IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 12-07-2010 11:59 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Okay, Spanje speelde misschien beter (maar qua kansen ging het gelijk op), maar toch twee dingen:

1 - Waarom krijgt Puyol geen tweede geel maar Heitinga wel?
2 - Mocht die Webb ooit in Nederland hulp nodig hebben dan belt 'ie maar naar Spanje: hij heeft die spanjolen immers genoeg geholpen

Zuur: de derde verloren WK-finale die ik mee mag maken


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-07-2010 13:37 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2010 11:59 schreef Vampire John het volgende:

Zuur: de derde verloren WK-finale die ik mee mag maken


John, positief bezien. Zowel jij als ik behouden onze 100% score wat betreft het zien van verloren WK-finales


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


valfar
Usericon van valfar
Posted 12-07-2010 15:32 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Geen zin om dit hele topic nog te lezen, wat ik er nog over wil zeggen:

- Robben, die is niet meer serieus te nemen. Als je zó'n grote mond hebt voor een wedstrijd van 'wij gaan winnen' en 'ik verlies niet nog een grote finale', en dan zo'n kansen missen, echt waar...

- Zelfs Duitsland wint geen wedstrijd met 10 man tegen 12. Wat kun je als scheidsrechter (die van tevoren nog aangeeft dat hij hoopt dat niemand het na de wedstrijd over de scheidsrechter zal hebben) een finale kapotfluiten en verneuken. Vooral door zijn uitspraken van tevoren over Van Bommel hadden ze al een andere scheids op de wedstrijd moeten zetten.

- Flikker op met je octopus! Nee, we hebben niet verloren vanwege die octopus stelletje wijven.

- Iedereen die hier nu loopt te roepen 'yes, Nederland heeft gewonnen' mag van mij nog harder aangepakt worden door Wilders dan alle buitenlanders die wél gezellig mee staan de feesten en te treuren met de rest. Wees eens een beetje trots op je land. Ze staan nu eenmaal in de finale en of ze dan winnen of verliezen maakt dan toch niks meer uit? Voorbij is het daarna toch. Vooral anaalridder Onweerwolf mag van mij een permanente ban krijgen voor dit provocatieve gedrag.


Al met al ben ik wel minder teleurgesteld dan toen we tegen Rusland verloren. Maar godver, wat gun ik het Spanje gewoon niet, als je bekijkt hoe weinig mensen relatief het Spaanse elftal maar volgen. En dat provocatieve feesten na afloop bij de Nederlanders Nekschot! En Webb er ook meteen bij. Zo mijn frustraties zijn eruit.



spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2010 15:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

rustig man


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 12-07-2010 15:36 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Normaal is íe een heel vrolijk mannetje, echt waar!

Erik, wil je 'n knuffel? Of een Valium?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-07-2010 15:37 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 15:33 schreef spectre het volgende:
rustig man

Dat kan niet want dat hooligangedrag hoort er ook bij.


 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-07-2010 16:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 11:59 schreef Vampire John het volgende:
Zuur: de derde verloren WK-finale die ik mee mag maken

Alle drie bewust?? Ik heb wel drie finales meegemaakt in mijn leven maar slechts twee bewust.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-07-2010 16:15 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 11:19 schreef spectre het volgende:
Volgens mij niet, als je ziet dat de top 3 europese landen zijn denk ik dat een EK niet veel zwaarder is.

Draagt frankrijk een ster op het shirt vanwege ek 84? Zijn die drie sterren van het shirt van duitsland vanwege het aantal verloren oorlogen? Dat gelul van sterke europese landen...

Nee echt man, het EK is een leuk tussendoortje, want anders is vier jaar wachten zo lang. Maar eigenlijk gaat het natuurlijk helemaal nergens over. Het EK telt niet. Het WK. Dat is het enige wat telt. En we horen er weer niet bij. Het kleine broertje dat niet echt mee mag doen.

Ik ben niet gauw gefrusteerd, maar je hoort zoveel over corruptie in het voetbal (juventus iemand?) en dit is toch echt een gekochte wedstrijd. We hebben te weinig geboden!


Dear dirty delightful old drunken old days


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 16:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 15:32 schreef valfar het volgende:Iedereen die hier nu loopt te roepen 'yes, Nederland heeft gewonnen' mag van mij nog harder aangepakt worden door Wilders dan alle buitenlanders die wél gezellig mee staan de feesten en te treuren met de rest. Wees eens een beetje trots op je land. Ze staan nu eenmaal in de finale en of ze dan winnen of verliezen maakt dan toch niks meer uit? Voorbij is het daarna toch. Vooral anaalridder Onweerwolf mag van mij een permanente ban krijgen voor dit provocatieve gedrag.


Heerlijk, weer iemand die zich vreselijk laat kennen. En als tegen antwoord moet ie én Geert Wilders erbij halen én mijn seksuele voorkeur.

Fantastische discussie weer!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-07-2010 16:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 16:15 schreef Schaffelaer het volgende:
dit is toch echt een gekochte wedstrijd.


Als dit 100% waar is heeft het hele WK geen enkele waarde meer.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 16:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Is er een aanleiding voor om te denken dat de wedstrijd gekocht is dan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-07-2010 16:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 16:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Is er een aanleiding voor om te denken dat de wedstrijd gekocht is dan?

Schaffelaer denk het er zijne over. Dat zou extreem ernstig zijn als zulke evenementen door geld worden verkloot..

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-07-2010 16:20]


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 12-07-2010 16:41 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 12 juli 2010 16:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Alle drie bewust?? Ik heb wel drie finales meegemaakt in mijn leven maar slechts twee bewust.


42 jaar hè; ik kan me nog herinneren dat ik als bijna zevenjarige dreumes in spanning voor de tv zat, en al na een paar minuten dacht "winnen" omdat die penalty kwam. Ik kan me nog de teleurstelling van het verlies van de volwassenen herinneren (als dreumes denk je "dan win je toch gewoon het volgende toernooi") en de kapotte tv's die de volgende dag langs de straat stonden...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-07-2010 16:44 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Het zou niet de eerste keer zijn, dat dit gebeurt in het voetbal en het blijft zonder bewijs natuurlijk pure speculatie. Maar geen kaarten voor 2(!) maal een doorgebroken speler, tot tweemaal to geen geel voor neerhalen robben, iniesta die een beuk uitdeelt zonder(!) bal in de buurt, de niet toegekende corner op een cruciaal punt in de wedstrijd, evenals elia die een vrije trap mee moest krijgen, het zijn de kleine zaken die allemaal optellen. Meer is niet nodig als het zo dicht bij elkaar ligt. En nu geen gelul over wegstrepen: onze verdediging werd lamgelegd, niet die van de spanjolen, terwijl die toch echt net zo goed snoeihard speelden.

Wie controleert de integriteit van de scheidsen? Hoe microscopisch klein is hun vergoeding vergeleken die verwaande miljoenenkindjes die ze affluiten? Hoe makkelijk omkoopbaar zijn ze wel niet? raadsels, raadsels, maar stinken doet het als dikke mest.


Dear dirty delightful old drunken old days


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2010 17:02 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Illuminati topic is in Spritualiteit-gedeelte .



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-07-2010 17:06 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

uhm... droom jij maar lekker verder en geloof in eerlijk spel.


Dear dirty delightful old drunken old days


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2010 17:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 16:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Heerlijk, weer iemand die zich vreselijk laat kennen.

En dat zeg jij in deze discussie

Prima hoor, dat je niets met voetbal hebt, en je hebt ook helemaal gelijk dat er allerlei dingen door gebeuren die niet tof zijn maar nu met die vlag van Spanje lopen is gewone pure provocatie. Je laat je wel vreselijk kennen als je de ellende die jij blijkbaar meemaakt dan maar aan de Spanjaarden toekent

Verder; jammer dat Nederland verloren heeft. Voor een groot deel aan zichzelf te danken, ze deden het gewoon net slechter. Maar omdat het zo dicht bij elkaar lag was er ook (zoals Schaffelaer zei) maar heel weinig voordeel vanuit de arbitrage nodig om tot iemands winst te leiden. Daarnaast had bij een vroeg doelpunt van Spanje of Nederland de wedstrijd er heel anders uit gezien en was het in beide gevallen dan Nederland geweest die gewonnen had. Helaas nu niet, maar wel lekker 2e


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2010 17:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nederland speelde in ieder geval niet zo eerlijk. Dat de scheids zijn ogen in z'n broekzak had is een ander verhaal (die corner die een doeltrap werd was toch wel om te huilen).

Maar kom op; als je dit al vermoed, kijk dan niet. Scheelt in de stress e.d. Voetbal blijft een kansspel dat overgeleverd is aan de grillen van het lot en de scheids- en grensrechters. Zelfs een fucking Octopus kan de wedstrijden goed 'voorspellen'. Genoeg ermee gezegd (alhoewel de Octopus natuurlijk in het complot kan zitten).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2010 17:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nederland speelde in ieder geval niet zo eerlijk. Dat de scheids zijn ogen in z'n broekzak had is een ander verhaal (die corner die een doeltrap werd was toch wel om te huilen).

Maar kom op; als je dit al vermoed, kijk dan niet. Scheelt in de stress e.d. Voetbal blijft een kansspel dat overgeleverd is aan de grillen van het lot en de scheids- en grensrechters. Zelfs een fucking Octopus kan de wedstrijden goed 'voorspellen'. Genoeg ermee gezegd (alhoewel de Octopus natuurlijk in het complot kan zitten).

Nederland speelde zeker hard, maar daar zijn dan ook de kaarten voor. Daar is dan ook niets oneerlijks aan, wel onsportief. Spanjaarden waren trouwens wel erg druk met het komen vragen om kaarten, over onsportief gedrag gesproken. Dat soort dingen deed Nederland amper.

Als die kaarten echter aan de ene kant wel en aan de andere kant niet volgens de regels gegeven worden, wordt het wél oneerlijk. Ik denk dat in dit geval de scheidsrechter teveel het spel beïnvloed heeft door foute beslissingen, maar dat het waarschijnlijk op de uitslag niet zoveel heeft uitgemaakt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2010 17:21 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Daar heb je zeker gelijk in. Spanje heeft nu de 'Fairplay' prijs gekregen van FIFA . Dat is wel een gigantische farce ja.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 17:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:09 schreef ZelThoR het volgende:
En dat zeg jij in deze discussie

Prima hoor, dat je niets met voetbal hebt, en je hebt ook helemaal gelijk dat er allerlei dingen door gebeuren die niet tof zijn maar nu met die vlag van Spanje lopen is gewone pure provocatie. Je laat je wel vreselijk kennen als je de ellende die jij blijkbaar meemaakt dan maar aan de Spanjaarden toekent


Tuurlijk is dat provocatie. Niets meer, niets minder.

En, mijn ellende toekennen aan Spanje? Dat volg ik niet.

Maar ik ben al weer wat milder hoor, mijn buurman heeft vanochtend vroeg zijn vlaggetjes al weer weggehaald. En ik heb vandaag nog maar 2x een toeter gehoord.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 17:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nederland speelde in ieder geval niet zo eerlijk. Dat de scheids zijn ogen in z'n broekzak had is een ander verhaal (die corner die een doeltrap werd was toch wel om te huilen).

Maar kom op; als je dit al vermoed, kijk dan niet. Scheelt in de stress e.d. Voetbal blijft een kansspel dat overgeleverd is aan de grillen van het lot en de scheids- en grensrechters. Zelfs een fucking Octopus kan de wedstrijden goed 'voorspellen'. Genoeg ermee gezegd (alhoewel de Octopus natuurlijk in het complot kan zitten).


Die octopus schijnt trouwens extra beveiliging nodig te hebben omdat de Duitsers het beest iets willen aandoen wegens zijn 'juiste voorspelling' van de halve finale.



(disclaimer: ik snap heus wel dat dat niet representatief is voor de gemiddelde voetbalfan, maar toch...)


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2010 17:28 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:15 schreef ZelThoR het volgende:
Nederland speelde zeker hard, maar daar zijn dan ook de kaarten voor. Daar is dan ook niets oneerlijks aan, wel onsportief. Spanjaarden waren trouwens wel erg druk met het komen vragen om kaarten, over onsportief gedrag gesproken. Dat soort dingen deed Nederland amper.

Als die kaarten echter aan de ene kant wel en aan de andere kant niet volgens de regels gegeven worden, wordt het wél oneerlijk. Ik denk dat in dit geval de scheidsrechter teveel het spel beïnvloed heeft door foute beslissingen, maar dat het waarschijnlijk op de uitslag niet zoveel heeft uitgemaakt.


Trouwens, als we op Spanje's manier hadden gewonnen was er natuurlijk geen probleem geweest, en ja, dan was ik ook blij geweest met de overwinning. Je moet je soms even van je nationalistische vizier ontdoen . In het WK is winnen gewoon winnen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2010 17:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Die octopus schijnt trouwens extra beveiliging nodig te hebben omdat de Duitsers het beest iets willen aandoen wegens zijn 'juiste voorspelling' van de halve finale.



(disclaimer: ik snap heus wel dat dat niet representatief is voor de gemiddelde voetbalfan, maar toch...)

Supersneu, ja.
quote:
Op 12 juli 2010 17:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Trouwens, als we op Spanje's manier hadden gewonnen was er natuurlijk geen probleem geweest, en ja, dan was ik ook blij geweest met de overwinning. Je moet je soms even van je nationalistische vizier ontdoen . In het WK is winnen gewoon winnen.

Uiteraard waren we dan gewoon lekker hypocriet blij geweest
quote:
Op 12 juli 2010 17:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Tuurlijk is dat provocatie. Niets meer, niets minder.

En, mijn ellende toekennen aan Spanje? Dat volg ik niet.

Maar ik ben al weer wat milder hoor, mijn buurman heeft vanochtend vroeg zijn vlaggetjes al weer weggehaald. En ik heb vandaag nog maar 2x een toeter gehoord.

Impliciet ben jij blij dat Spanje gewonnen heeft, dus wens jij blijkbaar de Spanjaarden de ellende toe die jou nu verder bespaard blijft.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-07-2010 17:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Een huilende Tormentalobo.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen