IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tour de France 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-07-2008 13:20 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2008 13:15 schreef Spirit In Black het volgende:
doe nou aub niet alsof het dit jaar niet interessant is....kijk naar de verschillen in de top 10. Al jaaaaaren niet meer gehad.

Ik zeg niet dat het dit jaar niet boeiend is, anders zou ik niet kijken.
Maar de twee nog steeds grootste kanshebbers op geel (menchov en evans) vind ik gewoon niet boeiend.
Als we nou over twee jaar een tour zouden hebben met een Rasmussen (ik mag goede hoop hebben toch?) een contador en een Andy Schleck als kanshebbers, dan zou de tour voor mij gewoon nog zoveel leuker worden. Dat dat voor jou niet zo is moet jij weten.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-07-2008 13:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Evans & Menchov zijn saaie kloten, dat klopt, maar de Schleck broertjes zorgen toch wel voor 'spanning'. Ben ook benieuwd naar de verrichtingen van Geesink & Dekker volgend jaar. Zonde dat ze er dit jaar niet bij waren. Hadden toch wel tot steun kunnen zijn. Nu alleen Ten Dam, te weinig helaas. En misschien Lars Boom op den duur........


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-07-2008 13:29 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Dus eigenlijk zeg je precies hetzelfde.
Dit jaar is leuk (vooral dankzij inderdaad de gebroeders Schleck), maar volgend jaar en het jaar daarna kunnen nog veel leuker worden doordat er interesantere renners gaan rijden.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 24-07-2008 16:29 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Contador is volgend jaar natuurlijk gewoon topfavoriet. Andy Schleck, Roman Kreuziger, Thomas Dekker, Robert Gesink, Jurgen van den Broeck, Igor Anton, Vincenzo Nibali... er komt een hoop jong talent aan om de grijze muizen te doen vergeten, al zal dat allemaal niet in één jaar gebeuren. En misschien kan Valverde ook eens een keer een Tour zonder slechte dag rijden, dan heeft hij ook kans op het podium.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 24-07-2008 17:22 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2008 13:15 schreef Spirit In Black het volgende:
doe nou aub niet alsof het dit jaar niet interessant is....kijk naar de verschillen in de top 10. Al jaaaaaren niet meer gehad.


Qua verschillen is deze tour messchien interresant.
Maar zoals ik al eerder zei, deze tour mist de echte "grote renners".
Kijk als voorbeeld maar naar de etappe van gisteren, waar Sastre echt een topdag had.
De rest kon alleen bij elkaar in het wiel blijven plakken en kon het verschil met elkaar niet maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 24-07-2008 18:05]


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-07-2008 0:32 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Cunego is gisteren gevallen. Rijdt nog wel uit op grote achterstand, maar zal vandaag niet meer van start gaan.

Ander nieuws: Thomas Dekker gaat wegens vormgebrek niet naar de Olympische Spelen! Dit begint toch vrij ernstig te worden.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-07-2008 0:35 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 juli 2008 16:29 schreef Blueprint het volgende:
Contador is volgend jaar natuurlijk gewoon topfavoriet. Andy Schleck, Roman Kreuziger, Thomas Dekker, Robert Gesink, Jurgen van den Broeck, Igor Anton, Vincenzo Nibali... er komt een hoop jong talent aan om de grijze muizen te doen vergeten, al zal dat allemaal niet in één jaar gebeuren. En misschien kan Valverde ook eens een keer een Tour zonder slechte dag rijden, dan heeft hij ook kans op het podium.


Ten Dam niet te vergeten. Staat toch mooi 23e in het algemeen klassement, niet slecht.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2008 1:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Als Monfort en Devolder zich wat beter voorbereiden moet top-15 of top-10 mss ook mogelijk zijn. Jurgen van den Broeck weet ik niet zo, de Giro is namelijk de Tour niet, dat wordt keer op keer bewezen.

Ivm Cunego: jammer dat ie er zo uit moet, maar viel toch enorm tegen deze Tour


Faustian Spirit of the Earth


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 25-07-2008 2:22 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Cunego is een homo!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-07-2008 17:59 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Jij een frietbal!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-07-2008 18:42 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Morgen het grote duel... ben toch bang dat Evans gaat winnen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-07-2008 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mooie overwinning voor Chavanel, dat is nu iemand die ik graag zie koersen


Faustian Spirit of the Earth


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-07-2008 10:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 18:42 schreef Blueprint het volgende:
Morgen het grote duel... ben toch bang dat Evans gaat winnen.
Hopelijk wordt het een heel klein verschil, één van seconden. Wellicht hebben we dan een hele interessante laatste etappe!

Ik hoorde gister in de avondetappe iets voorbij komen over Frank Schleck en doping trouwens...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-07-2008 10:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2008 10:27 schreef spectre het volgende:

Ik hoorde gister in de avondetappe iets voorbij komen over Frank Schleck en doping trouwens...


lijstjes, doktoren, wie staat er niet op....het is Frankrijk. Iedereen is verdacht als het geen Fransman is..


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-07-2008 17:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Sastre!
Evans...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-07-2008 17:47 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Schumacher was wel verrassend goed!

Ook erg knap gereden van Kohl en Sastre.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2008 17:53 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Schumacher won de eerste tijdrit ook al op grandioze wijze, dus zo verrassend is het niet. Wel lullig voor Fränk Schleck om van 2 naar 6 te donderen, maar hij zal ongetwijfeld blij zijn voor zijn ploegmaat.

Evans

Het is zoals Ducrot zei: je moet rijden om te winnen, niet om niet te verliezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 26-07-2008 20:02]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 26-07-2008 19:49 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Menchov niet op het podium

En Sastre was meesterlijk en Kohl

En ach, van Frank wisten we al dat ie ging kelderen.
Maar Andy, heeft wel een nette tijdrit gereden en dat is ook reden voor vreugde.

Maar ik ben wel blij met de uitslag die we nu hebben staan, die mag van mij wel blijven tot morgen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-07-2008 1:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mooi zo, wie gunt Sastre deze zege nu niet


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-07-2008 12:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2008 17:40 schreef Mark Z het volgende:
Sastre!
Evans...


+1

Arrogant ventje met zijn security clan om zich heen, je bent geen popster ofzo.


Daops
Usericon van Daops
Posted 27-07-2008 12:47 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Inderdaad een mooie winnaar zo. Hij heeft tenminste aangevallen en een etappe gewonnen. Mooi om te zien dat het geel hem boven zichzelf deed uitstijgen in de tijdrit


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-07-2008 18:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hehehe, Steegmans ... dat had ik niet verwacht


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-07-2008 18:33 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Eindstand Rondemaster:

Positie Team Overall +/- Vermogen
1 Blueprint * 1760 +363 63.967.481
2 Fietsende Kadavers 6896 -1163 56.682.461
3 Lactaat fanaat 7491 +748 55.839.976
4 Tenderstrike 7979 +762 55.085.064
5 Paranoid Android 19523 +481 38.344.063
6 NecRobert 22048 +150 35.245.397

Jammer dat de Kadavers al een paar ritten met hetzelfde team rondrijden, tot dan was het behoorlijk spannend.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-07-2008 18:43 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Wat een geweldige tour was het toch! Een klein dopingschandaal op de achtergrond maar voor de rest continu genieten. Evans gelukkig hard op zijn nummer gezet en nog wel door mijn favoriet Sastre. Veel nieuwkomers ook, die prachtige dingen hebben laten zien. En Kohl.. schrijf die maar op voor volgend jaar!



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-07-2008 18:49 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik vond het zeker geen geweldige Tour. Gelukkig hebben we niet de tradionele saaie eerste 10 dagen gehad, maar verder viel het qua strijd in de bergen zwaar tegen. Het is dan ook typerend dat één aanval bergop voldoende is geweest voor de Tourzege, verder zat men toch vooral naar elkaar te kijken. Het was wel spannend, maar dan vooral qua klassement, niet qua koers.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen