IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tour de France 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-07-2008 13:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Aimabele persoonlijkheid, die Evans...

http://www.youtube.com/watch?v=rpIcNrdwx6E


Dear dirty delightful old drunken old days


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 23-07-2008 14:47 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Vandaag de eerste dag dat ik iemand zie demonstreren dat hij de vorige dag de prijs voor de strijdlust niet voor niets heeft gekregen.
All hail Schumager (of hoe je z'n naam ook schrijft)


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-07-2008 14:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Doping!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-07-2008 16:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2008 8:55 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat ik zeg: CSC had ongelooflijk overwicht -> continue maximaal op kop -> niemand kan aanvallen.

Echt goede attack kan pas als of CSC minder sterk is, of niemand meer knechten heeft...


Maar CSC is juist de ploeg die moet aanvallen in de bergen, omdat Sastre en Schleck matige tijdrijders zijn.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 23-07-2008 16:20 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2008 16:09 schreef Blueprint het volgende:
Maar CSC is juist de ploeg die moet aanvallen in de bergen, omdat Sastre en Schleck matige tijdrijders zijn.


Maar Schleck heeft al eens gewonnen op L'Alpe d'Huez

En ook al zijn Voigt en Cancellara en Gustov er nu alweer af hebben ze nog steeds Sastre, de broertjes Schleck en Arverson in het peleton. Dat toch best heel netjes.

Aan de andere kant zelfs als CSC niet met geel naar huis gaat gaan ze zowiezo naar huis met het ploegenklassement en waarschijnlijk ook met wit. Dan zou geel alleen nog maar de slagroom op de taart zijn.

Bovendien staat Menchov behoorlijk achter en moet hij dat toch echt in gaan lopen anders kan hij nooit winnen van Evans.


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-07-2008 16:28 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2008 16:20 schreef Pandora het volgende:
Aan de andere kant zelfs als CSC niet met geel naar huis gaat gaan ze zowiezo naar huis met het ploegenklassement en waarschijnlijk ook met wit. Dan zou geel alleen nog maar de slagroom op de taart zijn.
Geel slagroom op de taart? Er telt maar 1 ding echt voor de buitenwereld en dat is het geel, met afstand gevolgd door de bolletjes-en groene trui. Vrijwel niemand die een ploegenklassement of witte trui onthoudt..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 23-07-2008 16:34 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2008 16:28 schreef Daops het volgende:
Geel slagroom op de taart? Er telt maar 1 ding echt voor de buitenwereld en dat is het geel, met afstand gevolgd door de bolletjes-en groene trui. Vrijwel niemand die een ploegenklassement of witte trui onthoudt..


Tsja.. ik wel en in mijn wereld tel alleen ik.
En ik denk dat het laten zien dat je een vreselijk sterke ploeg hebt ook absoluut telt.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-07-2008 16:52 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2008 16:20 schreef Pandora het volgende:
Maar Schleck heeft al eens gewonnen op L'Alpe d'Huez

En ook al zijn Voigt en Cancellara en Gustov er nu alweer af hebben ze nog steeds Sastre, de broertjes Schleck en Arverson in het peleton. Dat toch best heel netjes.


Het gaat CSC maar om één ding: de Tour winnen. Schleck heeft inderdaad een keer gewonnen op Alpe d'Huez, maar dat was net zoiets als Boogerd op La Plagne: hij stond vrij ver achter in het klassement en kreeg de ruimte voor een aanval, al ver voor de slotklim. Suf op kop gaan rijden brengt CSC sowieso niet de Tourzege, ze zullen echt wat anders moeten gaan verzinnen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2008 17:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jammer voor Schleck

hier verliest hij podium


Sastre, Evans, Menchov in die volgorde eindpodium


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-07-2008 18:03 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Nou, 1.34 tussen Sastre en Evans gaat er echt om spannen. Menchov moet normaliter wel derde kunnen worden.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 23-07-2008 18:04 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Hoezo jammer voor Schleck? Hij heeft gedan waarvoor die naar de tour is gekomen, zijn kopman aan het geel helpen.
Dat hij het daarvoor zelf in moet leveren, ach ja, er zijn ergere dingen.

Maar vandaag echt formidabel werk van CSC, eerst van Cancellara en daarna van de broertjes Schleck, want die laatste twee hebben toch samen een beetje gezorgd dat de groep Evans vertraagd werd, waardoor Sastre tijd kon winnen. Vooral Andy Schleck heeft heel erg goed alle aanvallen binnen de perken weten te houden. Hulde.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 23-07-2008 18:17 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ah, mijn held Hopelijk houdt Sastre zijn superbenen tot zaterdag. De kans is echter, mijns inziens, klein dat hij Evans voor zal blijven wanneer Evans een voor zijn doen normale tijdrit rijdt. Prachtige aanval, ik heb genoten!



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-07-2008 18:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2008 14:47 schreef Pandora het volgende:
All hail Schumager (of hoe je z'n naam ook schrijft)


:')

Doordat Sastre meteen voor de aanval koos en goed doorzette kwam CSC voor een dilemma te staan, logisch dat ze de kaart van Sastre trokken.

Ik vond Andy Schleck zeer goed rijden vandaag, naast Sastre natuurlijk. Menchov kan de tour zege wel vergeten denk ik.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-07-2008 18:31 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Jammer dat Andy helemaal kapot ging op Hautacam, maar die jongen komt er nog wel. Hij is ook nog maar net 23.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-07-2008 21:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 22:28 schreef Mark het volgende:
, en met een traditioneel tegenvallende en ondermaats presterende Menchov. Ook dit jaar zie ik het hem niet doen.




Leuk hoor, dat een derde plek nog in het verschiet ligt, maar die jongen mist gewoon net dat laatste beetje klasse om echt een serieuze rol te kunnen spelen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-07-2008 22:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Dat dacht ik van Evans vroeger ook en van Sastre al helemaal. Gelukkig is Contador er volgend jaar weer en is Andy Schleck ook weer een jaartje sterker. Die mannen kunnen echt het verschil maken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2008 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

volgend jaar Contador


maja, die moet ik niet meer


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-07-2008 22:52 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Sastre, hoera! die man maakt de hele tour weer goed!! (wtf is ricco?)

Wat een fantastische, formidabele jump! Wat een magistrale klim!!! Al jaren staat hij trouw in mijn tourpoultjes omdat hij constant presteert (zo'n zekere vierde plek, meer niet) en nu is daar die superklim en ligt daar het geel heel, heel, heel misschien in Parijs!! Ik zit met geknepen billen zaterdag voor de buis...


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-07-2008 1:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gelukkig was Sastre er, anders was het weer een slaapverwekkende etappe geweest. Nu maar hopen dat hij zaterdag een superdag heeft, maar ik vrees dat die uitgezette kangoeroe het wel zal halen


Faustian Spirit of the Earth


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-07-2008 9:02 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Daar ben ik ook bang voor....


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2008 9:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Er is nog niet echt een topper opgestaan, ik bedoel.. als Sastre dit kan doen betekend dat (met alle respect voor de man) dat er nog geen klasbak als een Armstrong Indurain of Rasmussen (ik geloof in diens onschuld) is op dit moment.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-07-2008 9:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Er is maar een groot ronderenner op dit moment en dat is Contador.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2008 10:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die vond ik vorig jaar echt niet al te best in de Tour


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-07-2008 10:13 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2008 9:50 schreef spectre het volgende:
Er is nog niet echt een topper opgestaan, ik bedoel.. als Sastre dit kan doen betekend dat (met alle respect voor de man) dat er nog geen klasbak als een Armstrong Indurain of Rasmussen (ik geloof in diens onschuld) is op dit moment.

Nog een jaartje schorsing voor Rasmussen en hopelijk kunnen we dan weer als vanouds gaan genieten. (want ook ik geloof in zijn onschuld)

Maar ik heb een stukje interview met frank Schleck gelezen waarin hij Andy aanwijst als winnaar voor volgends jaar. Ben ik nu de enige die dit interesant vind? Gaan ze het komende jaar bij CSC dan ook zorgen dat ze allemaal leren een fatsoenelijke tijdrit te rijden? Want dan word het volgend jaar best interesant.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-07-2008 13:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

doe nou aub niet alsof het dit jaar niet interessant is....kijk naar de verschillen in de top 10. Al jaaaaaren niet meer gehad.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen