IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tour de France 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 05-07-2008 17:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies, en hij weet echt wel waar hij het over heeft trouwens, hoe de fuk kun je dat ooit zeggen? Linkebal

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-07-2008 17:29]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-07-2008 17:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo, wat een eerste etappe! Nou niet bepaald een standaard massasprint. Valverde onderstreept zijn vorm nog maar eens.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-07-2008 18:15 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Goed wat Valverde hier doet. Hij verschuilt zich niet, maar toont meteen zijn ambitie en klasse. Zo hoort een echte kampioen te rijden.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-07-2008 19:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mooi begin, Valverde laat duidelijk zien waar hij voor gekomen is. Geen al te geweldige start voor mijn rondemaster team, want ik had alleen kirchen en gilbert uit de top 10, maar goed, we zijn los!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-07-2008 1:56 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jammer voor Gilbert, maar Valverde was veel te sterk. Wel leuk om die Schumacher te zien falen


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2008 2:06 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hushovd

Geweldige kerel, lijkt allemaal nogal lomp als hij zich op gang trekt, maar gaat hard vooruit seg.


Faustian Spirit of the Earth


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-07-2008 13:00 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Doet de stream van de nos-site het bij meer mensen niet, of ligt dat gewoon aan mijn pc?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2008 13:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Volgens mij wordt het op TV nog niet uitgezonden dus de stream loopt ook nog niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2008 13:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nu streamed de avondetappe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-07-2008 16:35 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ze hebben geen haast vandaag


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-07-2008 16:55 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 7 juli 2008 13:45 schreef spectre het volgende:
Nu streamed de avondetappe


Had het gezien ja, normaal gesproken kan ik ook pas later beginnen met kijken, maar was vandaag ivm tentamen vroeg thuis, en ik dacht eigenlijk dat ze de etappes altijd van begin tot eind uitzonden.

Niet dus.

Overigens, leuk commentaar weer van die 2, gaat echt helemaal nergens over.
"Je eigen bedden meenemen? Waarom leggen ze gewoon niet een deur onder hun matras??"


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2008 17:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bergetappes zenden ze vaak wel helemaal uit.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2008 17:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee, Ducrot zei dat hij al eens een deur onder zijn matras heeft gelegd tijdens de tour.. Omdat het bed zo klote was.

Klein verschil, en het gaat wel ergens om


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-07-2008 17:11 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 7 juli 2008 17:06 schreef spectre het volgende:
Nee, Ducrot zei dat hij al eens een deur onder zijn matras heeft gelegd tijdens de tour.. Omdat het bed zo klote was.

Klein verschil, en het gaat wel ergens om


Oke, oke, maar hij zei wel dat hij het overdreven vind om zelf een bed mee te nemen, "omdat er ook wel een deur onder kan".


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-07-2008 17:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Was bij de avondetappe een filmpje over die matrassen. Kan het me wel voorstellen, zeker als je als ploeg geen zeggenschap hebt over welke hotels je mag gebruiken. Goede nachtrust is essentieel voor herstel..

Laat de Rabobank zich even lekker verrassen trouwens, op een vlakke etappe je kopman tijd laten verliezen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2008 17:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 17:11 schreef Rasputin het volgende:
Oke, oke, maar hij zei wel dat hij het overdreven vind om zelf een bed mee te nemen, "omdat er ook wel een deur onder kan".
Ja. Dat was een grapje natuurlijk Die man moet stand-up worden, heerlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-07-2008 18:00 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Buitengewoon stom om zo te zitten slapen. Liquigas is overigens nog dommer, die rijden keihard op kop om erachter te komen dat ze hun eigen kopman op achterstand aan het rijden zijn


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-07-2008 18:03 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 2:06 schreef cataclysm child het volgende:
Hushovd

Geweldige kerel, lijkt allemaal nogal lomp als hij zich op gang trekt, maar gaat hard vooruit seg.


Het is een viking hè.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2008 20:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vroegtijdig einde voor Menchov? Toch best wat tijd verloren al, en morgen een tijdrit. Geeft trouwens wel weer aan dat Menchov er gewoon nooit staat bij de Tour, het is duidelijk zijn race niet. Als kopman hoor je toch niet zover achterin het peleton te hangen op een vlakke rit.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-07-2008 20:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-07-2008 20:59 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

We zullen het morgen wel zien, 38 seconden is niet onoverkomelijk, maar wel doodzonde...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2008 23:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ze hadden gewoon Dekker mee moeten nemen. Die Dumoulin heeft ook het hele seizoen niks laten zien en nu pakt hij een Tour etappe, meteen hele seizoen goed voor die gast. En Dekker had morgen mooi kunnen vlammen. Nou ja, waarschijnlijk is de tijdrit daar iets te kort voor, maar goed. Zal wel weer Cancellara worden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2008 1:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Dat groepje van 4 heeft het toch wel knap gedaan, ondanks dat het peloton zich 'miskeken' heeft. 230 kilometer voorop blijven =


Faustian Spirit of the Earth


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 08-07-2008 1:33 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 8 juli 2008 1:30 schreef cataclysm child het volgende:
Dat groepje van 4 heeft het toch wel knap gedaan, ondanks dat het peloton zich 'miskeken' heeft. 230 kilometer voorop blijven =


toch had die man in het groene pakkie moeten winnen hoor, iets te vroeg de sprint ingezet, helaaaaas! Hoewel het me eigenlijk geen reet interesseerd wie er wint... Sterker nog die hele tour de france doet me niks.... Maarja het leven valt niet mee met 2 fanatiek sportkijkende broers waarvoor je o.a. aan het koken bent....


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-07-2008 9:09 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 20:50 schreef Mark het volgende:
Vroegtijdig einde voor Menchov? Toch best wat tijd verloren al, en morgen een tijdrit. Geeft trouwens wel weer aan dat Menchov er gewoon nooit staat bij de Tour, het is duidelijk zijn race niet. Als kopman hoor je toch niet zover achterin het peleton te hangen op een vlakke rit.

Hij zou niet de eerste zijn die de tour verliest bij die waaiers in Bretagne. Het blijft oppassen daar. Goed, vanmiddag weten we meer.


Dear dirty delightful old drunken old days


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-07-2008 18:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Menchov en Evans waren sterk vandaag en doen goede zaken. Maar de grote winnaar is natuurlijk Schumacher, mooie opsteker ook voor zijn ploeg. Kirchen was ook weer erg sterk, ben benieuwd wat hij in de bergen kan.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen