IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tour de France 2008 Vorige pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-07-2008 18:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zeker geen geweldige Tour idd, maar wel een oververdiende (en ik vermoed dopingvrije) winnaar en dat is wat telt in een overgangsronde als deze


Faustian Spirit of the Earth


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2008 19:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2008 18:33 schreef Blueprint het volgende:
Eindstand Rondemaster:

Positie Team Overall +/- Vermogen
1 Blueprint * 1760 +363 63.967.481
2 Fietsende Kadavers 6896 -1163 56.682.461
3 Lactaat fanaat 7491 +748 55.839.976
4 Tenderstrike 7979 +762 55.085.064
5 Paranoid Android 19523 +481 38.344.063
6 NecRobert 22048 +150 35.245.397

Jammer dat de Kadavers al een paar ritten met hetzelfde team rondrijden, tot dan was het behoorlijk spannend.


Sorry

Ik was een paar dagen geleden een keer te laat en toen ben ik de interesse een beetje verloren...

Vond dit ook niet een heel erg leuke tour verder. Vooral het parcours was matig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-07-2008 19:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tegenvallende bergetappes ovr het algemeen helaas. En gefeliciteerd aan Blueprint, mooie en verdiende overwinning. Ik ben in elk geval met meer dan 50k geeindigd 3e plek, kon slechter.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-07-2008 20:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik las dat Fofonov ook betrapt is op doping.

Verder vond ik het wel een leuke tour, had alleen Menchov wat beter verwacht eigenlijk.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-07-2008 22:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2008 18:49 schreef Blueprint het volgende:
Ik vond het zeker geen geweldige Tour. Gelukkig hebben we niet de tradionele saaie eerste 10 dagen gehad, maar verder viel het qua strijd in de bergen zwaar tegen. Het is dan ook typerend dat één aanval bergop voldoende is geweest voor de Tourzege, verder zat men toch vooral naar elkaar te kijken. Het was wel spannend, maar dan vooral qua klassement, niet qua koers.

Dit gaat toch zo vaak in de tour? Die wordt beslist op 1 berg, met 1 aanval. Daarom zit je toch drie weken geboeid te volgen? Want JIJ als kijker wil de beslissende demarrage niet missen! En wat was hij fantastisch, die demarrage!


Dear dirty delightful old drunken old days


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2008 23:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die rekenende Evans heeft alles verknald, samen met Ricco en Piepo de Epo en die Cavendish (maar die kan ik wel hebben)

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-07-2008 23:54]


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-07-2008 9:12 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Evans verknald? Dankzij hem was het leuk! De chagrijnige, verdedigend rijdende, onsympathieke, oersaaie wieltjeszuiger delft het onderspit. Zijn naam ben je in vijf jaar vrijwel vergeten. Wie kent Beloki nog? Meer een 'oh ja, die gast' lijkt me...

Deze tour blijf je herinneren als degeen waar klimmer Sastre de tour won op de Alpe d'Huez met een geweldige aanval.


Dear dirty delightful old drunken old days


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 10:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Lol, ja, ik dacht dat mocht Evans es hebben aangevallen, er nog meer spanning zijn geweest

maar ik kan in je stelling komen


btw


Volgens de Nederlandse Volkskrant zijn advocaten momenteel een scheiding aan het regelen tussen Thomas Dekker en Rabobank. Nederlands grootste wielerbelofte zou wegmoeten bij Rabo na "de vondst van variabele bloedwaarden en een wederzijds gebrek aan vertrouwen".


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2008 10:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 10:25 schreef Hypnos het volgende:
Lol, ja, ik dacht dat mocht Evans es hebben aangevallen, er nog meer spanning zijn geweest

maar ik kan in je stelling komen


btw


Volgens de Nederlandse Volkskrant zijn advocaten momenteel een scheiding aan het regelen tussen Thomas Dekker en Rabobank. Nederlands grootste wielerbelofte zou wegmoeten bij Rabo na "de vondst van variabele bloedwaarden en een wederzijds gebrek aan vertrouwen".



Hmmm, gisteren hadden Smeets en Boogerd het al over een verstoorde relatie tussen Rabo en Dekker. Wist echter niet dat daar mogelijke doping verdenkingen achter zaten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-07-2008 11:15 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 10:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Hmmm, gisteren hadden Smeets en Boogerd het al over een verstoorde relatie tussen Rabo en Dekker. Wist echter niet dat daar mogelijke doping verdenkingen achter zaten.
Het zal toch niet waar zijn.. hadden we weer eens een ronderenner


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-07-2008 11:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@Evans:

De man kon niet anders. Ga er ook maar aanstaan gast! Heb je zijn kop gezien boven toen ie boven op de Alp was Evans heeft die dag alles gegeven, daar ben ik van overtuigd.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-07-2008 11:25]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-07-2008 11:55 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 11:15 schreef Daops het volgende:
Het zal toch niet waar zijn.. hadden we weer eens een ronderenner

Er was toch ook al gezeik vorig jaar vanwege die 'besmette' arts waar hij mee samenwerkte, Ferrara of iets dergelijks...


Dear dirty delightful old drunken old days


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 28-07-2008 11:56 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 11 juli 2008 0:04 schreef Kramy het volgende:
Dat Cunego de tour niet kan winnen leek me van te voren al wel duidelijk. Menchov kan niet aanvallen, die kan hoogstens in het wiel van Evans blijven. Als hij dat consequent blijft doen en een extreem goede tweede tijdrit rijdt dan heeft hij nog een kansje. Valverde moet wel met een verschrikkelijk goede aanval komen wil hij Evans kunnen kloppen. Kirchen zou misschien nog voor een stunt kunnen zorgen, maar is eigenlijk gewoon een niveau lager dan Evans. Ik hoop op een geslaagde aanval van Sastre in de Pyreneeën waarmee hij iedereen op achterstand weet te zetten. Naar hem wordt veel minder gekeken dan naar Valverde, dus misschien komt hij wel weg. Dat kan de tour toch nog een mooie wending geven. Vorig jaar zagen we al hoe het geel om de schouders ervoor kan zorgen dat een tijdrijd-kneus ineens wél zichzelf weet te handhaven in een lange tijdrit. Dat zou met Sastre ook zomaar kunnen gebeuren. Laten we het hopen voor deze sympathieke renner!

Edit: Sastre heeft natuurlijk ook een ploeg die de potentiële trui kan helpen verdedigen in de bergen.


Hihi, volgend jaar misschien ook maar eens meedoen aan zo'n rondemaster



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2008 12:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 11:56 schreef Kramy het volgende:
Hihi, volgend jaar misschien ook maar eens meedoen aan zo'n rondemaster


Ik vermoed dat de meeste mensen Sastre wel hadden gekocht voor die befaamde Alpenetappe dus daar had je niet heel veel mee gescoord.

Desondanks wel een goede voorspelling!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 28-07-2008 12:48 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 11:55 schreef Schaffelaer het volgende:
Er was toch ook al gezeik vorig jaar vanwege die 'besmette' arts waar hij mee samenwerkte, Ferrara of iets dergelijks...


Cecchini, die in het verleden ook met Basso en Ulrich samenwerkte...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 28-07-2008 18:14 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 11:55 schreef Schaffelaer het volgende:
Er was toch ook al gezeik vorig jaar vanwege die 'besmette' arts waar hij mee samenwerkte, Ferrara of iets dergelijks...

Klopt en nadien had hij een 'gebrek aan vorm'.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 28-07-2008 23:10 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Dekker heeft afwijkende waarden, die volgens de UCI niet verdacht zijn. Dus waarschijnlijk is hij ziek of ziek geweest.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen