IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-07-2010 23:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Echt een dijenkletser inderdaad


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2010 23:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

arme Zeeuw?


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2010 23:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 23:13 schreef Forever After het volgende:
Ik ga er niet voor zitten nee, maar dat wil niet zeggen dat ik af en toe niks mee krijg.

En het is een conclusie die ik trek op wat ik wel gezien heb.

Dat dat niet is wat jij wilt lezen kan ik niet helpen.



Ik ben het niet oneens met je conclusie dat Spanje de favoriet is, ik reageer op het nogal zielige en trollerige 'Spanje ole ole' erachter. Dan weet ik alweer genoeg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-07-2010 23:23 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Soms moet je dingen met een korreltje zout nemen Mark





 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2010 23:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Soms wel ja. De eerste WK finale in mijn bewuste leven hoort daar voor mij niet bij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-07-2010 23:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik denk niet dat er voor deze wedstrijd echt van een favoriet gesproken kan worden. Zowel Nederland als Spanje heeft nog nooit een WK gewonnen en de spelers doen echt niet voor elkaar onder. Kan beide kanten op.

En ja ik weet dat Spanje afgelopen keer het EK heeft gewonnen maar dat deden Denemarken en Griekenland ook dus dat zegt ook niet alles...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-07-2010 23:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Als Spanje net zo speelt als gisteren komt net als imo bij Duitsland het geval was ook NL niet in hun spel.

Als een duitser de bal had stond ie meteen klem tussen twee of drie spanjaarden.
Kwam Duitsland in de buurt van de spaanse goal stond het hele spaanse team (op italiaanse wijze) voor het doel.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-07-2010 23:32]


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2010 23:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Spanje heeft al beter voetbal getoond dan Nederland dit toernooi, maar dat wilt natuurlijk niks zeggen. Ik hoop dat beide ploegen gewoon met open vizier strijden zondag


Faustian Spirit of the Earth


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-07-2010 23:34 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 23:26 schreef Burzum het volgende:
Ik denk niet dat er voor deze wedstrijd echt van een favoriet gesproken kan worden. Zowel Nederland als Spanje heeft nog nooit een WK gewonnen en de spelers doen echt niet voor elkaar onder. Kan beide kanten op.

En ja ik weet dat Spanje afgelopen keer het EK heeft gewonnen maar dat deden Denemarken en Griekenland ook dus dat zegt ook niet alles...
Nederland ook eens.

Eerst komt duitsland - uruguay nog, ik hoop op veel doelpunten.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-07-2010 23:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 juli 2010 23:31 schreef Forever After het volgende:
Als een duitser de bal had stond ie meteen klem tussen twee of drie spanjaarden.
Kwam Duitsland in de buurt van de spaanse goal stond het hele spaanse team (op italiaanse wijze) voor het doel.




Dat is zo. Maar Nederland heeft in sommige wedstrijden ook aardig op zijn "Italiaans" gewonnen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-07-2010 23:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 juli 2010 23:34 schreef bokaj het volgende:
Nederland ook eens.




Dat weet ik maar ja wel heel lang geleden


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-07-2010 23:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja prachtig, een echte counterploeg dat Nederland. Als van Gaal de credits krijgt bij Duitsland moet Mourinho ze bij Nederland krijgen .

Ik hoop op een wedstrijd met 75% balbezit voor Spanje maar nul uitgespeelde kansen. En in de tweede helft een corner die via de knie van Van Persie, de linker bilspier van Puyol en de binnenkant van de paal tergend traag over de doellijn sukkelt. 1-0, Nederland wereldkampioen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-07-2010 23:37]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-07-2010 23:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 23:25 schreef Mark het volgende:
Soms wel ja. De eerste WK finale in mijn bewuste leven hoort daar voor mij niet bij.


Dit is mijn tweede
Ik kan me het verlies tegen Argentinië nog redelijk goed herinneren.

(en EK, de winst op Rusland )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-07-2010 23:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 23:32 schreef cataclysm child het volgende:
Spanje heeft al beter voetbal getoond dan Nederland dit toernooi, maar dat wilt natuurlijk niks zeggen. Ik hoop dat beide ploegen gewoon met open vizier strijden zondag


Ik hoop dat Nederland wint en dat het al vanaf de eerste seconde zwaar domineert.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-07-2010 23:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 23:34 schreef Burzum het volgende:
Dat is zo. Maar Nederland heeft in sommige wedstrijden ook aardig op zijn "Italiaans" gewonnen.


Ik heb daarbij wel de indruk dat Spanje fanatieker/aktiever is in de aanval.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2010 23:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 23:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Dit is mijn tweede
Ik kan me het verlies tegen Argentinië nog redelijk goed herinneren.

(en EK, de winst op Rusland )



EK zeker wel ja, de winst op West-Duitsland ook. WK '78 was ik 1


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-07-2010 23:47 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Achja, mensen die eerst de hele tijd op voetbal lopen te zeiken en daarna denken er verstand van te hebben die kan ik sowieso niet serieus nemen. Spanje speelde gisteren voor het eerst dit seizoen goed, maar verzuimde vaker te scoren. Dat niet kunnen scoren is al het hele WK een probleem voor Spanje, dus dat zal zeker in ons voordeel werken. Zondag speelt NL de eerste helft heel zenuwachtig maar krijgt hopelijk geen goal tegen om vervolgens de tweede helft er 2 te maken(2x V Persie)!
Het klinkt verder ook heel dom maar ieder team dat ver komt in het toernooi heeft minimaal 1 flitsende wedstrijd, en die heeft NL (op een half uurtje tegen Brazilië na) nog niet gehad, dat zou dus nu moeten komen. Een finale maakt zoveel los bij de spelers, tegen zo'n tegenstander. Ik denk echt niet dat zij gaan verliezen, die wil om te winnen zit zó diep in dit team, vooral na het verlies van Robben en V Bommel in de CL.
Maar ja, iedere wedstrijd staat weer op zich en het is nog altijd 11 tegen 11 (hopelijk de hele wedstrijd). Kut, ik kan niet wachten!



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-07-2010 23:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 juli 2010 23:47 schreef valfar het volgende:

(hopelijk de hele wedstrijd).




Nouja zolang het rood bij Spanje valt hoor je mij niet klagen

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-07-2010 23:49]


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-07-2010 23:51 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Scherp



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-07-2010 8:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 23:40 schreef Forever After het volgende:
Ik heb daarbij wel de indruk dat Spanje fanatieker/aktiever is in de aanval.


Ik hoor het die commentator ook nog zo zeggen tijdens Nederland - Brazilie.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-07-2010 8:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 23:47 schreef valfar het volgende:
Achja, mensen die eerst de hele tijd op voetbal lopen te zeiken en daarna denken er verstand van te hebben die kan ik sowieso niet serieus nemen.


Precies, ze kijken een avond rtl7 en ze lullen mee


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-07-2010 8:16 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 juli 2010 23:36 schreef M. het volgende:

Ik hoop op een wedstrijd met 75% balbezit voor Spanje maar nul uitgespeelde kansen. En in de tweede helft een corner die via de knie van Van Persie, de linker bilspier van Puyol en de binnenkant van de paal tergend traag over de doellijn sukkelt. 1-0, Nederland wereldkampioen.


Pure poëzie.


Bruce Banner


valfar
Usericon van valfar
Posted 09-07-2010 11:54 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Gaan er mensen Zondag nog in Amsterdam kijken? Al mijn vrienden willen hierheen (blijkbaar is dat heel hip), maar ik ben bang dat het een beetje in anti climax wordt. Je zult bijna niks meekrijgen van de wedstrijd aangezien er rond de 200.000 man zullen zijn gok ik, en je wordt dankzij Theo Maassen helemaal bedolven onder de pis :S Als ik die beelden van de huldiging in 1988 zie ben ik bang dat het op zoiets uit gaat draaien. Of is er een limiet voor met hoeveel mensen je op het Museumplein mag staan?



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-07-2010 11:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, hoeveel weet ik niet...ik weet wel dat ik met een FNV demonstratie in 2004 met 300.000 man op en rond het museumplein heb gestaan.


Bazzio Attacks!!!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-07-2010 12:12 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Sorry Mark. Spanje wint, octo heeft het voorspeld.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen