IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-09-2016 19:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-11-2017 11:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

(een reactie leek me hier meer op zijn plaats)

quote:
Op 29 november 2017 9:16 schreef Deceptikoen het volgende:
Meen je dat? Dat vond ik nu juist het tofste deel, hhe


We waren wel van plan er een paar dagen heen te gaan, maar we zijn er in een erg drukke periode (rond de kerstvakantie) en konden er 9 maanden van tevoren al geen leuke accommodaties meer vinden helaas. Alleen van die bejaardenresorts voor 400 dollar per nacht. Superdoei.

Anyway.. Wordt een super gave trip, enorm veel zin in! Lekker weg met kerst en oud & nieuw.

Dit is onze route zo ongeveer:


We doen een combinatie van hysterische toeristenshit (Universal, Kennedy Space Center, paar grote steden) en rust en natuur.

Verder ben ik ook erg benieuwd naar St Augustine. Zowaar een Amerikaans stadje met historie De oudste voormalig Europese nederzetting in heel de VS zelfs.





Vrij atypisch haha.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2017 11:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Kennedy space centre hysterische toeristen shit? geloof wel dat die er veel rondlopen, maar toch ook wel een erg toffe leerzame plek lijkt me. Er zijn parken in gericht die al dit soort shit slecht namaken met een grote vleug fantasie maar hier zitten eindeloze bizarre verhalen achter.


Ga je nog even buurten in de Everglades, beetje op een ventilator bootje je broek vol schijten vanwege de alligators, invasieve alligator etende netpythons en de snapping turtles naast je?

Edit: ohja vergeten er zitten ook nog krokodillen en haaien en vrij giftige kwallen. Op land heb je nog de poema, de panther en de brown recluse spider, de zwarte weduwe en de irritante fire ants.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-11-2017 11:34]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-11-2017 11:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2017 11:24 schreef ElitE het volgende:
Kennedy space centre hysterische toeristen shit? geloof wel dat die er veel rondlopen, maar toch ook wel een erg toffe leerzame plek lijkt me.


Vergeleken met de andere plekken waar we heen gaan zullen daar in ieder geval wel veel mensen zijn.

quote:

Ga je nog even buurten in de Everglades, beetje op een ventilator bootje je broek vol schijten vanwege de alligators, invasieve alligator etende netpythons en de snapping turtles naast je?


Uiteraard!

quote:
Edit: ohja vergeten er zitten ook nog krokodillen en haaien en vrij giftige kwallen.


Cool, dat wordt een feestje als we de tour met de jetski gaan doen.

quote:
Op land heb je nog de poema, de panther en de brown recluse spider, de zwarte weduwe en de irritante fire ants.


En vergeet de kakkerlakken niet. Heule grote kakkerlakken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2017 12:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 november 2017 11:50 schreef Snaack het volgende:
Vergeleken met de andere plekken waar we heen gaan zullen daar in ieder geval wel veel mensen zijn.




Ja een van de weinige plekken drukker dan de ikea op tweede paasdag.

quote:
Uiteraard!



Cool, dat wordt een feestje als we de tour met de jetski gaan doen.



Heel erg vet, er zit daar zoveel van van alles


quote:
En vergeet de kakkerlakken niet. Heule grote kakkerlakken.


precies het laatste restje hoop, als je jetski het begeeft en je strand op een eilandje kun je tenminste nog wat eten, kun je mooi serveren op een rib van de vorige gestrande toerist.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-11-2017 12:00]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-11-2017 13:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik zou Florida ditchen en naar New Orleans gaan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2017 13:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 november 2017 13:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik zou Florida ditchen en naar New Orleans gaan.


Dan zoek je het ecologisch gevaar meer in de sexueel overdraagbare flora en fauna.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-11-2017 16:11 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Weldra enkele dagen in Gran Canaria. Surfcursus en zo


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 29-11-2017 16:27 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2017 13:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik zou Florida ditchen en naar New Orleans gaan.


Yep, Florida is niet zoveel aan.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-11-2017 16:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2017 13:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik zou Florida ditchen en naar New Orleans gaan.


Dit.


... hoe de hazen lopen ...


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 29-11-2017 18:41 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2017 11:17 schreef Snaack het volgende:
(een reactie leek me hier meer op zijn plaats)



We waren wel van plan er een paar dagen heen te gaan, maar we zijn er in een erg drukke periode (rond de kerstvakantie) en konden er 9 maanden van tevoren al geen leuke accommodaties meer vinden helaas. Alleen van die bejaardenresorts voor 400 dollar per nacht. Superdoei.

Anyway.. Wordt een super gave trip, enorm veel zin in! Lekker weg met kerst en oud & nieuw.

Dit is onze route zo ongeveer:


We doen een combinatie van hysterische toeristenshit (Universal, Kennedy Space Center, paar grote steden) en rust en natuur.

Verder ben ik ook erg benieuwd naar St Augustine. Zowaar een Amerikaans stadje met historie De oudste voormalig Europese nederzetting in heel de VS zelfs.





Vrij atypisch haha.

Dit ziet er ook niet verkeerd uit, en Everglades is ook mega tof. Hoe lang ga je?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 29-11-2017 19:12 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 29 november 2017 11:24 schreef ElitE het volgende:

Ga je nog even buurten in de Everglades, beetje op een ventilator bootje je broek vol schijten vanwege de alligators, invasieve alligator etende netpythons en de snapping turtles naast je?




Alligator Alley interstate 75. Zorg dat je van tevoren getankt hebt!

Een broer van me woonde ooit in Florida, in Parrish, zo'n park met huizen en af en toe een meertje. En een alligator her en der. Kijk je s'ochtends uit het raam...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-11-2017 7:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2017 13:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik zou Florida ditchen en naar New Orleans gaan.


Of beide. Aantal jaren geleden gedaan.

Ik vond Key West het leukste van Florida. En de Discovery Cove. Fietsen door de Everglades, langs alligators, was ook gaaf. Miami vond ik niets aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-11-2017 7:54]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-12-2017 12:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2017 18:41 schreef Deceptikoen het volgende:
Dit ziet er ook niet verkeerd uit, en Everglades is ook mega tof. Hoe lang ga je?


3 weken

Enkele van de rustige plekken die we gaan bezoeken:

Het huis in het midden, onderaan.


Uitzicht vanaf de veranda:


Huis aan een meer (niet zwemmen.. want gators..)


Uitzicht vanaf de veranda


Entree


Volgende week al. Zin an


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-12-2017 14:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

We hebben de zomervakantie geboekt. Onder Nice op de camping. Groot zwemparadijs met drie glijbanen, barbecue bij de hut, zeevissen op het strand verderop, allemaal wijngaarden in de buurt. Gaat goedkomen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-12-2017 10:34 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Net terug van Gran Canaria. Heerlijk T-shirtenweer daar Mooi land, toch vooral het bergachtige binnenland, waar we enkele toffe wandelingen gemaakt hebben, die moeiteloos een gezonde dosis hoogtevrees naar boven brachten. De kuststeden die we gedaan hebben (Las Palmas en Mas Palomas) waren minder interessant. Zeker Mas Palomas is één grote, smakeloze toeristenstad (er zijn effectief wegen genoemd naar toeristische organisaties, zoals Tui) voor de 'mentaal achtergestelde' infantiele te pamperen toerist die eigenlijk niets van het eiland wil zien, maar vooral wil grossieren in 'Oh Cherso'-gedrag. Gelukkig heb je daar mooie duinen, en hebben we daar ook een leuke surfcursus gevolgd.



Vermoeiend en frustrerend, dat surfen, slechts 1 a 2 keer echt kunnen rechtstaan op m'n plank. Maar ja, als je dat echt wilt kunnen, is een intense training wel noodzakelijk.













The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-12-2017 10:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Valt me wel tegen dat Snaak niet iedere dag post hier hoe geweldig super toll klasse hij het wel niet heeft


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-12-2017 10:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Toffe foto's trouwens van Gran Canaria. Ik ben alleen eens op Tenerife geweest.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 18-12-2017 12:05 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2017 10:37 schreef Mark Z het volgende:
Valt me wel tegen dat Snaak niet iedere dag post hier hoe geweldig super toll klasse hij het wel niet heeft
Hij zit gewoon in zo'n pauper aprés ski tentje waar ze niet eens fatsoenlijk wifi hebben. De wifi die er is wordt bezet door mensen die pr0n aan het streamen zijn op het gedeelde toilet.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-12-2017 13:07 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Waarschijnlijk heeft een krokodil 'm de hand waarmee ie z'n telefoon vast had afgebeten. Weg hand en telefoon.

En bij iedere scheet die die krokodil nu laat klinkt er een iPhone X beltoon uit z'n anjer.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-04-2018 10:01 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Midden augustus zou ik op roadtrip naar Frankrijk (en eventueel nog verder zuidelijker) willen. Ik wil het low cost houden; camperen (maar niet op massacampings, als er maar gedoucht kan worden) en in de mate van het mogelijk weg van het massatoerisme.

Als er forumgangers zijn met goede tips, die zouden zeer welkom zijn. Ik denk er ook aan om af en toe eens wild te kamperen (desnoods pitten in de wagen).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-04-2018 10:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

https://www.natuurkampeerterreinen.nl

Dit is voornamelijk in NL maar heeft daarnaast ook een flinke zwik aangesloten campings in zuiderlijk Frankrijk sinds dit jaar. Misschien zit er wat tussen. In NL bevalt het zeer goed, kleine rustige campings voornamelijk op groen en rust gericht altijd dichtbij natuurgebieden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-04-2018 10:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dubbelpost..

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-04-2018 10:20]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-04-2018 11:18 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Hartelijk dank voor deze gouden tip Heb al direct een camping gevonden in de Auvergne. In de natuur, niet veel volk: exact wat ik zoek


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 14-04-2018 19:48 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke



Dat is hier ook weer een jaarlijkse zoektocht. Ik moet ook nog vuur kunnen maken bij de tent...
We hebben pas geleden een grote tipi gekocht, daar ben ik erg blij mee. Tarpje ervoor en klaar.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen