IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-07-2010 22:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Sympathiek team, Duitsland. Maar ik moet nu toch een beetje gniffelen om die Duitse president, om Günther Netzer, en om het eigenwijze "Tot zondag!" van Bild .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-07-2010 22:43 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Geen kaarten deze wedstrijd? Is wel iets anders dan die wedstrijden met Zuid-Amerikaanse landen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-07-2010 22:48 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

ES IST AUS!

http://www.bild.de/




Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-07-2010 22:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Zonde, had graag een finale tussen NL en DE gezien. Die kolere-kraken had gelijk.

Kan me nu wel mooi focussen op zondag. We maken Spanje in: 2-1.

0-1 David Villa, tamelijk vroeg
1-1 Sneijder, rond de 55e minuut
2-1 Robben, heerlijk Duits, in de 93e minuut.




Bruce Banner


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 07-07-2010 23:05 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com




Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-07-2010 23:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hehe


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-07-2010 23:22 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2010 23:05 schreef Mies het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1029761/fdc62dda/schade_deutschland.html




:')


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2010 23:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jammer voor de Duitsers, na een prima toernooi, maar dit was gewoon verdiend. Eigenlijk de eerste keer dat Spanje me overtuigd heeft.


Faustian Spirit of the Earth


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 08-07-2010 0:24 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Edit, laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 08-07-2010 0:25]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-07-2010 7:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2010 23:05 schreef Mies het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1029761/fdc62dda/schade_deutschland.html




Oud, Euro 2008 filmpje..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-07-2010 8:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2010 22:49 schreef Lainedil het volgende:
Zonde, had graag een finale tussen NL en DE gezien. Die kolere-kraken had gelijk.

Kan me nu wel mooi focussen op zondag. We maken Spanje in: 2-1.

0-1 David Villa, tamelijk vroeg
1-1 Sneijder, rond de 55e minuut
2-1 Robben, heerlijk Duits, in de 93e minuut.





Zo spannend trek ik niet hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-07-2010 10:23 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 7 juli 2010 22:49 schreef Lainedil het volgende:
Zonde, had graag een finale tussen NL en DE gezien. Die kolere-kraken had gelijk.

Kan me nu wel mooi focussen op zondag. We maken Spanje in: 2-1.

0-1 David Villa, tamelijk vroeg
1-1 Sneijder, rond de 55e minuut
2-1 Robben, heerlijk Duits, in de 93e minuut.





En Spanje krijgt in de 90e minuut nog een penalty die ze, nadat hij wordt afgekeurd na te vroeg inlopen, missen? Gewoon overheen klappen met 3-0!



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-07-2010 13:23 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 juli 2010 8:59 schreef spectre het volgende:
Zo spannend trek ik niet hoor

Ik ook niet. Ik zat woensdag al te brullen en te doen, thuis.


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2010 13:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

In elk geval hebben we nu ook die Deutschers achter ons



Oh, en deze:


Een Duitse familie gaat winkelen. Tijdens hun bezoek aan een sportzaak, pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederlands elftal uit het rek. Dan zegt hij tegen zijn zus: "Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De grote zus reageert geïrriteerd en geeft hem een draai om z'n oren : "Ben je gek geworden? Ga dit maar eens met je moeder bespreken."

Dus, het kleine jongetje met het Oranje T-shirt naar zijn moeder en zegt: "Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De moeder reageert woedend en geeft hem twee tikken om z'n oren: "Ben je helemaal van lotje getikt? Scheer je weg en vraag je vader maar eens hoe hij er over denkt."

Dus de jongen gaat naar zijn vader en zegt: "Ik heb besloten Oranjefan te gaan worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De vader wordt helemaal gek en slaat zijn zoon ter plekke ontoelaatbaar hard in zijn gezicht: "Geen zoon van mij zal in een dergelijk rot-shirt rondlopen!"

Ongeveer een half uur later zit de hele familie in de auto en is op weg naar huis. De vader keert zich tot zijn zoon en zegt: "Zoon, ik hoop dat je er iets van hebt geleerd vandaag"

"Ja Vader, dat heb ik."

"Nou zoon, en dat is?"

"Ik ben nog maar een uurtje Oranjefan en ik heb nu al een hekel aan de Duitsers!"

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-07-2010 13:37]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-07-2010 13:55 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Die hoorde ik gister nog op de radio ja


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-07-2010 21:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Sterk!

Was deze al langs gekomen?

Van gelder met z'n harde plasser, bah!



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-07-2010 22:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Tegen het Spanje van gister is NL met zijn "passieve spel" echt niet opgewassen.

Spanje ole ole...


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2010 22:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2010 22:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

@FA: Ik dacht dat jij geen voetbal keek? Word je nou nooit eens een beetje naar van jezelf? Je zult dezer dagen wel weinig vrienden hebben. Je hoeft niet te reageren als het je niet interesseert, hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-07-2010 22:59]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-07-2010 23:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 22:59 schreef Mark het volgende:
@FA: Ik dacht dat jij geen voetbal keek? Word je nou nooit eens een beetje naar van jezelf? Je zult dezer dagen wel weinig vrienden hebben. Je hoeft niet te reageren als het je niet interesseert, hoor.
Ik dacht net het zelfde. Niet dat van die vrienden eigenlijk, maar de rest wel.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2010 23:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 23:00 schreef Silence het volgende:
Ik dacht net het zelfde. Niet dat van die vrienden eigenlijk, maar de rest wel.


Die vrienden zitten allemaal in de kroeg voetbal te kijken, dat bedoelde ik


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-07-2010 23:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 juli 2010 22:41 schreef Forever After het volgende:
Tegen het Spanje van gister is NL met zijn "passieve spel" echt niet opgewassen.

Spanje ole ole...


Spanje vond ik tot aan gisteren ook weinig overtuigend anders. Duitsland speelde bovendien erg zwak, tegen Argentinië waren ze veel beter. Het word zeker een moeilijke wedstrijd maar kansloos is Nederland echt niet.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2010 23:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hij zit gewoon te zieken, het anti-WK topic is niet actief genoeg meer denk ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2010 23:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





waar is de bloedneusemocon


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-07-2010 23:13 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik ga er niet voor zitten nee, maar dat wil niet zeggen dat ik af en toe niks mee krijg.

En het is een conclusie die ik trek op wat ik wel gezien heb.

Dat dat niet is wat jij wilt lezen kan ik niet helpen.




Btw als mijn post je niet bevalt/interesseert hoef je ook niet te reageren.
En mijn vrienden happen minder snel.



 


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen