IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2010 12:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2010 11:59 schreef Count Steel het volgende:
De 1-0 van van Bronckhorst: Godverdomme wat gaaf dit

meesterlijke goal idd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-07-2010 12:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Gouden wedstrijd,
Als ik me er iets van kon herinneren prate ik ook mee


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2010 12:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 07-07-2010 12:43 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Geniale wedstrijd, door de spanning is het tenminste een wedstrijd die onthouden wordt, en niet zo van 'oja, Uruguay hebben we ook even opzij gezet in de halve finale'. Die scheids mag aangeklaagd worden wegens poging tot doodslag. Die hartslag van mij kan niet gezond zijn.
Wel vies trouwens, al die mannen die je zoenen uit blijdschap

Ok, en deze nogmaals, omdat het toch wel een geniale post is

quote:
Op 2 juli 2010 16:54 schreef ColdheartMinor het volgende:
Mag ik?



I told you so, I told you so, I told you so, I told you so...

Kom op, wie dacht er nou dat wij echt gingen winnen? Ja, dat we van ploegen wonnen die lager staan dan de 20ste plek op de FIFA ranglijst moet ook wel met zulke namen, maar Brazilië? Kom op.

Oh en kan het niet laten:





En ja dit zei ik ook al voor dit duel en ja ik ben een asociaal pubertje. Problemen, iemand?



Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 07-07-2010 13:23 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Wat me overigens te binnen schiet: we roepen met zijn allen wel dat dit elftal "op zijn Duits" speelt, maar er is één groot verschil: op zijn Duits scoor je altijd na de 90 minuten, Nederland krijgt er dan steeds nog net één tegen. Zorgen dus dat het 2 doelpunten voorstaat in de 90e minuut van de finale


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 07-07-2010 13:27 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik hoop iig op een finale tegen Duitsland, ik heb niks met voetbal of WK, maar of er nu gewonnen wordt, of verloren van de duitsers, het geeft hoe dan ook weer het recht om 4 jaar lang duitsers af te zeiken.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 07-07-2010 13:38 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 7 juli 2010 13:27 schreef Sjaakie het volgende:
Ik hoop iig op een finale tegen Duitsland, ik heb niks met voetbal of WK, maar of er nu gewonnen wordt, of verloren van de duitsers, het geeft hoe dan ook weer het recht om 4 jaar lang duitsers af te zeiken.


Plus een stukje extra motivatie bij de spelers, al zal dat andersom niet anders zijn. Voordeel is dat Oranje met van Bommel en Robben van zeven Duitse spelers de ins en outs kent, andersom maar twee (Braafheid zal niet spelen denk ik zo).

Maar aan de andere kant, een wedstrijd Duitsland-Uruguay geeft ook vier jaar goede reden

(P.S. als 42-jarige kan ik mij de finales van 1974 en vooral 1978 helaas nog goed herinneren)


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2010 14:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Goh nou zelfs ik heb gekeken, niet geheel vrijwillig maarja moest werken en daar kijken ze het wel. Maar eh wat kreeg die ene in het oranje shirtje een rotschop van die in dat blauwe shirtje, bijna zijn hoofd eraf man!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-07-2010 14:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Mooi, de gehele nachtdienst is bij ons verzet. We moeten nu van vrijdag op zaterdag werken inplaats van zondag op maandag. Ben ik erg content mee


spelfout weggehaald...


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 07-07-2010 14:27 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Zondag feestje bouwen als Nederland verliest.


=)


valfar
Usericon van valfar
Posted 07-07-2010 14:30 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 2 juli 2010 21:40 schreef Rotzak het volgende:
Stop die toeter de volgende keer dan maar en die onverzadigbare fluit van je!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2010 14:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oh zondagavond.. hm dan moet ik vast weer verplicht kijken/luisteren van mijn collega. Iedereen maar weer op tijd het bed in


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-07-2010 14:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Waarom ging de wedstrijd eigenlijk een minuut langer door? Heel het plein stond al op z'n kop, de DJ had al een feestnummer ingestart, maar de wedstrijd ging gewoon door en dat had iedereen pas na 30 seconden door


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-07-2010 14:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Blessuretijd.

Hetzelfde verhaal in de kroeg inderdaad.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 07-07-2010 14:41 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2010 14:39 schreef Schaep het volgende:
Blessuretijd.

Hetzelfde verhaal in de kroeg inderdaad.


Gaat wel vrij ver dat Bram dit moet posten.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-07-2010 14:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat wel, ja.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-07-2010 14:43 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Het eindsignaal leek toch echt te zijn gefloten precies op 93 minuten, dus meteen herrie en lawaai en geen commentaar van de TV meer te horen. Weet ik veel wat er aan de hand was, dacht dat die scheids gewoon dom was ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-07-2010 14:43]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-07-2010 14:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Klopt hoor, maar volgens mij kwam er nog extra blessuretijd bij nadat er was aangegeven dat er drie minuten bij zouden komen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2010 14:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het was inderdaad erg vreemd. De spelers dachten ook dat de scheids in de 93e minuut floot voor het eindsignaal. Van Bommel trapte de bal ook uit blijdschap snoeihard weg en kreeg daarvoor ineens geel. Meest ironische kaart ooit op een WK


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2010 14:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Sowieso een rare man.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 07-07-2010 14:50 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Je bent zelf een rare man.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-07-2010 14:56 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2010 14:46 schreef Mark het volgende:
Het was inderdaad erg vreemd. De spelers dachten ook dat de scheids in de 93e minuut floot voor het eindsignaal. Van Bommel trapte de bal ook uit blijdschap snoeihard weg en kreeg daarvoor ineens geel. Meest ironische kaart ooit op een WK


Haha, helemaal niks meer van meegekregen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-07-2010 15:04 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

een verdiende overwinning, laat daar geen twijfel over bestaan, maar ...

wat als de tackle van van bommel voorafgaand aan de goal gefloten wordt?
(en sterker nog, niet eens onterecht, met een rode kaart bestraft zou zijn geweest?)


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-07-2010 15:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2010 15:04 schreef Tool-fan het volgende:
een verdiende overwinning, laat daar geen twijfel over bestaan, maar ...

wat als de tackle van van bommel voorafgaand aan de goal gefloten wordt?
(en sterker nog, niet eens onterecht, met een rode kaart bestraft zou zijn geweest?)


Wat als Suárez de bal niet uit het doel geslagen had? Dan hadden we tegen Ghana gespeeld.


B.O.E.I.E.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-07-2010 15:09 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

feit, maar ik wil maar aanhalen dat dit toch wel een crusiale fase was


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen