




Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 03-01-2008 14:57 by Ghislain Lambert Profiel van Ghislain Lambert

quote:
Op 3 januari 2008 10:34 schreef Jällö het volgende:
Ja, de Scholtens & Wristers. Als je van de Grote Markt naar de Vismarkt loopt zie je hem wel.

+ De Slegte in de Herenstraat is ook groot maar heeft een typisch B-assortiment.


Bedankt, ik zal t eens gaan checken!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-01-2008 15:39 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 3 januari 2008 10:09 schreef Vikingblood het volgende:
Ga dan naar ost jylland.
Voor de echte Fjorden adviseer ik je de eilanden op te gaan.

Ik heb anders nog nooit een fjord op een eiland gezien (niet te verwarren met Ford).
Wel es een klif, maar ook dat is wat anders!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-01-2008 15:50 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

ok richting Kobnhavn dan wijsneus.
Ok en dan is het nog geen Noorwegen.
Dus Wil je grote Fjorden zien, ga dan naar Noorwegen en of Zweden

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-01-2008 15:54]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-01-2008 16:09 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Twijfel twijfel, wil graag die kant eens op. Auto is weer door de keuring, dus stukkie doorrijden Zweden in is ook een optie. Weet iemand nog een mooi stekkie? Liefst niet al te ver Zweden in, maar wel graag ruige natuur en liefst water in de buurt.


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-01-2008 16:29 by Jällö Profiel van Jällö

Zweden heeft een scherenkust, geen fjord te bekennen daar. Best mooi om te zien maar veel te toeristisch (aka de Zweedse Riviera). Wel tof om te zeilen daar.

In zuid-Zweden begint het echt mooi te worden in Dalsland (onder Karlstad en Åmål, aka "Sweden in miniature") en zoals ik al zei vooral de provincie erboven, Värmland. Dat is Zweden op z'n mooist en je bent er met de auto in één dag. Veel kleine meren en rivieren (grote ook), veel wandelroutes, veel kano's te huur, veel wild (wel schuw), bos, natuurgebieden, noem het maar op en toch niet teveel toeristen. Verwacht niet teveel van de stadjes.

De provincie Blekinge, rond Karlskrona, is ook aardig (aka "the garden of Sweden") maar mist het reliëf en de vele meren.

Verder heb je in het zuiden Skåne (rond Lund) maar daar is geen bos, en Småland: Wel bos, maar niet ruig en zonder meren (veel bos omgewaaid in 2005).


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2008 16:47 by M. Profiel van M.

quote:
Op 3 januari 2008 16:09 schreef varanus het volgende:
Twijfel twijfel, wil graag die kant eens op. Auto is weer door de keuring, dus stukkie doorrijden Zweden in is ook een optie. Weet iemand nog een mooi stekkie? Liefst niet al te ver Zweden in, maar wel graag ruige natuur en liefst water in de buurt.

Waarom pak je niet de nachttrein? De rechtstreekse (vanaf A'dam) naar Kopenhagen rijdt sinds begin december weer. Als je op tijd boekt zit je voor een paar tientjes p.p. in Kopenhagen. Kan je altijd als het nodig is daar een auto huren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-01-2008 16:58 by Jällö Profiel van Jällö

Dat is irritant (de trein) en duur (auto huren).


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-01-2008 17:03 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Net even rondgeneusd, en een camping in het plaatsje Stollet gevonden. Idd in Varmland, denk dat ik me daar eens nader op ga orienteren, werkelijk een schitterende omgeving! Dank u voor de tip Jallo!

@M, wij zijn 1 keer eerder met de trein op vakantie geweest: NOOOOOOOIT WEER!! Wat een drama was dat


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-01-2008 17:42 by Jällö Profiel van Jällö

Dag 1 zou ik bij Karlstad/Arvika in de buurt blijven dan is de trip nog relaxt in één dag te doen, bij het natuurgebied Glaskogen in de buurt bijv.
Als je tzt nog vragen hebt, laat maar horen; ik heb daar in de middle-of-nowhere gewoond en ken het gebied beter dan de Fryske wâlden.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2008 18:23 by M. Profiel van M.

quote:
Op 3 januari 2008 16:58 schreef Jällö het volgende:
Dat is irritant (de trein) en duur (auto huren).

Ow het leek mij wel relaxed, die nachttrein. Ik moet met fiets + bagage naar Noorwegen en vliegen zie ik niet zo zitten. Lekker in Utrecht instappen en doorsnurken tot Denemarken, lijkt me prima


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-01-2008 19:35 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 3 januari 2008 17:42 schreef Jällö het volgende:
Dag 1 zou ik bij Karlstad/Arvika in de buurt blijven dan is de trip nog relaxt in één dag te doen, bij het natuurgebied Glaskogen in de buurt bijv.
Als je tzt nog vragen hebt, laat maar horen; ik heb daar in de middle-of-nowhere gewoond en ken het gebied beter dan de Fryske wâlden.





spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-01-2008 20:15 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 3 januari 2008 18:23 schreef M. het volgende:
Ow het leek mij wel relaxed, die nachttrein. Ik moet met fiets + bagage naar Noorwegen en vliegen zie ik niet zo zitten. Lekker in Utrecht instappen en doorsnurken tot Denemarken, lijkt me prima
Als je met de fiets bent en in midden-NL woont is het goed te doen natuurlijk. De terugweg is wel minder omdat je dan precies je rit moet plannen. Alles beter dan de Eurolines bus trouwens.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 03-01-2008 21:46 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

Er worden hier mooie vakantie foto's gepost, dat brengt me een beetje in de "sfeer". Weet iemand nog een site waar gratis "wallpapersized" natuur/landscape achtige foto's te downloaden zijn? Zoek iets prettigs voor op mijn background



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-01-2008 22:14 by Jällö Profiel van Jällö

Google es op "wallpaper + nature".


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen