IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tour de France 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2008 19:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Weten we alvast wie het volgende doping-geval wordt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-07-2008 19:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 19:06 schreef Mark het volgende:
Weten we alvast wie het volgende doping-geval wordt

De ironie van het tegenwoordige dopingverhaal is inderdaad dat je als dopinggebruiker beter slechter kan rijden omdat je anders sowieso gepakt wordt, hehehe.

Goed systeem


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-07-2008 19:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 1:31 schreef cataclysm child het volgende:
Jammer dat Ricco zo oerdom geweest is, maar beter dat hij weg is dan maar.

Ook goed dat Saunier Duval opgestapt is, rond dat team hangt al jaren een vies geurtje.

Maar er is ook gekoerst vandaag. Wat was Cavendish weer outstanding seg


die Ricco,

hoe voorspelbaar was me dat zeg


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2008 19:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Blijkbaar was er nog een tweede renner in de Saunier Duval stal verdacht. Geen wonder dat ze meteen maar collectief hun boeltje gepakt hebben, ondanks Cobo's redelijke overall positie en Piepoli's eerdere ritzege.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-07-2008 19:33 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Piepoli is inmiddels ook ontslagen door de ploegleiding.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2008 1:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ja, en dat zegt ook genoeg dus.

Wat was Cavendish weer schitterend trouwens


Faustian Spirit of the Earth


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 19-07-2008 16:43 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2008 1:49 schreef cataclysm child het volgende:
Ja, en dat zegt ook genoeg dus.

Wat was Cavendish weer schitterend trouwens


Epo gebruikt?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-07-2008 18:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2008 16:43 schreef Frietbal het volgende:
Epo gebruikt?


Hoi spuit 11.

Mooie overwinning van Freire trouwens, dat groen zit volgens mij wel goed. Die haalt Parijs wel


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 19-07-2008 19:49 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2008 18:42 schreef Mark het volgende:
Hoi spuit 11.

Mooie overwinning van Freire trouwens, dat groen zit volgens mij wel goed. Die haalt Parijs wel


11 spuiten?
Junk!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-07-2008 19:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat hele fietsen boeit me voor geen meter maar al die ellende over drugsgebruik houdt het wel boeiend hehe


Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-07-2008 21:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Een aids spuit in je arm karnivoor.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-07-2008 23:51 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Freire gaat met zijn ogen dicht nog de groene trui pakken. En eindelijk een ritzege, hij heeft het verdiend.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-07-2008 1:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Inderdaad ... al vind ik het stiekem toch wel wat jammer voor die oude Zabel


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-07-2008 11:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben erg benieuwd naar de etappe van vandaag .

En Freire zal de groene trui wel halen als hij de Alpen over komt, zeker nu Cavendish ermee gekapt is.



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-07-2008 12:01 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2008 23:51 schreef Blueprint het volgende:
Freire gaat met zijn ogen dicht nog de groene trui pakken. En eindelijk een ritzege, hij heeft het verdiend.


+1

En dan zouden we tenminste eens een tour hebben die in elk geval gedeeltelijk zo afloopt als ik wil.


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-07-2008 13:08 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Jeetje wat een teringweer.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-07-2008 14:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Flauw hoor, zo'n geen aanvalsverdrag



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-07-2008 14:58 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

ja, idd flauw

en De Volder valt af.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-07-2008 16:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 juli 2008 21:20 schreef Lionheart het volgende:
Een aids spuit in je arm karnivoor.




en de gele trui snap ik maar hoe zit dat met die bolletjes trui? wanneer krijg je die?

en ook nog een groene trui? waar is die voor?

ik heb net een bruine trui gebreid!

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-07-2008 16:15]


Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-07-2008 16:16 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-07-2008 16:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Die bruine trui is voor de meest afgelegde kilometers op het toilet?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-07-2008 16:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 16:17 schreef 0Tolerence het volgende:
Die bruine trui is voor de meest afgelegde kilometers op het toilet?


Nee, de langste remsporen...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-07-2008 16:37 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 16:15 schreef karnivoor het volgende:


en de gele trui snap ik maar hoe zit dat met die bolletjes trui? wanneer krijg je die?

en ook nog een groene trui? waar is die voor?

ik heb net een bruine trui gebreid!

Gele trui = snelste over het geheel
Wit = snelste onder de jongeren (tot en met 25)
Bolletjes = Bergklassement, krijgt punten als je als eerste een berg beklimt, de hoeveelheid hangt af van de steilte en hoogte van de klim net zoals het aantal renners dat punten kan verdienen. (nummer 1 t/m ..)
Groen = Sprintklassement, werkt ook met punten die te verdienen zijn door als eerste over de streep te komen, maar ook door als eerste over tussensprints op vlakke gebieden)
Rood nummer = strijdlust, toegekend aan de renner die de dag ervoor het hardste heeft gestreden. Enigszins subjectief
Gele nummers = voor de ploeg die het beste staat in het ploegenklassement. Het ploegenklassement wordt meen ik bepaald door elke dag de beste vijf renners van de ploeg te nemen en daarvan de tijden bij elkaar op te tellen of te middelen. Waarom niet de hele ploeg? Nou niet alle ploegen zijn even groot en door uitval van renners ontstaan er anders allerlei rekenproblemen.


En nu hoop ik dat ik het goed heb en niet teveel heb overgeslagen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-07-2008 16:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Is er ook een trui voor lulligste valpartij?

quote:
De Spaanse wielrenner Oscar Pereiro Sio is tijdens de vijftiende etappe van de Ronde van Frankrijk zwaar ten val gekomen. De tourwinnaar van 2006 schoot tijdens de afdaling van de col d'Angel rechtdoor en stortte enkele meters naar beneden waarna hij op een lager liggende weg terechtkwam.

De coureur van Caisse d'Epargne is inmiddels afgevoerd naar een ziekenhuis. Hij zou breuken in schouder en dijbeen hebben opgelopen. Pereiro Sio stond in het algemeen klassement als 15e, op 6.01 van klassementsleider Cadel Evans.

(SN)

Auw. Damn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-07-2008 16:41 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat een saaie processie deze etappe, koersen ho maar.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen