IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nog meer vakantie... Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2008 11:48 by MMayo Profiel van MMayo

Dit jaar wil ik alleen op vakantie met vliegtuuge, kan alleen niks vinden wat betaalbaar is (1 persoons reizen zijn duuuuur, damnit!). *zoekt verder*

Gelukkig in het najaar wel in de planning staan om een weekendje Noorwegen te doen, eff op visite bij een vriendin.

Ik wil die miljoenen winnen in de loterij, dan ging ik een paar maand op vakantie.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-03-2008 12:07 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 14 maart 2008 11:48 schreef MMayo het volgende:


Gelukkig in het najaar wel in de planning staan om een weekendje Noorwegen te doen, eff op visite bij een vriendin.

en bij mij


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2008 12:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 maart 2008 12:07 schreef Cadaveria het volgende:
en bij mij


Moet je me maar even mailen wanneer je er precies zit en waar precies (of ja waar dichtsbijzijnde vliegveld is). Ga ik even kijken of ik zo'n goedkoop retourtje in die periode kan plannen en kom ik je opzoeken


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 14-03-2008 12:43 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 14 maart 2008 11:48 schreef MMayo het volgende:
Dit jaar wil ik alleen op vakantie met vliegtuuge, kan alleen niks vinden wat betaalbaar is (1 persoons reizen zijn duuuuur, damnit!). *zoekt verder*

Voorgeprogrammeerde alles-in-1 reizen zijn voor alleenstaande bejaarden zijn idd aan de dure kant.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2008 12:44 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 maart 2008 12:43 schreef Jällö het volgende:
Voorgeprogrammeerde alles-in-1 reizen zijn voor alleenstaande bejaarden zijn idd aan de dure kant.


Ieuw daar nog niet eens naar gekeken
Groepsreizen, hoera wat leuk.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-03-2008 12:54 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 14 maart 2008 12:15 schreef MMayo het volgende:
Moet je me maar even mailen wanneer je er precies zit en waar precies (of ja waar dichtsbijzijnde vliegveld is). Ga ik even kijken of ik zo'n goedkoop retourtje in die periode kan plannen en kom ik je opzoeken
u hebt mail!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2008 15:41 by Immortella Profiel van Immortella

Paar weken geleden vakantie geboekt Woei, lekker 11 dagen naar Kroatië!
Leuk appartementje, aan zee, eigen auto mee en mooi de hele omgeving bekijken.. Heb er zin in!


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2008 15:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 maart 2008 15:41 schreef Immortella het volgende:
Paar weken geleden vakantie geboekt Woei, lekker 11 dagen naar Kroatië!
Leuk appartementje, aan zee, eigen auto mee en mooi de hele omgeving bekijken.. Heb er zin in!


Kroatie is mooi!
Naar welke plaats ga je?

@ Cadavertje
Yeah gezien, thnxie!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-03-2008 15:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ikke een dikke week naar Azoren in juli. Walvissen kijken enzo


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2008 16:07 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 maart 2008 15:47 schreef MMayo het volgende:
Kroatie is mooi!
Naar welke plaats ga je?



We zitten vlakbij Poreç! Ben je daar geweest?


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2008 16:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 maart 2008 16:07 schreef Immortella het volgende:
We zitten vlakbij Poreç! Ben je daar geweest?


Zekers! Ben daar zo'n drie keer geweest (en daarna nog zo'n 5 keer naar andere steden).
Erg leuk stadje, prachtige zee en omgeving daar (wel overal rotsstranden, surfschoentjes zijn een aanrader). Oh en ga naar Pula, vandaar uit zijn er superleuke excursies te maken naar Brijuni (Brioni). Laat je wel goed informeren en ga niet mee met een zogenaamde vispicknick, dat was er toen echt te ranzig om te verblijven (wij zijn uit ellende direct mee terug gegaan met de boot ). Rovinj is trouwens ook erg leuk om te bezoeken, als je veel tijd hebt daar.. dan kun je met taxiboot vanuit de haven naar red island varen. Oh en Plitvice meren, zijn wel een best eind van Porec vandaan maar wel iets dat je moet gaan zien als je de kans hebt. [/reisleidster]

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-03-2008 16:14]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2008 16:48 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 maart 2008 16:14 schreef MMayo het volgende:
Zekers! Ben daar zo'n drie keer geweest (en daarna nog zo'n 5 keer naar andere steden).
Erg leuk stadje, prachtige zee en omgeving daar (wel overal rotsstranden, surfschoentjes zijn een aanrader). Oh en ga naar Pula, vandaar uit zijn er superleuke excursies te maken naar Brijuni (Brioni). Laat je wel goed informeren en ga niet mee met een zogenaamde vispicknick, dat was er toen echt te ranzig om te verblijven (wij zijn uit ellende direct mee terug gegaan met de boot ). Rovinj is trouwens ook erg leuk om te bezoeken, als je veel tijd hebt daar.. dan kun je met taxiboot vanuit de haven naar red island varen. Oh en Plitvice meren, zijn wel een best eind van Porec vandaan maar wel iets dat je moet gaan zien als je de kans hebt. [/reisleidster]


Ghehe, tnx! We wilden eigenlijk alles hierboven ondernemen, en nog veel meer... Al een paar boeken over Kroatië/Istrië ingeslagen, en jouw tips stonden daar idd ook in. De Plitviçe meren zijn ongeveer 200 km geloof ik, vanaf Poreç. Maar dat zag er zo fucking mooi uit (o.a. op YouTube staan filmpjes) dat we er sowieso heen willen, desnoods met overnachting erbij.
Alleen Red Island heb ik nooit iets over gelezen, is dat ook een natuurpark o.i.d.?


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2008 16:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 maart 2008 16:48 schreef Immortella het volgende:
Ghehe, tnx! We wilden eigenlijk alles hierboven ondernemen, en nog veel meer... Al een paar boeken over Kroatië/Istrië ingeslagen, en jouw tips stonden daar idd ook in. De Plitviçe meren zijn ongeveer 200 km geloof ik, vanaf Poreç. Maar dat zag er zo fucking mooi uit (o.a. op YouTube staan filmpjes) dat we er sowieso heen willen, desnoods met overnachting erbij.
Alleen Red Island heb ik nooit iets over gelezen, is dat ook een natuurpark o.i.d.?


Als je naar Plitvice wil, zou ik inderdaad voor een overnachting gaan. Los te boeken is het stukken goedkoper. Het is te groot om er even snel doorheen te gaan en dan nog terug te rijden naar Porec (rit van 10 uur ongeveer).

Nee kan kloppen red island is een van de kleine onbewoonde eilandjes in Istrie, de bevolking noemt het eiland zo ivm de rode kleigrond. Je kunt er super relaxed zwemmen, strandje voor jezelf zeg maar (mits je strak de andere kant op loopt dan de rest van de bevolking doet hehe). Maar erg mooi daar. Sowieso de moeite waard om in de haventjes te vragen naar taxibootjes die je naar dat soort bestemmingen kunnen brengen voor weinig.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-03-2008 16:51]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2008 17:07 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 maart 2008 16:50 schreef MMayo het volgende:
Als je naar Plitvice wil, zou ik inderdaad voor een overnachting gaan. Los te boeken is het stukken goedkoper. Het is te groot om er even snel doorheen te gaan en dan nog terug te rijden naar Porec (rit van 10 uur ongeveer).



Zo, 10 uur nog ja? Oeps, wij gingen uit van zo'n 4 uur rijden.. Nee, dan is een overnachting wel een vereiste ja. Nog maar even regelen dan.

quote:
Nee kan kloppen red island is een van de kleine onbewoonde eilandjes in Istrie, de bevolking noemt het eiland zo ivm de rode kleigrond. Je kunt er super relaxed zwemmen, strandje voor jezelf zeg maar (mits je strak de andere kant op loopt dan de rest van de bevolking doet hehe). Maar erg mooi daar. Sowieso de moeite waard om in de haventjes te vragen naar taxibootjes die je naar dat soort bestemmingen kunnen brengen voor weinig.


Oeh, dat klinkt wel leuk. Ik ben ook niet zo'n fan van zwemmen/zonnen op drukke stranden. Ik had al wel gelezen dat je je inderdaad via dat soort 'taxibootjes' naar onbewoonde eilandjes kon laten brengen, relaxed. Ik hou wel van wat privacy als ik 'halfnaakt' rondloop


..."Hate can only create more hate"...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-03-2008 8:43 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hehe, ook ooit in Joegoslavie geweest (ja, zo heette dat toen nog), en schoenen aanhouden bij het zwemmen is daar idd wel een aanrader als je je poten niet vol zeeegels wil hebben hehehe.......


spelfout weggehaald...


trol
Usericon van trol
Posted 15-03-2008 13:52 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Plitvice is absoluut de moeite waard om even een overnachting te doen. Mijn ervaring van vorig jaar in het hoogseizoen was dat er nog genoeg goedkope appartementjes te regelen zijn een paar minuten lopen van het park. Gewoon een dag van te voren even bellen.

Volgend weekend een weekend Basel, Zwitserland.
Kaart gewonnen voor het World Psychedelic Forum t.w.v. €310,-
Gaat een geniaal weekend worden vol met interessante lezingen over de psychedelische cultuur en ontwikkelingen en toepassingen van psychedelica in o.a. de psychiatrie en de verslavingszorg.
Heb er zin an!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-03-2008 15:27 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 15 maart 2008 13:52 schreef trol het volgende:
Plitvice is absoluut de moeite waard om even een overnachting te doen. Mijn ervaring van vorig jaar in het hoogseizoen was dat er nog genoeg goedkope appartementjes te regelen zijn een paar minuten lopen van het park. Gewoon een dag van te voren even bellen.



Dat gaan we dan maar ff doen

quote:
Volgend weekend een weekend Basel, Zwitserland.
Kaart gewonnen voor het World Psychedelic Forum t.w.v. €310,-
Gaat een geniaal weekend worden vol met interessante lezingen over de psychedelische cultuur en ontwikkelingen en toepassingen van psychedelica in o.a. de psychiatrie en de verslavingszorg.
Heb er zin an!


Dat klinkt interessant!


..."Hate can only create more hate"...


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-03-2008 11:56 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

quote:
Op 8 januari 2008 17:15 schreef Jällö het volgende:
@Zenial.
Niet vergeten: Een lange onderbroek, een Ipod als je niet tegen doodse stiltes kunt, een speen als je spraakzaam bent en Prozac als je langer dan een paar dagen blijft.

Kallio district (Sörnäinen metro) is Sex, Drugs & Doom 'n Roll, veel maffe lui en geinige kroegjes daar, rond Kamppi zit ook wel het een en ander. Speciaalbierkroegen (Fins: olutravintola) zijn doorgaans het meest gezellig en goed als je het pisbier zat bent, bijv. Kaisla vlakbij CS.
Rond het centrum zijn wel goede restaurants, vooral de Finse en Russische keuken is OK; Ateljé Finne aan de Arkadiankatu is tot nu toe mijn favoriet (incl. toffe wijnexpert). Verder staat Helsinki als design stad, daar kom je wel achter.

Als je niet te ver wilt reizen en toch wat wilt zien van de Finse natuur/bos huur je een auto oid en ga je naar Nuuksio national park (+/- 50 km), veel wandelmogelijkheden daar.
Oostelijk van Helsinki ligt een stadje met een oude houten stadskern, Porvoo, da's wel geinig.
En niet te vergeten, aan het eind van elke dag; koel bier in een bij voorkeur knetterhete sauna.
Hölökynkölökyn! (Proost).


Ik ga binnenkort ook naar Helsinki, vanaf 1 mei. Nog meer leuke tips? bedankt voor deze alvast



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-03-2008 15:25 by Jällö Profiel van Jällö

Overzicht met alle eetgelegenheden. http://www.eat.fi/?str=5&setLang=3
(Tips: Atelje Finne, Kuurna, Kuu, let wel: niet goedkoop)
Overzicht van gigs: http://meteli.net/event.php?l=hel&t=n
Zoiets?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


R.
Usericon van R.
Posted 17-03-2008 16:09 by R. Profiel van R.

Volgende maand zit ik voor een korte periode van 12 dagen samen met Elmar\Botgruis in Noorwegen.

We nemen een b&b in Denemarken en stappen dan op de boot richting kristiansand, waarna we rustig richting Bergen rijden terwijl we ondertussen overnachten in vakantie hutten op verschillende plaatsen.

Zodra we na zo'n 5 dagen reizen zijn aangekomen in Bergens blijven we daar drie dagen overnachten, binnen die dagen bekijken we de stad, gaan we een berg beklimmen en rijden we even richting een vervallen klooster (lysset kloster ofzo) die o.a. te zien was in de beruchte immortal - call of the wintermoon videoclip.

Na deze periode in Bergen rijden we naar Stavanger, overnachten we daar een nacht en rijden we zo weer rustig naar Kristiansand waar de boot ons weer naar Denemarken zal brengen!

Ben op dit moment ook druk bezig om een IT stageplaats in Scandinavie te vinden. Morgen spreken met de school over dit onderwerp en alvast wat dingen regelen. Hopelijk gaat dit alles lukken! Wat het lijkt mij heerlijk om daar wat maandjes te zitten!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 17-03-2008 18:13 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Ik moet nog een vakantie boeken..

Wilde naar Griekenland gaan, maar dat wil ze woman niet...

nog 4 maanden te gaan dus nog ff tijd..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2008 18:26 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 maart 2008 10:39 schreef karnivoor het volgende:
jeej, hebben we eindelijk een bestemming voor de vakantie gevonden, wordt de reis kut nog maar even verder zoeken naar iets met de reis erbij in ofzo...


en in plaats van een villa met prive zwembad in spanje wordt het.... *krekelgeluiden* ameland! ^^


Je moeder.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-03-2008 18:48 by Jällö Profiel van Jällö

Waddeneiland OK, maar Ameland is wel gelijk de meest hopeloze.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2008 18:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

klopt! al vaker geweest alleen dan in een crappy tentje, dit keer in een bungalow


Je moeder.


R.
Usericon van R.
Posted 18-03-2008 12:50 by R. Profiel van R.

quote:
Op 17 maart 2008 18:26 schreef karnivoor het volgende:
en in plaats van een villa met prive zwembad in spanje wordt het.... *krekelgeluiden* ameland! ^^


Zozo, ik ben van plan van de zomer samen met mijn vriendin te fietsen richting Vlieland om dan gezellig in een crappy tentje een week te genieten. Ook wat anders dan mijn geplande vakantie richting Egypte.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen