IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tour de France 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-07-2008 2:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Geweldige slotklim. Als Kohl en de CSC's de handen in elkaar slaan de komende twee ritten zit er nog wel iets in denk ik. Maar ik vrees dat ze Evans toch minstens een tweetal minuten moeten aansmeren.

Lelijke val van Pereiro seg, een wonder dat ie er nog zo relatief goed uit komt.



Faustian Spirit of the Earth


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-07-2008 9:14 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 19:59 schreef Onweerwolf het volgende:
Mooi trouwens hoe fanboy Herbert Dijkstra hoorbaar een zenuwinzinking nabij was toen Menchov op zijn muil viel.

Ondraaglijk irritant weer, het was precies het juiste moment om weer naar de Vlamen over te schakelen.

Wel een fantastische etappe! Aanvallen werd beloond!


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2008 9:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Alsof de vlamen niet hun eigen volk aanmoedigen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-07-2008 9:56 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

huh?

Ik kan nou niet zeggen dat Wuyts op dezelfde manier over Evans praat als Dijkstra over Menchov...


Dear dirty delightful old drunken old days


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 21-07-2008 11:55 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2008 9:56 schreef Schaffelaer het volgende:
huh?

Ik kan nou niet zeggen dat Wuyts op dezelfde manier over Evans praat als Dijkstra over Menchov...

Evans is dan ook geen vlaming. Maar onze zuiderburen kunnen altijd ook erg uitwijden over hun renners, maar op een in mijn ogen stuk minder iritante manier.

Maar waarom stond de tv uberhaupt op NL of Euro?
Kijk dan gewoon de hele tijd naar belgie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2008 12:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Menchov is ook geen nederlander. Het stoort Schaffie dat Herb voor Menchov is (Rabobank).

Ik stoor me er niet aan, sterker nog. Menchov FTW!1

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-07-2008 12:01]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 21-07-2008 12:07 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2008 12:01 schreef spectre het volgende:
Menchov is ook geen nederlander. Het stoort Schaffie dat Herb voor Menchov is (Rabobank).

Ik stoor me er niet aan, sterker nog. Menchov FTW!1

Ja maar Nederlanders kennen in tegenstelling het verschil niet tussen een Nederlandse rijden en een Nederlandse ploeg. Een overwinning voor Rabo wordt automatisch gezien als een overwinning voor Nederland.

In Belgie werkt dat niet zo.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2008 12:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee, die hebben nog niet door dat de Tour vooral een ploegensport is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-07-2008 12:33 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik ben zeker ook voor menchov!

Ik ben alleen niet voor herb...


Dear dirty delightful old drunken old days


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-07-2008 17:07 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Gelukkig hebben we nog een Maarten Ducrot.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2008 17:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Harken!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-07-2008 17:18 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ondersteboven op je fiets zitten en om je moeder roepen!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-07-2008 17:49 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik hoop echt dat Menchov de Tour wint. Zou een schitterende revanche van de Rabobankploeg zijn na het debacle van vorig jaar.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-07-2008 1:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zolang het Evans maar niet wordt is alles goed voor mij


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-07-2008 18:56 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Weer laat Menchov zich op een suffe manier op achterstand zetten, bah. Etappe vond ik wat tegenvallen, maar we hebben morgen nog.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-07-2008 19:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja, die Menchov moet nog een aantal dingen leren zo lijkt. Bergetappes die eindigen met een afdaling leiden zelden tot een spectaculaire ontknoping (tenzij men vindt dat dit er één was). Ik mag hopen dat Schleck gaat winnen. Ik mag em wel, die hele ploeg doet het goed. Kan Rabobank ook nog wat van leren...neem klimmers mee.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-07-2008 19:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Die laatste afdaling!

Dat ging vrij rap zeg en die valpartij van John-Lee Augustyn was ook erg spectaculair. Gelukkig kon ie nog wel finishen.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2008 19:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol, nog nooit een renner zo zien klimmen als die Augustijn!


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 22-07-2008 19:46 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ongelooflijk zwak gereden van Menchov. Wanneer je de Tour kunt winnen, moet je gewoon alle risico's nemen om bij te blijven in de afdaling. Ik begrijp CSC ook niet, die rijden Evans in een zetel omhoog, zonder ook maar één aanval te plaatsen


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-07-2008 21:12 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hehe, ik denk niet iemand kon ontsnappen uit die klassementsgroep, dat ging zo gvd hard daar...


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-07-2008 1:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vandaag zal het wel wat leuker zijn


Faustian Spirit of the Earth


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-07-2008 7:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 23-07-2008 8:12 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2008 19:46 schreef Blueprint het volgende:
Ongelooflijk zwak gereden van Menchov. Wanneer je de Tour kunt winnen, moet je gewoon alle risico's nemen om bij te blijven in de afdaling. Ik begrijp CSC ook niet, die rijden Evans in een zetel omhoog, zonder ook maar één aanval te plaatsen


Ik dat Menchov alle risico's genomen heeft maar er gewoon niet bij kwam.
Verder snap ik ook niet waarom er op die laatste berg niet aangevallen is. Evans was naar de klote.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-07-2008 8:55 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat ik zeg: CSC had ongelooflijk overwicht -> continue maximaal op kop -> niemand kan aanvallen.

Echt goede attack kan pas als of CSC minder sterk is, of niemand meer knechten heeft...


Dear dirty delightful old drunken old days


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 23-07-2008 11:18 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2008 8:55 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat ik zeg: CSC had ongelooflijk overwicht -> continue maximaal op kop -> niemand kan aanvallen.

Echt goede attack kan pas als of CSC minder sterk is, of niemand meer knechten heeft...


Ehm... is CSC niet begonnen met sastre als kopman?
En rijd die nu niet voor de broertjes Schleck?
Die oorspronkelijk knechten waren?
Maar ja, csc is deze tour gewoon heel goed aan het rijden. En als ze daarmee uiteindelijk Evans aan het geel helpen, so be it, ze winnen zowiezo het ploegenklassement. De enige serieuse bedreiging die ze daar nog hebben is AG2R en die staat op 4 minuten, dus dat komt wel goed.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen