IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tour de France 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-07-2008 1:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Cunego vond ik ook erg goed. En hij is een prima klimmer, dus ik hoop dat we van hem nog wat mogen verwachten.


Faustian Spirit of the Earth


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-07-2008 8:44 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Valverde krijgt nu al de klappen, terwijl hij juist een buffer nodig heeft voor de laatste week. De grote verliezer van de dag.


Dear dirty delightful old drunken old days


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-07-2008 9:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2008 8:44 schreef Schaffelaer het volgende:
Valverde krijgt nu al de klappen, terwijl hij juist een buffer nodig heeft voor de laatste week. De grote verliezer van de dag.


Valverde verliest een minuut op zijn concurrenten. Dat is vrij normaal, maar geeft wel te denken voor de laatste tijdrit. Hopelijk kan hij in de bergen wat tijd pakken. De grote verliezer lijkt me Zubeldia, die een gigantische off-day had.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-07-2008 11:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2008 9:27 schreef Blueprint het volgende:
De grote verliezer lijkt me Zubeldia, die een gigantische off-day had.


Inderdaad ja. Zal Samuel Sanchez, waar ik nog niemand over heb gehoord, nu de kopman van de Euskaltel-ploeg worden?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 09-07-2008 11:44]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-07-2008 12:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Normaliter wel, want Astarloza is het net niet.

Slecht nieuws: vandaag is Juan Mauricio Soler na weer een valpartij afgestapt


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-07-2008 15:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tsja, als je telkens eraf dondert, schiet het niet op nee


Je moeder.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-07-2008 1:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Knappe spurt van Cavendish


Faustian Spirit of the Earth


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 10-07-2008 9:06 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 22:39 schreef Lionheart het volgende:
Vind zijn uitspraken anders best vermakelijk, voor alle fans:

http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot




Hehe, net gelezen, moet er erg om lachen. "Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische sport te kijken en jij leutert wat over een mooi klooster."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-07-2008 12:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zo verzameld ziet het er lachwekkend uit ja...maar kom nou toch;

"Alsof ze een emmer leeggooien!"
Vierde etappe tijdens de laatste stuiptrekking van de 4 vluchters
"Alsof je een emmer leeg gooit!"
Vierde etappe over de eindsprint van 65 km per uur van Hushovd
"Als een lap op een rode stier."
Vierde etappe.
"De verandering van het oude naar het nieuwe wielrennen gaat met kraken en piepen."
Vierde etappe.
"Het zijn eigenlijk allemaal musketiers."
Vierde etappe.


vooral dat 'nieuwe wielrennen'...dat is inmiddels ook weer een aantal jaren..


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-07-2008 18:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mooie overwinning van Ricco! En die Cunego...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-07-2008 19:01 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Cunego gaat het weer niet doen, dat is wel duidelijk. En Evans gaat op deze manier fluitend de Tour winnen, zelfs zijn ploeg heeft nog niets hoeven te doen...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-07-2008 0:04 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 10 juli 2008 19:01 schreef Blueprint het volgende:
Cunego gaat het weer niet doen, dat is wel duidelijk. En Evans gaat op deze manier fluitend de Tour winnen, zelfs zijn ploeg heeft nog niets hoeven te doen...


Dat Cunego de tour niet kan winnen leek me van te voren al wel duidelijk. Menchov kan niet aanvallen, die kan hoogstens in het wiel van Evans blijven. Als hij dat consequent blijft doen en een extreem goede tweede tijdrit rijdt dan heeft hij nog een kansje. Valverde moet wel met een verschrikkelijk goede aanval komen wil hij Evans kunnen kloppen. Kirchen zou misschien nog voor een stunt kunnen zorgen, maar is eigenlijk gewoon een niveau lager dan Evans. Ik hoop op een geslaagde aanval van Sastre in de Pyreneeën waarmee hij iedereen op achterstand weet te zetten. Naar hem wordt veel minder gekeken dan naar Valverde, dus misschien komt hij wel weg. Dat kan de tour toch nog een mooie wending geven. Vorig jaar zagen we al hoe het geel om de schouders ervoor kan zorgen dat een tijdrijd-kneus ineens wél zichzelf weet te handhaven in een lange tijdrit. Dat zou met Sastre ook zomaar kunnen gebeuren. Laten we het hopen voor deze sympathieke renner!

Edit: Sastre heeft natuurlijk ook een ploeg die de potentiële trui kan helpen verdedigen in de bergen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 11-07-2008 0:10]



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-07-2008 1:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jammer dat Devolder 20 seconden verloor omdat die Schumacher even voor zijn neus het asfalt ging kussen.


Faustian Spirit of the Earth


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-07-2008 9:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

De echte bergen moeten natuurlijk nog komen, maar Evans maakt idd de sterkste indruk. Alles controlerend in zijn eentje.


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2008 18:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Godver, heb ik de verkeerde Sanchez in mijn team gezet!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-07-2008 18:32 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Wat een rit vandaag zeg... een ongelooflijk slagveld en dat nog voordat de bergen moeten beginnen. Respect voor "de verkeerde Sanchez"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2008 18:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2008 18:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De tussenstand zover:

1 Fietsende Kadavers 762 +366 55.316.088
2 Blueprint 2500 +291 53.578.267
3 Lactaat fanaat 7720 -918 50.791.927
4 Paranoid Android 17424 -1214 47.046.870
5 NecRobert 18211 +180 46.557.026
6 Tenderstrike 18544 +208 46.346.641

Lichte terugval sinds gisteren, en ik zit weer terug op de 50


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-07-2008 18:57 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik was vergeten om renners in mijn team te zetten, pakte best nog goed uit


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2008 1:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

En er is er eentje op EPO betrapt: Manuel Beltran, ex-helper van Armstrong, 37 jaar. Liquigas heeft hem al uit de Tour gehaald.

Er moest er eentje de eerste zijn natuurlijk


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-07-2008 2:41 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 1:32 schreef cataclysm child het volgende:
En er is er eentje op EPO betrapt: Manuel Beltran, ex-helper van Armstrong, 37 jaar. Liquigas heeft hem al uit de Tour gehaald.

Er moest er eentje de eerste zijn natuurlijk


Tsja, oud en versleten, maar te trots om te stoppen?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-07-2008 9:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Tussenstand Tour-poule Wielerkenner.nl (met ruim 1400 deelnemers)
1 borfra 533
2 Gforce 532
3 GIllingham 517
4 Yahoo 504
5 mzuurhout 502




LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-07-2008 12:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 1:32 schreef cataclysm child het volgende:
En er is er eentje op EPO betrapt: Manuel Beltran, ex-helper van Armstrong, 37 jaar. Liquigas heeft hem al uit de Tour gehaald.



Gaan we weer... Houdt het dan nooit op?

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-07-2008 12:53]


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-07-2008 17:36 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Cavendish


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-07-2008 17:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo dat Team Columbia gaat lekker inderdaad.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen