IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tour de France 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2008 12:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:44 schreef Mark het volgende:
Doet Kim Kirchen mee dit jaar?


Jazeker, kopman bij Team Columbia.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-07-2008 12:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

vreemd dat ik hem nergens zie opduiken in favorieten lijstjes?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-07-2008 12:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 21:57 schreef Blueprint het volgende:
ook te bereiken via www.rondemaster.nl

Ingeschreven!


waar doe je dat?


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-07-2008 12:42 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:26 schreef Mark Z het volgende:
Misschien een dag succesje. Ze zullen toch voornamelijk voor hun kopman Sastre gaan rijden denk ik.

Dat zei iedereen ook van Contador vorig jaar. Sastre heeft die tijdrit niet. 4de is leuk en aardig, maar winnen zal deze spanjaard nooit...


Dear dirty delightful old drunken old days


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 03-07-2008 15:44 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 10:06 schreef Schaffelaer het volgende:
Valverde zal die laatste week moeten doorkomen, want een grote ronde lijkt hij tot nu toe niet te trekken. Karpets moet het ook even wat beter doen, die zakte toch wel door het ijs vorig jaar.

Menchov heeft nu al een grote ronde in de benen, dus zou het nu toch echt kunnen gaan maken, maar ja, is de rest van dat team sterk genoeg, zonder boogerd, dekker en rasmussen?

En wat te denken van de gebroeders schleck?

En wat de sprint betreft, mcewan, cavendish en hunter?


Karpets doet alvast niet mee. Menchov heeft al twee keer zonder ploeg een grote ronde gewonnen, maar de Tour is natuurlijk wat anders. Hopelijk komt hij niet te snel in het geel. Frank Schleck kan misschien een rit pakken, maar is geen ronderenner, Andy gaat vooral voor de bolletjestrui, maar kan natuurlijk wel verrassen. Al zie ik dan meer in Kreuziger, die onlangs nog de Tour de Suisse won.

Wat betreft de sprinters zal het normaliter gaan tussen Freire, Hushovd, Cavendish en outsiders als McEwen, Steegmans, Chicchi, Ciolek, Förster, Hunter, Pozzato en een paar van die gare Fransen. Cavendish rijdt de Tour sowieso niet uit, want dat past niet in zijn voorbereiding op de Olympische Spelen, waar hij als baanwielrenner goud wil halen.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 03-07-2008 15:45 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 12:34 schreef Hypnos het volgende:
waar doe je dat?


In het blauwe menu links op Subleagues klikken en dan naar "Aansluiten bij league".


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-07-2008 16:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 15:44 schreef Blueprint het volgende:
Karpets doet alvast niet mee. Menchov heeft al twee keer zonder ploeg een grote ronde gewonnen, maar de Tour is natuurlijk wat anders. Hopelijk komt hij niet te snel in het geel. Frank Schleck kan misschien een rit pakken, maar is geen ronderenner, Andy gaat vooral voor de bolletjestrui, maar kan natuurlijk wel verrassen. Al zie ik dan meer in Kreuziger, die onlangs nog de Tour de Suisse won.

Hehe, dat zag ik ook, had de teams nog niet goed doorgekeken. Andy & Kreuziger zijn wel mooie outsiders ja. Zwitserland is vaak een uistekende graadmeter gebleken (uitgezonderd die dekselse karpets dus)

quote:
Wat betreft de sprinters zal het normaliter gaan tussen Freire, Hushovd, Cavendish en outsiders als McEwen, Steegmans, Chicchi, Ciolek, Förster, Hunter, Pozzato en een paar van die gare Fransen. Cavendish rijdt de Tour sowieso niet uit, want dat past niet in zijn voorbereiding op de Olympische Spelen, waar hij als baanwielrenner goud wil halen.

McEwen een outsider? Mmh, ondanks zijn leeftijd is hij toch de te kloppen man zou ik zeggen... Freire in vorm is natuurlijk onverslaanbaar, maar dan moettie wel in vorm zijn.


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-07-2008 16:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

McEwen heeft nauwelijks steun van het team, omdat die geheel gefocussed zijn op Evans, dus ik denk niet dat McEwen dit jaar een erg grote rol gaat spelen. Ik zie hem ditmaal in elk geval niet als kanshebber voor het groen, ook al zal hij ongetwijfeld geslepen genoeg zijn om bij een paar sprints goed voorin mee te zitten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-07-2008 16:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 15:44 schreef Blueprint het volgende:
Wat betreft de sprinters zal het normaliter gaan tussen Freire, Hushovd, Cavendish en outsiders als McEwen, Steegmans, Chicchi, Ciolek, Förster, Hunter, Pozzato en een paar van die gare Fransen. Cavendish rijdt de Tour sowieso niet uit, want dat past niet in zijn voorbereiding op de Olympische Spelen, waar hij als baanwielrenner goud wil halen.


Ik zou Zabel ook nog niet helemaal uitvlakken, vooral omdat er toch een aantal heuvelritten met een bergop finish bij zitten. En hij komt natuurlijk doorgaans goed de bergen over.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-07-2008 17:05 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 16:55 schreef Mark het volgende:
McEwen heeft nauwelijks steun van het team, omdat die geheel gefocussed zijn op Evans, dus ik denk niet dat McEwen dit jaar een erg grote rol gaat spelen. Ik zie hem ditmaal in elk geval niet als kanshebber voor het groen, ook al zal hij ongetwijfeld geslepen genoeg zijn om bij een paar sprints goed voorin mee te zitten.

McEwen is juist de sprinter die geen enkele steun nodig heeft. Zonder treintje of wat dan ook 'bokst' hij zich naar voren. McEwen heeft de gave altijd het juiste wiel te vinden.

Oh ja, Freire was trouwens ook al weer zwak en misselijk (kuitblessure) in zwitserland....


Dear dirty delightful old drunken old days


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 03-07-2008 17:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Freire zal er wel weer staan in de Tour. McEwen mocht in Zwitserland even zijn gang gaan, maar ik vrees voor hem dat het in de Tour net zo gaat als in de Giro: hij wordt op waarde geklopt.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2008 13:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

ARgh, Jacques Chapel is dood. Dat maakt de tour een stuk minder leuk om te volgen op de radio. Maar hij was al ernstig ziek las ik, dus het ging sowieso al niet door.


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2008 13:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh, gelukkig maar dan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 04-07-2008 13:49 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Moeilijk te zeggen wie de grote favoriet is. CSC lijkt me als ploeg erg sterk. Verder Menchov en Evans.. Hopelijk een open strijd met veel verrassingen.

Als er in ieder geval maar weer eens een echte winnaar komt, zonder gedoe.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2008 14:18 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 13:39 schreef Mark het volgende:
Oh, gelukkig maar dan.

Hehe, gelukkig? Had je zo'n hekel aan die gast dan?


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2008 14:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 14:18 schreef Schaffelaer het volgende:
Hehe, gelukkig? Had je zo'n hekel aan die gast dan?


Was meer een lichtelijk sarcastisch getint commentaar op je opmerking, die een beetje aanvoelde alsof het jammer was dat-ie dood was, maar dat het gelukkig niet zoveel uitmaakte want hij zou toch al geen verslag doen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2008 14:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 13:49 schreef Daops het volgende:
Als er in ieder geval maar weer eens een echte winnaar komt, zonder gedoe.


Fat chance. Vorig jaar had iedereen ook zoiets van "eindelijk een doping-vrije tour" en dat klapte in de laatste twee weken ook volledig uit zijn voegen. Ik denk dat elke gele trui drager dit jaar zich mag opmaken voor een minitieus gespeur in hun verleden door hele zwermen journalisten, dus als Evans of Menchov een jaar of 3 geleden op een blauwe maandag ooit in het openbaar een jointje gerookt heeft of zonder opgaaf van redenen een weekje op vakantie is geweest in de Dordogne, dan kunnen ze maar beter niet in het geel eindigen. Want dat is einde carriere.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-07-2008 14:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 17:30 schreef Blueprint het volgende:
Freire zal er wel weer staan in de Tour. McEwen mocht in Zwitserland even zijn gang gaan, maar ik vrees voor hem dat het in de Tour net zo gaat als in de Giro: hij wordt op waarde geklopt.


haha 'op waarde geklopt', die wieler clichés ook.

Die Maarten Ducro(u)x vormt het toppunt wat dit betreft, wat een ongelofelijke uilebal... Doe mij maar Danny Nelissen van Eurosport. Die wet waar hij het over heeft.


Daops
Usericon van Daops
Posted 04-07-2008 14:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 14:23 schreef Mark het volgende:
Fat chance. Vorig jaar had iedereen ook zoiets van "eindelijk een doping-vrije tour" en dat klapte in de laatste twee weken ook volledig uit zijn voegen. Ik denk dat elke gele trui drager dit jaar zich mag opmaken voor een minitieus gespeur in hun verleden door hele zwermen journalisten, dus als Evans of Menchov een jaar of 3 geleden op een blauwe maandag ooit in het openbaar een jointje gerookt heeft of zonder opgaaf van redenen een weekje op vakantie is geweest in de Dordogne, dan kunnen ze maar beter niet in het geel eindigen. Want dat is einde carriere.
Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar we horen ieder jaar hetzelfde verhaaltje vooraf voordat de pleuris uitbreekt. Ik denk dat dit gezeik nog wel zal voortduren zolang de oude generatie (bij wie het kennelijk bijna standaard was om te gebruiken) nog rijdt.

En toch, hoe naief, heb ik weer zin om de tour te volgen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 04-07-2008 16:10 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 14:23 schreef Mark het volgende:
Fat chance. Vorig jaar had iedereen ook zoiets van "eindelijk een doping-vrije tour" en dat klapte in de laatste twee weken ook volledig uit zijn voegen. Ik denk dat elke gele trui drager dit jaar zich mag opmaken voor een minitieus gespeur in hun verleden door hele zwermen journalisten, dus als Evans of Menchov een jaar of 3 geleden op een blauwe maandag ooit in het openbaar een jointje gerookt heeft of zonder opgaaf van redenen een weekje op vakantie is geweest in de Dordogne, dan kunnen ze maar beter niet in het geel eindigen. Want dat is einde carriere.


Hangt er een beetje vanaf wie er wint. Met name Valverde zou wel eens voor problemen kunnen zorgen, omdat het nog steeds niet duidelijk is of hij nou wel of niet op die Fuentes-lijst staat. Misschien moeten we maar hopen op een Franse eindwinnaar, dan heb je al dat soort gezeik niet.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2008 16:10 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 14:19 schreef Mark het volgende:
Was meer een lichtelijk sarcastisch getint commentaar op je opmerking, die een beetje aanvoelde alsof het jammer was dat-ie dood was, maar dat het gelukkig niet zoveel uitmaakte want hij zou toch al geen verslag doen

Ghehe, niet echt ver bezijden de waarheid nee. idd jammer dat hij dood is (mooi commentaar, karakteristieke stem), maar er worden nou ook weer geen rouwkaarsen aangestoken voor die man hier.


Dear dirty delightful old drunken old days


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-07-2008 18:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Radiocommentator Jacques Chapel (62) is overleden. Ik heb altijd genoten van zijn verslagen



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-07-2008 22:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 14:32 schreef Spirit In Black het volgende:
haha 'op waarde geklopt', die wieler clichés ook.

Die Maarten Ducro(u)x vormt het toppunt wat dit betreft, wat een ongelofelijke uilebal... Doe mij maar Danny Nelissen van Eurosport. Die wet waar hij het over heeft.


Vind zijn uitspraken anders best vermakelijk, voor alle fans:

http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-07-2008 2:48 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ducrot heerscht


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-07-2008 12:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2008 2:48 schreef Blueprint het volgende:
Ducrot heerscht


+1!

En de Tour is van start gegaan! Laten we hopen op een mooie, spannende Tour zonder incidenten.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen