IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 07-07-2008 17:50 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 7 juli 2008 17:48 schreef Jolijn het volgende:
me, i understand.

ik eet toch liever pizza.


Hmm kipschnitzel

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 07-07-2008 17:51]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2008 17:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dan maar weer nieuws dan.

quote:
Het konijntje deed niet meer wiebelen, wiebelen. Sterker nog; het konijntje zat doodstil in zijn kooitje in een flat twee hoog achter in Krommenie. Het knaagdier was door zijn goddeloze baasjes, zoals veel huisdieren overkomt in de zomer, onverzorgd achtergelaten. Gelukkig stond de brandweer paraat en zette een grootscheepse reddingsactie op touw om het beest uit de klauwen van de dood te redden, rapporteert het Noordhollands Dagblad.

Het konijntje zat opgesloten in zijn kooi terwijl de bewoners al een week op vakantie waren. Als het niet voor de oplettende buren was geweest, had het konijntje een enkeltje naar het dierenparadijs gekregen. De buren dachten eerst dat het dier dood was, maar toen ze een knikker op het balkon gooiden, bleek er toch nog wat beweging in het konijn te zitten. De brandweer zette een ladder tegen de flat en haalde het beestje van het balkon. Het dorstige dier kreeg snel wat te drinken en is inmiddels opgenomen in het dierenasiel in Zaandam. Bronnen hebben al gemeld dat het beestje weer redelijk is opgeknapt.

(SN)

LIEV

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-07-2008 17:52]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-07-2008 17:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

en hopen dat de baasjes een enorm hoge rekening krijgen!


Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-07-2008 18:00 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 7 juli 2008 14:45 schreef Greycloak het volgende:
(SN)




Niets nieuws, eind jaren 70 waren ze hoofdsponsor van het Williams F1 team.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2008 18:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 juli 2008 18:00 schreef Lionheart het volgende:
Niets nieuws, eind jaren 70 waren ze hoofdsponsor van het Williams F1 team.
Dat was voordat bekend werd dat er slecht zaad in de familie zat neem ik gemakshalve maar aan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-07-2008 18:07 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ja, en? Iedereen loopt tegenwoordig ook rond met een telefoon waar Accu Laden op staat, doet ook niemand moeilijk over.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-07-2008 18:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat is het hele probleem? Kan iemand linken naar sluitend bewijs dat de Bin Laden familie gelijk staat aan Osama Bin Laden? Dit gaat echt nergens over heb ik het idee. Als rijke zakenfamilie hebben de Ladens sowieso niks aan een terrorist in de familie: waarom zouden ze hem uberhaupt steunen? Hij is onterfd e.d. en ik las een artikel dat vrijwel niemand uit de familie nog contact met Osama heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 07-07-2008 18:11]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-07-2008 18:10 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

idd, hij is een paria binnen zn familie. de enige reden dat sommige leden nog contact met hem hebben, is puur omdat hij familie is (je weet toch broeder)


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-07-2008 18:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 7 juli 2008 18:02 schreef Greycloak het volgende:
Dat was voordat bekend werd dat er slecht zaad in de familie zat neem ik gemakshalve maar aan.


Ik weet niet precies hoe zijn tijdlijn eruit ziet, maar wellicht werd hij toen nog bewapend door Amerika ipv Iran.

Sowieso moet je met een betere reden komen dan "er zit een terrorist in de familie" (hoe kansloos is dat wel niet).

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 07-07-2008 18:16]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-07-2008 13:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Een wanhopige Duitse vrouw heeft de politie gebeld nadat zij dertig uur aan de praat was gehouden door haar visite. Politieagenten hebben de vriendin van de vrouw vriendelijk doch dringend verzocht te vertrekken.


De 48-jarige Ingrid Schuettler had een vriendin uitgenodigd voor de thee. Helaas voor haar wilde haar bezoekster echter 'haar hoofd niet meer houden' en moest ze de hele nacht en de volgende dag gezwets aanhoren.

(SN)

Oh Lai-hain...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-07-2008 14:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Aan het negeren van mijn post zal ik maar concluderen dat je toejuiching van de uitsluiting van de Bin Laden familie bij de investering in die voetbalclub op onderbuik gevoelens was gebaseerd (hey, zij heten ook Bin Laden > Ovens). Wel iets voor jou om mensen af te rekenen op hun afkomst .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-07-2008 14:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 juli 2008 14:37 schreef Gemene Lepel het volgende:
Aan het negeren van mijn post zal ik maar concluderen dat je toejuiching van de uitsluiting van de Bin Laden familie bij de investering in die voetbalclub op onderbuik gevoelens was gebaseerd (hey, zij heten ook Bin Laden > Ovens). Wel iets voor jou om mensen af te rekenen op hun afkomst .
Sure, vandaar dat ik zo goed ben in mijn werk, omdat ik iedereen discrimineer natuurlijk, dank! Zo zag ik het zelf nog niet maar het is nu opeens allemaal glashelder.

Nee, ik snap zelf donders goed waarom die voetballieden dit niet zien zitten. That's all.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-07-2008 14:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 8 juli 2008 14:39 schreef Greycloak het volgende:
Sure, vandaar dat ik zo goed ben in mijn werk, omdat ik iedereen discrimineer natuurlijk, dank! Zo zag ik het zelf nog niet maar het is nu opeens allemaal glashelder.




KNIPOOGSMILEY (ik schrijf het maar even uit in grote letters anders dringt het blijkbaar niet tot je door). Gewoon een toespeling op je constante geblaat over bicultureren, mederlanders e.d.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-07-2008 14:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 juli 2008 14:42 schreef Gemene Lepel het volgende:
KNIPOOGSMILEY (ik schrijf het maar even uit in grote letters anders dringt het blijkbaar niet tot je door). Gewoon een toespeling op je constante geblaat over bicultureren, mederlanders e.d.
Ik was mijne vergeten maar ik kan je verzekeren dat als moslims gewoon echt leuke lui waren zoals die Hindoestaans/Surinaamse moslima die ik als leerlinge heb ik overal een stuk minder problemen mee zou hebben.
Helaas zijn er een hoop zoals mijn leerling uit Iran die mij wel even vertelt wat een goeie en een foute beslissing is.
Sure dude, na 30 lessen weet je het net zo goed als ik na 8 jaar lesgeven.



Eigenwijze ezels die niet weten wat goed voor ze is zeg maar. En dat breekt ze op, keer op keer op keer.

Zeg ik "ze"? Misschien terecht.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2008 15:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

een hindoestaanse moslima?

zozo ..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-07-2008 15:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 juli 2008 15:27 schreef Jenje het volgende:
een hindoestaanse moslima?

zozo ..
Ja echt!
quote:
De term "Hindo(e)stanen" of "Hindo(e)stani" sloeg oorspronkelijk op mensen die in Noord-India woonden, langs de Indusrivier. Deze rivier werd in middeleeuws-Perzisch Sindhu genoemd, waarvan de termen "hindoe", "hindoestaan" en "hindoeïsme" zijn afgeleid. India, en specifiek Noord-India (waar de Hindoestanen oorspronkelijk vandaan komen), kreeg de naam Hindoestan, en zijn inwoners werden Hindo(e)stanen genoemd. De inwoners van deze streek hebben deze naam behouden, ook toen ze zich verder verspreide over de rest van de wereld.Hoewel de naam hindostanen vaak wordt gebruikt is het geen correcte aanduiding van de hindoestanen. De naam Hindoestaan slaat niet op religie maar op ras. Dus Hindoestaan is de correcte benaming.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2008 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee, meer uit bewondering voor jou, kennelijk vind je 'ze' niet zo erg als ze geld in het laatje brengen ...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-07-2008 15:47 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 juli 2008 14:25 schreef Greycloak het volgende:
En toen ging het weet over het nieuws.


Edit: smiley vergeten.



[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 08-07-2008 15:47]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-07-2008 15:51 by Lionheart Profiel van Lionheart

En toen ging het weet over het nieuws.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-07-2008 15:53]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-07-2008 15:55 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Rice ondertekent omstreden raketschildverdrag
Uitgegeven: 8 juli 2008 15:34
Laatst gewijzigd: 8 juli 2008 15:34

PRAAG - De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice heeft dinsdag een verdrag met Tsjechië ondertekend dat het omstreden raketschild mogelijk moet maken.
ANP

De Verenigde Staten gaan op Tsjechische bodem een radarstation bouwen om eventuele raketten van 'schurkenstaten' als Iran te kunnen onderscheppen.

collega

Rice ondertekende het document met haar Tsjechische collega Karel Schwarzenberg. Het Tsjechische parlement moet nog instemmen met het verdrag.

Het geplande raketschild in de voormalige communistische landen heeft geleid tot problemen met Rusland. De regering in Moskou voelt zich bedreigd door het ultramoderne systeem. Washington wil de raketten plaatsen in Polen, maar dat heeft nog niet ingestemd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2008 15:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

van nu.nl

oud nieuws maar vandaag officieel:

Nederland ratificeert Verdrag van Lissabon
Uitgegeven: 8 juli 2008 12:52
Laatst gewijzigd: 8 juli 2008 13:55

DEN HAAG - De Eerste Kamer heeft dinsdag ingestemd met de goedkeuringswet voor het Verdrag van Lissabon. Daarmee heeft Nederland het hervormingsverdrag officieel bekrachtigd. De wet zal in werking treden na de ondertekening door koningin Beatrix en plaatsing in het Staatsblad.
ANP

Het Verdrag van Lissabon is de opvolger van de Europese Grondwet, die door de Nederlandse en de Franse bevolking in 2005 via een referendum werd verworpen.

Het nieuwe verdrag is niet opnieuw aan de bevolking voorgelegd, maar heeft de gebruikelijke parlementaire weg bewandeld. De Tweede Kamer stemde op 5 juni al in, zonder steun van de SP, PVV, SGP, PvdD en het lid Verdonk.

SP

Van de 75 senatoren stemden vijftien tegen: de SP (elf zetels), de SGP (twee), de Partij voor de Dieren (1) en de fractie-Yildirim (1). De voorstanders vinden dat het nieuwe verdrag de EU democratisch sterker en transparanter maakt, wat nodig is om een wereldspeler te blijven. Tegenstanders SP en PvdD zijn daar juist niet van overtuigd en vinden het nieuwe verdrag inhoudelijk weinig van zijn voorganger verschillen.

Premier Jan Peter Balkenende, minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) en staatssecretaris Frans Timmermans (Europese Zaken) toonden zich verheugd over de brede steun in de Senaat. Het geeft volgens Balkenende een goed gevoel voor het kabinet en geeft ook een goed signaal af naar de andere Europese landen.

Frankrijk

Het nieuwe wijzigingsverdrag kwam na intensieve onderhandelingen tot stand en werd op 13 december 2007 in Lissabon ondertekend door de 27 regeringsleiders. Nederland is het 21e land dat het verdrag sindsdien heeft geratificeerd. De andere weigeraar, Frankrijk, deed dat al op 8 februari, ook zonder referendum. In Duitsland is het verdrag parlementair goedgekeurd maar zal het Constitutionele Hof zich er nog over buigen.

Het Nederlandse kabinet wilde geen tweede referendum, omdat het nu om een wijzigingsverdrag gaat zonder grondwettelijke elementen. Ook de Raad van State vond dat niet nodig. Een meerderheid van de Tweede Kamer steunde dat en verwees daarmee een dringende wens van de SP, PVV, GroenLinks, D66 en de PvdD voor een nieuwe volksraadpleging naar de prullenbak.

Overigens is nog niet duidelijk wanneer het Europese verdrag echt in werking zal treden, nu de Ieren het verdrag in een referendum hebben afgewezen. In oktober buigt de Europese raad zich over de Ierse situatie. Als streefdatum gold 1 januari 2009. Polen en Tsjechië zijn echter evenmin warme voorstanders van het verdrag.



Je moeder.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-07-2008 15:58 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 juli 2008 15:56 schreef karnivoor het volgende:



Hele dikke + 1 ja.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2008 16:04 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

alle hoop ligt bij die laatste drie


Je moeder.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-07-2008 16:04 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Absoluut.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-07-2008 17:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En eentje voor Jenje:

quote:
Amerikaanse techneuten van het Department of Homeland Security (ministerie van veiligheidszaken) zijn bezig met het ontwikkelen van een band die door vliegtuigpassagiers gedragen moet worden, vanaf het inchecken tot het uitstappen. De band moet dienen als vervanging voor het ticket en de boarding pass.


De band wordt door Homeland Security voorzien van allerlei handige technologische snufjes. Zo kunnen de persoonlijke gegevens van de drager erop worden opgeslagen en zit er een GPS-tracker op waardoor de drager te allen tijde gelokaliseerd kan worden. De meest opmerkelijke gadget is echter de taser, een wapen waardoor de drager een elektrische schok toegediend kan krijgen die zo sterk is dat hij voor enkele minuten volkomen uitgeschakeld is. Vliegtuigpersoneel kan deze taser naar eigen oordeel in werking stellen als een passagier een bedreiging vormt voor de veiligheid.

Safety Bracelet

De 'Safety Bracelet' is nu nog in het stadium van onderzoek en ontwikkeling, maar wordt door Amerikaanse burgerrechten bewegingen als de ACLU opgevat als een afschrikwekkend teken van de koers die de Amerikaanse federale overheid kiest in het privacy-versus-veiligheids debat.

(SN)

Da's best eng.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen