IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2010 17:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oja wij zijn er ook uit, we gaan naar Zwitserland, naar Saas Grund voor 12 dagen in Juni. Huurcaravan op een camping: http://www.kapellenweg.ch/





MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-03-2010 18:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Denk dat het na Metalcamp in 1 streep door naar Montenegro wordt, en dan via de Kroatische kust afzakken naar boven.


Boeiender


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-03-2010 18:11 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 3 March 2010 17:23 schreef MMayo het volgende:
Ethereal, gaaf hoor! Hoelang was je daar?


17 dagen, eigenlijk te kort (maar dat is het altijd ).. Supermooi, enorm vriendelijke mensen, niet duur (behalve de tickets dan, godsamme!) en ongelooflijk warm en vochtig. Vooral in de regenwouden is het echt bizar... Maargoed, ook dat went na een aantal dagen een beetje! Verder is het overal supermakkelijk reizen door goede metro/trein-stelsels (in de meeste steden), zeer goedkope taxi's en makkelijke (en goedkope) binnenlandse vluchten! (Hebben 6 binnenlandse vluchten gehad, ging allemaal vlekkeloos! Meestal voor zo'n 15 a 20 euro pp...)

Absolute aanrader kwa land!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 03-03-2010 19:55 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Maleisië is inderdaad gaaf, het enige minpunt vond ik dat drankprijzen behoorlijk hoog lagen.. als ik me niet vergis zes ringgit (€ 1,20) voor een blikje bier uit de 7-11. Maar goed, dat soort dingen kun je in een overwegend islamitisch land wel verwachten.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-03-2010 7:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 3 March 2010 19:55 schreef nuclearwarfare het volgende:
Maleisië is inderdaad gaaf, het enige minpunt vond ik dat drankprijzen behoorlijk hoog lagen.. als ik me niet vergis zes ringgit (€ 1,20) voor een blikje bier uit de 7-11. Maar goed, dat soort dingen kun je in een overwegend islamitisch land wel verwachten.


Haha, dikke +1! Sommige terrasjes betaal je doodleuk 18 ringit voor een normaal flesje bier.. (=bijna 4 euro!) Maargoed, als je iets doorloopt en op zo'n foodcourt gaat zitten betaal je 8 ringit voor een 660ml fles


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-03-2010 10:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik betaalde in Langkawi (ook Maleisie) twee weken terug nog 5 ringgit (1 euro) voor een ijskoud Carlsberg of Tiger biertje uit de minibar in ons resort. Daar betaal je hier toch al gauw 3-4 euro voor. Dus dat viel mij juist heel erg mee. Oh en roomservice dinner (uitgebreide nasischotel, loempia's, sate voor 2 personen) voor 12 euro totaal. That's living


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-03-2010 11:51 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 4 March 2010 10:25 schreef NecRobert het volgende:
Ik betaalde in Langkawi (ook Maleisie) twee weken terug nog 5 ringgit (1 euro) voor een ijskoud Carlsberg of Tiger biertje uit de minibar in ons resort. Daar betaal je hier toch al gauw 3-4 euro voor. Dus dat viel mij juist heel erg mee. Oh en roomservice dinner (uitgebreide nasischotel, loempia's, sate voor 2 personen) voor 12 euro totaal. That's living


Hehe, kwa eten kun je daar idd je lol op, paar keer gegeten voor nog geen euro per persoon! En lekker...

Ik wil overigens Tiger bier in Nederland. Lekk0r!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 04-03-2010 11:58 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Indonesië zou ik ook snel wel naartoe willen!
Vandaag maar even mailen of er bij Jakarta geen mooie projecten zijn waar ik kan gaan graven! Ik kan sowieso daar goedkoop verblijven door 4 goede contacten

Of ik naar de St. Vincent (kleine antillen) mee kan is nog maar afwachten, door een fout van een docent.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-03-2010 10:30 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Zwitserland is top, net een week geweest. Veel geleerd en gedaan, maar wel weer lekker vermoeiend. Dit jaar meer naast dan op de piste geweest, waaronder enkele zeer gave free-ride afdalingen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-03-2010 22:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Australië was tof! Ik ben van Brisbane naar Sydney gereisd, dat is dus eigenlijk alleen maar een klein stukje langs de oostkust (en een beetje landinwaarts). Het is daar zeer groen, vrij heuvelachtig en erg mooi.

Klik voor groot...

Dangar Falls in Dorrigo National Park:


Zonsopgang in Dorrigo National Park:


Scheepswrak op Moreton Island voor de kust van Brisbane:


Stukje regenwoud in datzelfde park:


Vuurtoren van Byron Bay, bij de Oostkaap van Australië:


Mijn ouwe trouwe benzinebrander aan het werk, ditmaal op kerosine:


Kangoeroe & een joey:


Royal National Park (onder Sydney):


Ook in Royal National Park:


Strandje, wederom in Royal National Park:


Was een mooie trip . Volledige set voor geïnteresseerden: http://www.flickr.com/photos/maartenj/sets/72157623469857621/ (staat alleen nog geen info e.d. bij wat waar is, voeg ik nog toe)

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-03-2010 22:53]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-03-2010 22:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wauw!
Ook nog op mijn ooit te bezoeken lijstje, Australie.. vriendin van mij is er een paar maand wezen rondtrekken.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-03-2010 0:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Gave foto's M.!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-03-2010 1:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gaaf M.!

En nu Nieuw Zeeland..

Auckland


Coromandel




Mount Ruapehu (Emyn Muil, LOTR)




Marlborough Sounds


Abel Tasman National Park


Lake Rotoiti


M'n vrouw (klinkt nog steeds raar...) + zwaan @ Lake Rotoiti


Arthur's Pass


Franz Jozef Glacier


Lake Hawea


Fiordland National Park




Milford Sound






Curio Bay (spot de pinguin )


Richting Mount Cook




Mount Cook (rechtsachter)


Lake Pukaki



[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-03-2010 1:02]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-03-2010 3:05 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Zwitserland:





Silence
Usericon van Silence
Posted 05-05-2010 19:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nu aan het zoek voor een tent voor onze vakantie in Schotland. Belangrijk is dat deze waterdicht en vooral niet te zwaar is. We mogen maar erg weinig bagage meenemen, vandaar. Iemand tips over waar we het best kunnen zoeken?


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-05-2010 19:27 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-05-2010 19:28 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dank, daar kunnen we wel goed oriënteren!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-05-2010 19:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Dat dacht ik. Mijn tent komt er ook vandaan, ze sturen gewoon op.


Bareuh...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-05-2010 21:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Jeej, vanaf zaterdag 4 dagen naar New Forest National Park, in het zuiden van Engeland.


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-05-2010 21:53 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Met het vliegtuig?


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-05-2010 21:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Gelukkig niet. Hoewel ik die trein ook niet helemaal meer vertrouw tegenwoordig...

Mooi contrast met de bovenstaande bestemmingen trouwens. :')


Je moeder.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 06-05-2010 7:49 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2010 19:23 schreef Silence het volgende:
Nu aan het zoek voor een tent voor onze vakantie in Schotland. Belangrijk is dat deze waterdicht en vooral niet te zwaar is. We mogen maar erg weinig bagage meenemen, vandaar. Iemand tips over waar we het best kunnen zoeken?


Bever Zwerfsport. Maar licht en waterdicht = prijzig. En voor Schotland zou ik ook een tent nemen die tegen een (wind)stootje kan.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 9:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 7:49 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Bever Zwerfsport. Maar licht en waterdicht = prijzig. En voor Schotland zou ik ook een tent nemen die tegen een (wind)stootje kan.


Valt mee, ik heb ook een tent van Obelink die meerdere keren zware regenbuien, hagelbuien en windstoten heeft weten te overleven. Ik heb deze tent:

http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=1&id=13&arid=1516

Tot nu toe nog hartstikke tevreden mee, neem deze ook alweer een paar jaar mee naar festivals en ding is nog steeds waterdicht. Wel goede haringen gebruiken.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 06-05-2010 9:38 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 9:28 schreef MMayo het volgende:
Valt mee, ik heb ook een tent van Obelink die meerdere keren zware regenbuien, hagelbuien en windstoten heeft weten te overleven. Ik heb deze tent:

http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=1&id=13&arid=1516

Tot nu toe nog hartstikke tevreden mee, neem deze ook alweer een paar jaar mee naar festivals en ding is nog steeds waterdicht. Wel goede haringen gebruiken.


Ok, maar ik dacht meer aan tenten met een gewicht van 2,5 a 3 kg. 50 euro is natuurlijk niet duur (je obelink tent).


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 9:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 9:38 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Ok, maar ik dacht meer aan tenten met een gewicht van 2,5 a 3 kg. 50 euro is natuurlijk niet duur (je obelink tent).


Ik had 'em voor 30 euro, aanbieding toen

En ja als je nog lichter wilt gaan, dan betaal je wel meer natuurlijk. Ligt er maar net aan wat je er voor kwijt wil zijn.



Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen