IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-07-2010 0:05 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 12 juli 2010 0:03 schreef Mutilator het volgende:
Als user kan ik de sentimenten van Mark goed begrijpen, zeker met het bestaan vd anti WK topics ed. Natrapwerk, erg onsportief.


+1.

Verder lig ik niet wakker van het verlies van Nederland. Over 4 jaar weer en wij zijn nr 2, hoezee!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 0:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Of je opent gewoon geen WK-gerelateerd topic, misschien?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-07-2010 0:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:59 schreef M. het volgende:
Je argument over het aantal keren scoren vind ik niet helemaal steekhoudend: als Nederland namelijk even goed was, hadden ze toch zeker ook wel een goal gescoord .

Ik vond dit een superleuk WK, leukste wat ik heb meegemaakt.


Daarom was het ook 0-0 he voor een hele lange periode. Ik vond beide teams waren gewoon aan elkaar gewaagd. Spanje had zijn momenten, Nederland ook.Ik vond Spanje wel slechter spelen als tegen bijv. Duitsland.Dat is wellicht ook een verdienste van het storedn spelen van Nederland
Maar dat er werd gescoord terwijl er eigenlijk een corner had genomen moeten worden knaagt wel een klein beetje. Maar goed, het is verder Spanje van harte gegund. Wij zijn de tweede, dat is ook niet slecht. En we zien wel wat de toekomst brengt. Ik vond het verder ook een enorm gave WK en heb genoten.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 0:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En dan nog maar even een post voor de mensen die het -wel- aangaat:

Ben er goed ziek van, maar ben wel zo realistisch dat Spanje de betere ploeg was. Verdiende winnaar. Bij vlagen kon ik me niet eens meer identificeren met dit Oranje, het was zo gruwelijk cynisch. Die karate-trap van De Jong, bah. Zo wil ik geen kampioen worden. Dan maar sterven in schoonheid. Jammer maar helaas, het was mooi zolang het duurde.

Proost mensen! (behalve meneer de trol uiteraard)

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-07-2010 0:10]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2010 0:12 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:03 schreef Hypnos het volgende:
Op zich is voetbal een anachronisme dat mensen een soort van samenhorigheidsgevoel kan geven waardoor het individu zichzelf overstijgt, of kan overstijgen.

dat maakt vreemde krachten los in een mens. Dat heb je bij patriotisme of religie ook, maar ook in politiek, racisme, muziek enz enz

het spelletje waarover het gaat is dan niet meer alleen het spelletje

het spelletje op zich was niet echt de moeite op dit WK
hetgeen er rond heeft bij jullie wel meer losgemaakt

voor sommigen is het alleen zo dat zo of het spelletje of dat gevoel errond of allebei negatieve ervaringen zijn


Hoe is voetbal een anachronisme? Alsof de moderne mens een rationeel individueel wezen is. Mooi doorgeslagen verlichtingsdenken hier.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2010 0:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ach, ik vind een "god" ook een anachronisme


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 0:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik hoop dat we ooit de zakelijkheid van dit toernooi kunnen combineren met het combinatiespel van 2008, dan zijn we pas echt waardige kampioenen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-07-2010 0:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:10 schreef Mark het volgende:
Ben er goed ziek van, maar ben wel zo realistisch dat Spanje de betere ploeg was. Verdiende winnaar. Bij vlagen kon ik me niet eens meer identificeren met dit Oranje, het was zo gruwelijk cynisch. Die karate-trap van De Jong, bah. Zo wil ik geen kampioen worden. Dan maar sterven in schoonheid. Jammer maar helaas, het was mooi zolang het duurde.

Vond je het sterven in schoonheid? Echt mooi was het niet, vond ik. Al kon ik wel genieten van de verdediging. Ook vanavond zat het weer goed op slot. Totdat één van de twee centrale verdedigers rood krijgt, tja.

En dat cynisme, ik vond het wel meevallen. Volgens mij waren we meestal gewoon te laat, zelfs in het geval van die trap van de Jong. Zag er wel bizar uit ja, dat borstbeen van Xabi Alonso is volgens mij van gehard staal of zo!

Bij mij overheerst bedroefdheid, maar toch ook berusting.

quote:
Proost mensen!

Daar drink ik op!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2010 0:15 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:13 schreef Hypnos het volgende:
ach, ik vind een "god" ook een anachronisme


God is van alle tijden .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-07-2010 0:16 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2010 0:14 schreef Mark het volgende:
Ik hoop dat we ooit de zakelijkheid van dit toernooi kunnen combineren met het combinatiespel van 2008, dan zijn we pas echt waardige kampioenen


Absoluut. Hulde voor deze opmerking


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 0:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:15 schreef M. het volgende:
Vond je het sterven in schoonheid? Echt mooi was het niet, vond ik.


Nee, ik bedoel dat ik liever sterf in schoonheid zoals 1998 of 2000, niet zoals vandaag. Vandaag was zeker niet mooi.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-07-2010 0:19 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Jammer, maar helaasch

Spanje terechte winnaar, maar hadden We ook zo maar kunnen winnen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-07-2010 0:19 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:57 schreef Mark het volgende:

[...] als je niet snapt dat voor sommige mensen dit gewoon een heel emotioneel iets is [...]

Ja, emotioneel. Dat is ook zoiets. Waarom eigenlijk? Voetbal is gewoon tijdverdrijf (naast dat het een goede manier is voor de deelnemers om fysiek in conditie te blijven), en geen enkele vorm van tijdverdrijf is het waard om zo aan de grote klok gehangen te worden. Ga gewoon lekker thuis voor de buis zitten met een natje en een droogje, en de volgende dag met je vrienden die ook hebben gekeken napraten. Hardstikke leuk, voor degenen die het interesseert. Maar dat De Mensch... herstel: De Natie zich en masse identificeert met het nationale voetbalelftal, met allerlei massale ophopingen van mensen en extreme emotionele uitspattingen ten gevolg, is toch eigenlijk een godsgeklaagd verschijnsel.

Die hele voetbalcultuur... onbegrijpelijk. Maar ja, iedereen z'n lolletje. Proost, heer Mark.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 0:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

We zijn toch aan het napraten hier? Wat is je punt nou? Dat trollen gewoon maar door de beugel moet kunnen en dat iedereen die het afkeurt niet spoort? aparte kijk op de wereld.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2010 0:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iets met identificatie en behoren tot een groter geheel... iets met identiteit


signature


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-07-2010 0:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:21 schreef Mark het volgende:

We zijn toch aan het napraten hier? Wat is je punt nou? Dat trollen gewoon maar door de beugel moet kunnen en dat iedereen die het afkeurt niet spoort? aparte kijk op de wereld.

quote:
Op 12 juli 2010 0:19 schreef Hexegot het volgende:

Proost, heer Mark.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 12-07-2010 0:29 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 12 juli 2010 0:19 schreef Hexegot het volgende:
Ja, emotioneel. Dat is ook zoiets. Waarom eigenlijk? Voetbal is gewoon tijdverdrijf (naast dat het een goede manier is voor de deelnemers om fysiek in conditie te blijven), en geen enkele vorm van tijdverdrijf is het waard om zo aan de grote klok gehangen te worden.
Nou heb ik niet veel met voetbal en veel meer met muziek, maar wie zijn "wij" om te zeggen dat dat meer dan tijdverdrijf is en belangrijker dan sport?
En ik mag toch aannemen dat je het wel met me eens bent dat muziek emotie is

Overigens hoopte ik absoluut wel dat "we" zouden winnen!



Paljas
Usericon van Paljas
Posted 12-07-2010 0:31 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Onweerwolf doet zich wel vaker als mongool voor. Inderdaad vrij sneu dit.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-07-2010 0:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

dan kunnen we hier nog op teren



maar serieus, hier kwam NL wel erg goed weg

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-07-2010 0:32]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-07-2010 0:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:59 schreef M. het volgende:
Ja, die corner was wel erg dubieus. Maar er was wel meer dubieus. Wij hadden ook al veel eerder rode kaarten kunnen krijgen. Sowieso vond ik dat we veel te veel kaarten kregen, in de zin van dat we teveel overtredingen nodig hadden. Ik vond ze namelijk bijna allemaal terecht.
Je argument over het aantal keren scoren vind ik niet helemaal steekhoudend: als Nederland namelijk even goed was, hadden ze toch zeker ook wel een goal gescoord .

Maar ja, jammer. Ik weet niet of ik over vier jaar weer zo mee zal leven, dit was gewoon een WK waar we heel kansrijk waren en waar bijna alles de juiste kant op viel. Over vier jaar is het in Brazilië, nou, ik geef het je te doen.

Ik vond dit een superleuk WK, leukste wat ik heb meegemaakt.
Vooral voor het stuk over de kaarten, mag het gejank over de scheidsrechter nu over zijn?

WK's vallen toch altijd wat tegen voor mij. Volgende keer nog minder verwachten van het spel.

En deze even omdat ik er al de hele dag mee in het hoofd zit. Sorry.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-07-2010 0:33 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:29 schreef Myth of Fury het volgende:

Nou heb ik niet veel met voetbal en veel meer met muziek, maar wie zijn "wij" om te zeggen dat dat meer dan tijdverdrijf is en belangrijker dan sport?
En ik mag toch aannemen dat je het wel met me eens bent dat muziek emotie is

Muziek is inderdaad een vorm van tijdverdrijf, die wordt gevormd door trillende lucht dewelke, wanneer eenmaal opgevangen door het menselijk gehoororgaan, om onbegrijpelijke redenen ervaren kan worden als aangenaam. Dat het emotie is, is trouwens bullshit; hooguit roepen sommige trillingen bij sommige 'ontvangers' bepaalde emotionele herinneringen op.

Maar laten we vooral niet off topic gaan!


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 12-07-2010 0:35 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Heb je het nou over geluiden, of over muziek?


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 12-07-2010 0:42 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Goede wissel ook, ene Braafheid of Luiheid, of hoe heet die ook alweer ipv Huntelaar....

Strategische klasse - not!


Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-07-2010 0:49 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Innige deelneming Nederland


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2010 0:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Al bij al terechte winnaar, al speelde Spanje op dit WK nooit indrukwekkend.

Mager WK trouwens. Enkel Duitsland, Uruguay, Ghana en Chili hebben me wat kunnen bekoren.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 12-07-2010 0:52]


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen