IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tour de France 2008 Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-07-2008 16:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ook dit jaar probeer ik de Tour iedere dag te volgen. En wat zijn volgens jullie de kanshebbers voor dit jaar? Zal het Evans worden of toch Valverde die goed in vorm is? Ik gok toch op Evans.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-07-2008 16:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Contador doet niet mee toch?
Ja dan ga ik idd voor Evans met als andere kanshebbers Sastre, Valverde en heel misschien Soler.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-07-2008 16:46 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Na afgelopen jaar is de grap er voor mij toch wel ver af. Ik zal hier en daar wel een etappe meepakken en in de uitslagen in de krant lezen, maar ik ben bang dat het daar toch wel mee ophoudt. Helaas.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2008 18:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Cadel Evans is een laffe rijder, die gun ik het niet.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-07-2008 18:42 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 18:20 schreef Lionheart het volgende:
Cadel Evans is een laffe rijder, die gun ik het niet.


Helemaal mee eens! Ik ben vooral benieuwd naar de echte bergetappes. Die gast uit de Giro die constant aanviel (ben even zijn naam kwijt), doet die mee in de Tour?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2008 19:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 16:46 schreef SQT het volgende:
Na afgelopen jaar is de grap er voor mij toch wel ver af. Ik zal hier en daar wel een etappe meepakken en in de uitslagen in de krant lezen, maar ik ben bang dat het daar toch wel mee ophoudt. Helaas.


+1


signature


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 02-07-2008 19:41 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 2 juli 2008 18:42 schreef Tenderstrike het volgende:
Helemaal mee eens! Ik ben vooral benieuwd naar de echte bergetappes. Die gast uit de Giro die constant aanviel (ben even zijn naam kwijt), doet die mee in de Tour?


Ricco...? Ja.



spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2008 19:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 19:10 schreef Hypnos het volgende:
+1
Tom Boonen syndroom


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-07-2008 19:47 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zojuist een subleague aangemaakt op Sportwereld.nl:

www.Sportwereld.nl/rondemaster

Groepsnaam: Zware Metalen
Wachtwoord: metal

Succes!



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2008 21:54 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 18:20 schreef Lionheart het volgende:
Cadel Evans is een laffe rijder, die gun ik het niet.


Dikke vette +1!

Toch is hij topfavoriet, voor Menchov en Valverde. Hopelijk krijgen we een mooie ronde te zien met veel aanvalswerk en geen dopingschandalen.

Ik vind het overigens wel jammer dat Dekker en Gesink niet meedoen. Begrijpelijk vanuit het oogpunt van de ploeg (Dekker volledig uit vorm, Gesink nog te vers), maar het aantal Nederlanders in beeld zal extreem beperkt zijn.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2008 21:57 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 19:47 schreef Tenderstrike het volgende:
Zojuist een subleague aangemaakt op Sportwereld.nl:

www.Sportwereld.nl/rondemaster

Groepsnaam: Zware Metalen
Wachtwoord: metal

Succes!


ook te bereiken via www.rondemaster.nl

Ingeschreven!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-07-2008 22:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik zal ook inschrijven.

En ja Evans, nog nooit een meter op kop gereden volgens mij...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-07-2008 22:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ga het ook wel volgen maar ook voor mij is de lol er wel een beetje af door al dat gezeik van afgelopen jaar.

Maargoed we zien wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-07-2008 22:10]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2008 22:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zonder Contador is deze Tour gewoon een farce. Maar goed, die jongen heeft zelf gekozen om voor Astana te gaan rijden, dus dit heeft hij ongetwijfeld toch wel moeten zien aankomen. Evans zal het dit jaar helaas wel winnen, maar indrukwekkend zal het niet worden. Ik hoop op Valverde, al viel hij me vorig jaar flink tegen. Maar met Pereiro naast hem kan hij dit jaar nog best eens een goede kans maken.

Vanwege Rabo ging ik de afgelopen jaren (ondanks de tegenvallende interesse van de Engelse TV voor wielrennen) toch nog altijd wel zitten voor de Tour, maar met de ploeg van dit jaar heb ik verder ook helemaal niks meer. Geen Dekker, geen pareltje als Rasmussen die helaas onmeunig van zijn voetstuk geflikkerd is, en met een traditioneel tegenvallende en ondermaats presterende Menchov. Ook dit jaar zie ik het hem niet doen. Rabo heeft geen persoonlijkheden meer (zelfs Freire en Fletcha lijken in een soort ideale schoonzonen uit een Zwartekousenband-dorp veranderd te zijn).

Ik zal wel een etappe op zijn tijd meepakken, maar er echt voor gaan zitten doe ik niet meer. Teveel randgezeik. Ik kan niet eens meer iemand voluit zien demarreren tegen een alp zonder te denken "die zal wel gebruikt hebben".

Maar goed, dat zeg ik nu.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2008 22:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 22:08 schreef Mark Z het volgende:
Ik zal ook inschrijven.

En ja Evans, nog nooit een meter op kop gereden volgens mij...


Best knap dan nog, 4 bergetappes winnen zonder een meter op kop te rijden...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2008 22:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Het zou goed zijn voor de Engelse media-aandacht wanneer Cavendish een paar ritten wint. Hij is er zeker toe in staat.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2008 22:32 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 22:30 schreef Mark het volgende:
Best knap dan nog, 4 bergetappes winnen zonder een meter op kop te rijden...


Die bergrit die hij dit jaar in Parijs-Nice won was ook geen fraai staaltje wielrennen. Constant in het wiel van Gesink plakken en dan even het sprintje winnen


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-07-2008 22:33 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 2 juli 2008 21:54 schreef Blueprint het volgende:
Toch is hij topfavoriet, voor Menchov en Valverde. Hopelijk krijgen we een mooie ronde te zien met veel aanvalswerk en geen dopingschandalen.




Dat Evans, Menchov en Valverde de topfavorieten zijn zegt al genoeg. De tour is dood. Kut organisatie, kut media, kut doping.. Gelukkig zijn er nog genoeg andere leuke dingen te doen in de vakantie



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2008 22:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, gaan we toch allemaal Cunego aanmoedigen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-07-2008 22:44 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Met hooguit twee goede bergetappes kom je er niet, maar wie weet wordt hij net zo'n verrassing als Rasmussen.. moet hij nog wel vlug wat doping nemen!

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 02-07-2008 22:44]



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-07-2008 1:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 22:36 schreef Mark het volgende:
Nou, gaan we toch allemaal Cunego aanmoedigen


Jep

Heeft toch ook serieuze progressie gemaakt in het tijdrijden dacht ik. Nu nog wat constanter op niveau presteren en dat komt wel goed.

Evans liever niet, en eigenlijk Valverde ook niet. Die rekent ook altijd op zijn sprint.


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2008 8:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 22:30 schreef Mark het volgende:
Best knap dan nog, 4 bergetappes winnen zonder een meter op kop te rijden...


Dan mag jij mij vertellen wanneer Evans in de Tour een bergetappe heeft gewonnen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2008 8:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 22:08 schreef Mark Z het volgende:
Ik zal ook inschrijven.



-

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-07-2008 8:42]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-07-2008 10:06 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Valverde zal die laatste week moeten doorkomen, want een grote ronde lijkt hij tot nu toe niet te trekken. Karpets moet het ook even wat beter doen, die zakte toch wel door het ijs vorig jaar.

Evans vertrekt toch echt als de topfavoriet dit jaar, ook redelijk voorseizoen naar ik weet.

Menchov heeft nu al een grote ronde in de benen, dus zou het nu toch echt kunnen gaan maken, maar ja, is de rest van dat team sterk genoeg, zonder boogerd, dekker en rasmussen?

En wat te denken van de gebroeders schleck?


En wat de sprint betreft, mcewan, cavendish en hunter?


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2008 11:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 10:06 schreef Schaffelaer het volgende:
Menchov heeft nu al een grote ronde in de benen, dus zou het nu toch echt kunnen gaan maken, maar ja, is de rest van dat team sterk genoeg, zonder boogerd, dekker en rasmussen?


Ik denk/vrees van niet nee.

quote:
En wat te denken van de gebroeders schleck?


Misschien een dag succesje. Ze zullen toch voornamelijk voor hun kopman Sastre gaan rijden denk ik.

quote:
En wat de sprint betreft, mcewan, cavendish en hunter?


Ja en Hushovd, Zabel (toch weer) en Freire.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-07-2008 11:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Doet Kim Kirchen mee dit jaar?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen