IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-07-2010 17:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 17:54 schreef Blueprint het volgende:
Bizarre wedstrijd! Heb me kapot zitten ergeren tijdens de eerste helft, maar de tweede was gelukkig een stuk beter! Laten we Van Persie in het vervolg maar niet meer opstellen trouwens, was wederom kansloos bezig.

Idd, hopelijk heeft ie wel een vuvuzela achterin iemands strot getrapt met die bal die een paar kilometer over ging (© Knudde )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-07-2010 17:57 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Vond dat ingraven bij de cornerpaal wel prachtig


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2010 17:59 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 17:54 schreef Hypnos het volgende:
Bokaj krijft een cd van me




Was ik de enige, trouwens?

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-07-2010 19:36]


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2010 18:02 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

En nog maar een keer!

quote:
Op 2 juli 2010 16:54 schreef ColdheartMinor het volgende:
Mag ik?



I told you so, I told you so, I told you so, I told you so...

Kom op, wie dacht er nou dat wij echt gingen winnen? Ja, dat we van ploegen wonnen die lager staan dan de 20ste plek op de FIFA ranglijst moet ook wel met zulke namen, maar Brazilië? Kom op.

Oh en kan het niet laten:





En ja dit zei ik ook al voor dit duel en ja ik ben een asociaal pubertje. Problemen, iemand?




Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2010 18:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Wat een bizarre wedstrijd, Brazilië kreeg een soort van collectieve zenuwinzinking...

zijn er al huilende Brazilianen gesignaleerd trouwens?


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-07-2010 18:22 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 18:02 schreef Argh het volgende:
En nog maar een keer!






Ik kan het uitleggen...

De hypocriet die ik ben ook, hehe.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-07-2010 18:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 18:22 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik kan het uitleggen...

De hypocriet die ik ben ook, hehe.

Je was aan het trollen. Neem gewoon deel aan de discussie en kom niet pas langs als je iedereen kunt uitlachen. Waarom postte je dat eigenlijk? Nergens voor nodig om jezelf zo neer te zetten.

Verder ben ik BLIJ en ga ik hier heerlijk van genieten dat ongeloof op de gezichten van de Braziliaanse fans, heerlijk!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-07-2010 18:45 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

YAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!


Pfffffffffff


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-07-2010 18:47 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 16:54 schreef ColdheartMinor het volgende:
Mag ik?



I told you so, I told you so, I told you so, I told you so...

Kom op, wie dacht er nou dat wij echt gingen winnen? Ja, dat we van ploegen wonnen die lager staan dan de 20ste plek op de FIFA ranglijst moet ook wel met zulke namen, maar Brazilië? Kom op.

Oh en kan het niet laten:





En ja dit zei ik ook al voor dit duel en ja ik ben een asociaal pubertje. Problemen, iemand?


IN YOUR FACE!!!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-07-2010 18:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

BAM!
gooouuuuden wedstrijd!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 02-07-2010 18:49 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

GVD, geen woorden voor
wat een thriller

na de 1-0 zuipen als een gek, na de 1-1 nog meer en toen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2010 18:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 18:38 schreef M. het volgende:
dat ongeloof op de gezichten van de Braziliaanse fans, heerlijk!


Inderdaad, alhoewel het steeds toenemende stressachtige gedrag van de Braziliaanse voetballers ook wel een genoegen was om naar te kijken.

Ik stel wel voor dat Nederland die Braziliaanse speler die betrokken was bij het eigen doelpunt asiel aanbiedt. Dat is wel het minste wat we kunnen doen.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 02-07-2010 19:28 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 13:29 schreef Count Steel het volgende:
Haha!

Het wordt 2-1 voor Oranje, gewoon in 90 minuten.


De Uri Geller-award is voor Graaf Staal!


10.10.1942 - 20.11.2011


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-07-2010 19:48 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Hulde!!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-07-2010 20:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 juli 2010 19:28 schreef attematic het volgende:
De Uri Geller-award is voor Graaf Staal!


Dat had ik precies zo voorspeld. Hak die award maar in 2en.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-07-2010 20:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wanneer moeten ze nu eigenlijk weer?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-07-2010 20:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 juli 2010 20:04 schreef Lainedil het volgende:
Dat had ik precies zo voorspeld. Hak die award maar in 2en.


Zelfs albert verlinde had dat voorspeld...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-07-2010 20:09 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Dinsdag, geloof ik.


Bruce Banner


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-07-2010 20:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nee, gisteren, geloof ik.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2010 20:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Eerovermorgen


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 20:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en nu eruit tegen Ghana (omgekochte boel)


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2010 20:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Goddonders, deze wending had ik niet verwacht!! Hulde voor de vechtlust van Oranje
Jaren geleden dat ik zo fanatiek uit mijn plaat ben gegaan. Vanaf het eerste Oranje doelpunt heb ik niet meer gezeten maar staan springen/huppelen/nagel bijten etc etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 02-07-2010 20:25]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 21:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo, wat een aanval


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2010 21:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!


Aan al die mongoloïde doemdenkers: :') to tha max!



In een 50-graden-café in Amsterdam HE-LE-MAAL losgegaan. Wat een FAN-TAS-TI-SCHE wedstrijd. Na afloop reden er 2 brandweerauto's stapvoets langs het plein, zwaailicht, sirenes (op de maat van TOET TOET TOET-TOET-TOET (...)), overal juichende en feestende mensen, iedereen blij.

Het was geweldig!!


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 02-07-2010 21:33 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Fantastische wedstrijd WTF hoezo

Eerste helft snel maar beetje jammer van de vele tackles die mijns inzien niet geheel in lijn met het doal van de wedstrijd lag, het zag er niet heel erg zeker uit in mijn ogen en was een tikje agressief naar mijn geweten.
Tweede helft lag het tempo stuk lager vond ik naar mijn idee, en hoewel het technisch beter was denk ik was het spel ook vrij saai voor mijn beleving.
Meh
Ik vond het niet geheel bevredigend\
IK VOND




[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 02-07-2010 22:33]


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen