IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2010 22:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Die krijtrotsen waren er voor WOII ook al wel hoor.


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-08-2010 22:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 22:46 schreef karnivoor het volgende:
Die krijtrotsen waren er voor WOII ook al wel hoor.
Niet. Gecreeert door ZOG!

Maar de kust zal ik vast zien tijdens het oestersleurpen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2010 22:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-08-2010 10:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Een korte impressie van een dagje Львів, aka Lviv, Ukraine. Veel mooie vrouwen, militairen en politie, slechte wegen en Lada's.




Public transport in Lviv.. We hebben het niet aangedurfd. Was ook niet nodig, want voor een paar euro kon je met de taxi ook de stad door.







18.500.000 Lada's zijn er gemaakt. Gewild om hun simpelheid en betrouwbaarheid zo schijnt. Mag ook wel, want repareren zal vaak nodig zijn op de door tijd en verwaarlozing aangetaste slechte wegen van Lviv.




De Beatles zongen het al in 1968: "Well the Ukraine girls really knock me out. They leave the west behind." ..




Deze dude zei 101 te zijn en een dozijn Duitse werkkampen te hebben overleefd in WOII. Klonk allemaal een beetje onwaarschijnlijk maar wel mooi verhaal. Jammer dat zijn vioolwerk minder fraai was




Veel politie op de been..




Ook Lviv is volgens mij zo katholiek als de pest.. Op den duur zagen we zelfs een militair een schietgebedje slaan terwijl 'ie langs een kerk liep. Bizar.




Veel militairen in Lviv.. wat ze er precies doen en waar ze heen gaat weet niemand. Kon het ook niet vragen want ze keken niet erg behulpzaam en bovendien in het concept Engels daar toch bij niemand bekend




Dit moet Svetlana de Oostblokhoer zijn, bekend van de spammailtjes, die wil al jaren met me trouwen en nu zie ik haar hier gewoon in levende lijve! Of ze lijkt er alleen op...


Meer zien? Slideshow: http://bit.ly/bGoRWw


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-08-2010 10:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

kleurloze bende daar.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2010 10:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooie foto's Vinc!
En Sletlana had mij ook al gemaild, dacht dat ik de enige was


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2010 10:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wow, gave foto's Vincent!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 05-08-2010 10:38 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2010 13:14 schreef Silence het volgende:
Nu nog een goede tas, anti midget spul, een goede zaklamp en wat ander spul.

Mocht je behoefte hebben aan een wat grotere Bever Zwerfsport dan er in Utrecht zit, moet je absoluut naar die in Houten toe. Ik ben daar gisteren ook geweest voor een trekkingrugzak, en ze hebben een beduidend groter assortiment.

[Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 05-08-2010 10:39]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2010 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Antidwergenspul??


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-08-2010 11:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Erg gave foto's Valorian!

zaterdag ochtend vertrek ik met mijn vriendin met de auto richting Noorwegen! 3 weken lang rondcrossen, zin an!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-08-2010 11:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2010 11:04 schreef irritante klootzak het volgende:
Erg gave foto's Valorian!

zaterdag ochtend vertrek ik met mijn vriendin met de auto richting Noorwegen! 3 weken lang rondcrossen, zin an!


Nice, welke route neem je (ongeveer)? Aanrader: regio Jotunheimen, hoogste bergen van NW, daar kun je ook op gletsjers (dagtocht, met gids en uitrusting, maar prima te doen voor niet-sporters) en eventueel de bessegenroute lopen over de bergkam langs het Gjende meer (zie bessegen trail op google voor meer info), schijnt erg mooi te zijn (ben er vorig jaar onderlangs gelopen, dus niet de echte Bessegen route maar wel dezelfde berg). En natuurlijk de grote publiekstrekken van Noorwegen, maar wel erg gaaf: de Prekestolen. 600 meter klif, geen hekjes, geen prullenbakken, geen MCdonalds, gewoon heerlijk natuur.


Gletsjer hiken.. Meer zien: http://www.flickr.com/photos/85mm/sets/72157623135478081/



Prekestolen. Meer zien: http://www.flickr.com/photos/85mm/sets/72157609288902362/


Jotunheimen / Bessegen trail. Meer zien? http://s2.photobucket.com/albums/y23/vkroese/Norway/



Omgeving Jotunheimen


Alle foto's uit 2007 behalve die van de Prekestolen (2008).

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-08-2010 11:39]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-08-2010 11:55 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

erg gaaf!!!!!!!!!!

we hebben nog geen plan, alleen moet ik op tijd in Bergen zijn ivm show op Hole in the Sky...

maar we willen in ieder geval richting het Hardangervidda etc.. wellicht dat we nog een omweg maken via Trondheim, om daar nog wat vrienden te bezoeken.

We hebben 3 weken, dus we shall see...

bedankt voor de tips in ieder geval



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-08-2010 12:44 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Foto's met kleur.


 


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-08-2010 12:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2010 12:44 schreef Forever After het volgende:
Foto's met kleur.


haha, ja inderdaad. Die Ukraïne foto's hadden ook wel wat meer kleur hoor, maar heb ik in de nabewerking een beetje weggetrokken. Vond het beter de indruk weergeven die het op mij heeft achtergelaten. Zo zal ik mijn Auswitchz Birkenau serie van dezelfde vakantie in zwart-wit uitvoeren met hoog contrast, en de rest van de vakantie blijft gewoon in kleur


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-08-2010 13:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2010 11:38 schreef Valorian het volgende:
Nice, welke route neem je (ongeveer)? Aanrader: regio Jotunheimen, hoogste bergen van NW, daar kun je ook op gletsjers (dagtocht, met gids en uitrusting, maar prima te doen voor niet-sporters) en eventueel de bessegenroute lopen over de bergkam langs het Gjende meer (zie bessegen trail op google voor meer info), schijnt erg mooi te zijn (ben er vorig jaar onderlangs gelopen, dus niet de echte Bessegen route maar wel dezelfde berg). En natuurlijk de grote publiekstrekken van Noorwegen, maar wel erg gaaf: de Prekestolen. 600 meter klif, geen hekjes, geen prullenbakken, geen MCdonalds, gewoon heerlijk natuur.




De Besseggenroute heb ik in 2005 gelopen, erg mooi! De Prekestolen was minder, iets teveel toerisme, maar uitzicht is dan wel weer mooi.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-08-2010 14:05 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Gave foto 's Vincent. Ik wil ook graag eens naar Oekraïne. Tof!



Verrassend triviaal


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-08-2010 14:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Toffe foto's van Oekraïne, ja

Public transport daar was prima te doen trouwens


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-08-2010 17:42 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik ben weer terug, nu heb ik een week nodig om bij te komen:')


Against God and Government


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2010 18:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Was het leuk?


Je moeder.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-08-2010 11:10 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Het was heel leuk haha, ik ging gisteren echt met een kut gevoel naar huis, erg leuke mensen (lees vrouwen) ontmoet, vooral in de stad zijn die Duitsers lang nog niet zo verkeerd, veel vriendelijker en minder arrogant dan in Nederland en vooral erg "good looking" Die potvissen die hier normaal de grens over spoelen als er weer in vismarkt is, zijn in de steden net zo "gewenst" als bij ons. De eerste dag in Munster geweest, mooie stad met goedkope drank, dat was ook de reden wat we s'middags om half vijf al voor de verkeerde kamer stonden, nummer vergeten en het pasje deed niet, wat niet raar is als je voor de verkeerde kamer staat. Dag erna was het vrijdag daar goed wezen stappen, toen die Duitse vrouwkes leren kennen, en door gefeest en andere dingen tot en met 7 uur in de ochtend, toen stond de security aan de deur met een laatste waarschuwing Dag erna goed brak, kregen we een telefoontje dat we die avond daar wel konden eten. Dag erna naar Osnabruck geweest, belachelijk veel gezopen en gegeten, ik denk dat de gemiddelde dag ongeveer 150 euro koste :') Daar in het Romantik Walhalla hotel geslapen, echt een hotel voor stelletjes, dus we hebben maar gedaan alsof we twee flikkers waren, wat enorm veel vreemde gezichten opleverde.
Maar toen begon de ellende, we hadden besloten om eens een paar dagen te gaan camperen, gadverdamme wie heeft dat verzonnen zeg, Duitse campings. Ik had werkelijk een drie kwart fles rum nodig om daar in slaap te vallen, dikke Duitsers, camping volk, de godganse nacht het Schnappi nummer en schreeuwende kinderen, we hadden voor drie nachten geboekt maar zijn na de eerste dag met gierende banden daar weg gereden, nooit meer camperen. Daarna weer een hotelletje geboekt, want mensen met klasse camperen immers niet, daarna weer goed afgetankt in Munster bij die madchen en sinds gisteren weer thuis.

Onder het motte we hebben de foto's nog, deze kunnen momenteel nog niet openbaar gemaakt worden


Against God and Government


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-08-2010 11:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je moet op iedere foto nog een (onder)broek shoppen?


 


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2010 15:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Fotooooo's!


Nog 1000 kilometer naar Salzburg. Net vertrokken.


Waar we die dag niet aankwamen...want autopech. Hier bij een garage in Duitsland.


Hotel en leenauto.


Salzburg.


Fraaie lucht.


Uitzicht vanaf het balkon in het hotel in de Duitse Alpen.


Kirchberg in Oostenrijk.


Harde baas.


Harde bazin.


Uitzicht vanaf de Kirchberg.


Met de fietstaxi vanaf het Tollwood-festival in München. :')


Meer in Oostenrijk.


Wederom.


Savica-waterval in Slovenië.


Weer autopech, nu op de rechtbaan van een snelweg in Slovenië.


Wel hulp gelukkig.


Eerste (en niet de laatste) cocktails in Kroatië.


Ook iets met cocktails..


Hier probeer ik iets duidelijk te maken...


Onbewerkte foto vanaf ons balkon in Kroatië.


Plitvice.











Dit is dan weer minder leuk. Kapotgeschoten huizen in kleine dorpjes.


Met matras en vrieskast nog aanwezig..


Parasailen!


Drank!


Noeste kapitein.


Noeste kapiteinin.



Was erg gaaf!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-08-2010 15:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Kroatië is wel bevallen?

@ Vin, erg gaaf.

Hier nog wat kiekjes van mijn vakantie.



Montenegro, Sventi Stefan


Montenegro, boven het oerbos in Biogradska

Onderweg in Montenegro.


Boeiender


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 14-08-2010 12:25 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht





Silence
Usericon van Silence
Posted 27-08-2010 17:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Schotland is ook super geweest. Wat een landschap, geweldig gewoon.

Edinburgh is verreweg de mooiste stad die ik tot dusver gezien heb, prachtig.

Daarna door naar Oban, waar de bek steeds verder openviel naarmate de trein verder door het prachtige landschap gleed. Ik ben echt verliefd op Schotland geworden, en zou er echt zo heen verhuizen. (Nou ja, over een paar jaar dan).

De mensen zijn er super vriendelijk, en de whisky We hebben ons in ieder geval kostelijk vermaakt, en volgend jaar gaan we hopelijk eiland-hoppen. Verrassend genoeg ook nog lekker weer gehad, meestal wolkjes en een zonnetje, en maar 2 dagen echt slecht. Prima score dus.

Zal vandaag of morgen wat foto's neergooien.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen