IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nog meer vakantie... Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-01-2008 13:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 8 januari 2008 13:36 schreef WhiteRider het volgende:
Maar we hebben geen auto (tenminste, ik heb dan denk ik nog net m'n rijbewijs niet). Hoe zouden we daarheen moeten?


Och, naar Kroatië gaan ook busreizen hoor.
http://www.idriva.nl/kroatie-busreizen.html

http://www.kras.nl/vakantie/searchresult.htm?areaid=EU:269&triptype=bus&lfs=1

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 08-01-2008 13:41]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2008 13:51 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 januari 2008 13:36 schreef WhiteRider het volgende:
Maar we hebben geen auto (tenminste, ik heb dan denk ik nog net m'n rijbewijs niet). Hoe zouden we daarheen moeten?


Vliegtuig, busreis, trein..
Oh en Griekenland (tig eilandjes en vaste land) is ook best leuk als je zon zoekt. Maar Slovenie en Kroatie qua natuur stukken mooier en daar is tenminste ook cultuur te vinden, op de meeste griekse eilanden niet meer ivm grote aardbeving gedoe.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-01-2008 13:52 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Busreizen zijn gay.

Dat wordt sowieso vliegtuig o.i.d., thanks in ieder geval!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2008 13:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 januari 2008 13:52 schreef WhiteRider het volgende:
Busreizen zijn gay.

Dat wordt sowieso vliegtuig o.i.d., thanks in ieder geval!


Oh en als je echt echt echt weg wilt fikken, moet je naar Egypte gaan in de zomer.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-01-2008 13:55 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nee dank je :').

Ik ben wel eens in Tunesië geweest in de zomer...tering, daar zweet je echt de pan uit.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2008 13:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 januari 2008 13:55 schreef WhiteRider het volgende:
Nee dank je :').

Ik ben wel eens in Tunesië geweest in de zomer...tering, daar zweet je echt de pan uit.


Och, maar 50 graden..


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 08-01-2008 13:59 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 8 januari 2008 13:34 schreef blonde rockgod het volgende:
Maar jullie gaan niet een festivalvakantie als vorig jaar doen? Nog respect daarvoor

Hehe, jazeker wel. Die komt er ook weer dit jaar waarschijnlijk met meer zelfs, en wat langer blijven in Slovenie.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2008 14:01 by MMayo Profiel van MMayo

Gaat er nog iemand naar de vakantiebeurs toe in Utrecht? Altijd erg leuk om ideetjes op te doen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-01-2008 14:20 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Net een leuk hotel geboekt in Helsinki



Zenial


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-01-2008 14:32 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 08-01-2008 15:02 by Jällö Profiel van Jällö

Als je tzt vragen over Helsinki e.o. hebt moet je maar even van je laten horen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-01-2008 15:21 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Okee, wat kan je aanraden in en om Helsinki?

Ik moet wel zeggen dat ik redelijk lui ben dus ik ga geen urenlangen bergbeklimmingen doen enzo


Zenial


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-01-2008 15:25 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 januari 2008 15:21 schreef Zenial het volgende:
Okee, wat kan je aanraden in en om Helsinki?

Ik moet wel zeggen dat ik redelijk lui ben dus ik ga geen urenlangen bergbeklimmingen doen enzo
Neem je je TomTom niet mee dan?



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 08-01-2008 17:15 by Jällö Profiel van Jällö

@Zenial.
Niet vergeten: Een lange onderbroek, een Ipod als je niet tegen doodse stiltes kunt, een speen als je spraakzaam bent en Prozac als je langer dan een paar dagen blijft.

Kallio district (Sörnäinen metro) is Sex, Drugs & Doom 'n Roll, veel maffe lui en geinige kroegjes daar, rond Kamppi zit ook wel het een en ander. Speciaalbierkroegen (Fins: olutravintola) zijn doorgaans het meest gezellig en goed als je het pisbier zat bent, bijv. Kaisla vlakbij CS.
Rond het centrum zijn wel goede restaurants, vooral de Finse en Russische keuken is OK; Ateljé Finne aan de Arkadiankatu is tot nu toe mijn favoriet (incl. toffe wijnexpert). Verder staat Helsinki als design stad, daar kom je wel achter.

Als je niet te ver wilt reizen en toch wat wilt zien van de Finse natuur/bos huur je een auto oid en ga je naar Nuuksio national park (+/- 50 km), veel wandelmogelijkheden daar.
Oostelijk van Helsinki ligt een stadje met een oude houten stadskern, Porvoo, da's wel geinig.
En niet te vergeten, aan het eind van elke dag; koel bier in een bij voorkeur knetterhete sauna.
Hölökynkölökyn! (Proost).


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-01-2008 15:09 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ben op zoek naar een goedkope doch redelijke vouwwagen. Lijkt me net iets comfortabeler dan een tent. En een gewone caravan lijkt me een ramp om mee te rijden.

Bestemming wordt zeker weten het Varmland gebied in Zweden. Bedankt nog voor de tip Jallo Dat gaat twee weekjes genieten worden van wonderschone natuur. Ben nu al in de vakantiestemming


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-03-2008 14:16 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 9 januari 2008 15:09 schreef varanus het volgende:
Ben op zoek naar een goedkope doch redelijke vouwwagen. Lijkt me net iets comfortabeler dan een tent. En een gewone caravan lijkt me een ramp om mee te rijden.

Bestemming wordt zeker weten het Varmland gebied in Zweden. Bedankt nog voor de tip Jallo Dat gaat twee weekjes genieten worden van wonderschone natuur. Ben nu al in de vakantiestemming


2,5 week Luxemburg geboekt, een mens is veranderlijk hehe....


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-03-2008 15:16 by Jällö Profiel van Jällö

Is dat zo? Van vrouwen wist ik het wel...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-03-2008 15:19 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 5 januari 2008 9:36 schreef MMayo het volgende:
Paar Petra plaatjes (Jordanie)

Aankomst haven Aqaba, Jordanie. Paspoorten werden ingenomen (wat ik niet zo fijn vond) maar verplicht helaas.




Onderweg naar Petra, langs de Wadi Araba


Laat mij maar achter op dit uitkijkpunt hoor, ik vermaak me wel




Na 2 uur rijden door een prachtig landschap, eindelijk bij de stad Petra. Toegangsweg naar Petra, stukkie lopen




Graftombe






Gids aan de kop zeuren


Mams maakt een foto


Dramatisch gekleurde rotsen, wat ik eigenlijk nog het meest mooist vond (kleurtjes, yay!)


Heel voorzichtig doemt er ineens een gebouw voor je op, tussen de rotsen door


En daar is ie dan.. prachtig moment. Je hoorde de mensen hun adem inhouden terwijl ze het "plein" oplopen.


Ontzettend wazig hoe delen van gebouwen, beelden zomaar uit de rotsen lijken te komen.




Beelden, nog half in de rotsen


Het is echt een prachtige stad, erg indrukwekkend met alle kleuren, beelden, gebouwen, geschiedenis. Het werd helaas donker, maar had er nog wel uren kunnen doorbrengen. Donderse stoffige bende daar, met al die paardenkarren die er doorheen denderen. Maarja heb je wel vaker in de woestijn, zand en stof enzo (zo'n doekje voor je smoel is aan te raden of je moet graag wat Petra in je longen mee willen nemen, zoals ik heb gedaan *kuch*. Het valt overigens niet echt vast te leggen op foto, dit bezoeken is zeker wel een aanrader. Denk dat dit over een paar jaar wel weer aan gort gesloopt is door toeristen, helaas zitten er altijd van die idioten bij die de boel daar vervuilen (zooi op de grond flikkeren) of gewoon stukjes van de rotsen/opgravingen afbreken om mee naar huis te nemen en overal overheen denderen (waar het verboden is) voor een foto (leuk voor thuis).

Op de terug weg stopten we ergens waar Mozes zout water in zoet had gedingest en zodoende een waterbron had gemaakt. Het stonk er onwijs naar pis en tot mijn afgrijzen gingen er mensen drinken van het "heilige water". Ik had het al omgedoopt tot de pisbron van Mozes, tot ergernis van 2 nederlandse jongeren die een bijbelreis deden en er gulzig van dronken.






Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2008 15:37 by Snaack Profiel van Snaack

Ik ga weer eens op vakantie In april een weekje naar Albufeira, Portugal


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 12-03-2008 15:39 by Kimmey Profiel van Kimmey

In augustus een weekje ergens heen,maar we moeten nog uitzoeken waarheen.


Het is de lichtinval ;')


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-03-2008 18:42 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

26 april vertrek ik naar Kemer, Turkije


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 12-03-2008 19:53 by grindminder Profiel van grindminderhttp://www.dutchroadrunners.nl

27mei , 11dagen naar Griekenland, Lesbos




Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-03-2008 20:03 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

We wilden dit jaar naar de Noordkaap. Maar dat gaat het dit jaar helaas niet worden. Ook mijn trip naar Stockholm gaat niet door. Alleen wacken en hopelijk hitS dan. Maar goed. Ik woon tegen die tijd wel in een gebied waarin je je altijd op vakantie voelt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 12-03-2008 20:05 by Hagal Profiel van Hagal

Dit jaar geen vakantie voor mij denk ik, afgezien van wat festivals. volgend jaar april maar op vakantie om te vieren dat ik mijn studie heb gehaald (hoezo vooruit kijken )


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-03-2008 20:07 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 12 maart 2008 20:05 schreef Hagal het volgende:
volgend jaar april maar op vakantie om te vieren dat ik mijn studie heb gehaald (hoezo vooruit kijken )
werkt goed motiverend hoor. zodoende heb ik mijn studie ook binnen 4 jaar gehaald


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen