IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-11-2012 13:30 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Eerste namen lijken gelekt:

- King Diamond
- Iron Maiden

Ruig!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-11-2012 11:39]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-11-2012 13:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat lekken van namen van Graspop gebeurt wel vaker en is vaker niet waar dan wel waar. Hoorde wel dat deze twee namen gestate werden in de Rock Tribune?

Desondanks ben ik er sowieso weer bij, al twee leuke namen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 20-11-2012 14:01 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Vet, dan kan ik Iron Maiden voor de 7e keer op Graspop zien



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-11-2012 14:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Maiden zou goed kunnen kloppen, die spelen zowat om het jaar. Net zoals het merendeel van de GMM line-up


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-11-2012 14:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2012 14:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Net zoals het merendeel van de GMM line-up

Alright, hier gaan we weer!



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 20-11-2012 14:20 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2012 14:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Maiden zou goed kunnen kloppen, die spelen zowat om het jaar. Net zoals het merendeel van de GMM line-up


Onzin, laatste keer Maiden op GMM was 2008. Zolang het geen Kiss of Aerosmith toestanden worden ben ik allang tevreden. En als KD klopt is dat natuurlijk wel heel vet.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-11-2012 14:43 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 20 november 2012 14:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Alright, hier gaan we weer!


Deze is van toepassing:



King Diamond wil ik eigenlijk wel eens zien. =[

Edit: evengoed kudo's en een biefstuk voor het posten van een gifje als reactie.

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 20-11-2012 14:43]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-11-2012 15:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 20-11-2012 15:41 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Misschien dat ik Iron Maiden dan liever in Belgenland zie dan op een dinsdagavond in Amsterdam... qua ticketprijs zal het niet heel veel uitmaken denk ik.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-11-2012 15:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Is Graspop niet te cvlt en trui voor je?

Ik ben er sowieso weer van donderdag tot maandag, boeit me weinig wat er speelt. Misschien 1x per dag wat stijldansen bij een HxC bandje en voor de rest mezelf schor lachen.

Nu al zin


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-11-2012 10:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

+ In Flames
+ Stone Sour
+ Parkway Drive
+ Saxon
+ Coal Chamber
+ Epica
+ Kreator
+ Mayhem
+ The Devil Wears Prada
+ Dark Funeral,
+ Absu
+ God Seed
+ Every Time I Die
+ Winterfylleth
+ Lock Up
+ Aura Noir
+ After The Burial
+ Dunderbeist
+ Between The Buried And Me
+ Bullet
+ Heaven's Basement
+ Hacktivist


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 26-11-2012 10:49 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Gaaf hoor, Coal Chamber, Kreator, Mayhem, Absu, Winterfylleth... Klinkt al veelbelovend!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-11-2012 11:23 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 november 2012 14:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Alright, hier gaan we weer!


Kun je zeggen wat je wilt, maar er zit anders wel degelijk een behoorlijke kern van waarheid in.

Anyway: misschien maar weer eens kijken volgend jaar. Wacken is alweer schier uitverkocht en een aantal maten van me hadden wel oren naar Graspop. Misschien dat ik wel weer eens een keertje mee ga die kant op.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 26-11-2012 16:48]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-11-2012 11:30 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 10:34 schreef Mark Z het volgende:
+ Parkway Drive
+ Coal Chamber
+ Absu
+ Lock Up
+ After The Burial
+ Between The Buried And Me




Hopen dat dikke Barker meekomt, altijd mooi om te horen/zien.



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2012 11:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nounou

Mayhem, Dark Funeral, Lock Up

Dat kan slechter

nu nog een goede dagindeling en wat extra bands en ik kom misschien ook even langs


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-11-2012 13:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 10:34 schreef Mark Z het volgende:
+ Coal Chamber
+ Mayhem
+ The Devil Wears Prada
+ Absu
+ Every Time I Die
+ After The Burial
+ Between The Buried And Me
+ Hacktivist


Mooi rijtje namen, heb er weer zin in! En natuurlijk de obligate Parkway Drive. Naalden uit de vloer trekken met behulp van Staal.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-11-2012 13:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 10:34 schreef Mark Z het volgende:
+ In Flames
+ Parkway Drive
+ Mayhem
+ The Devil Wears Prada
+ Every Time I Die
+ Aura Noir
+ After The Burial
+ Between The Buried And Me




Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-11-2012 13:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 10:34 schreef Mark Z het volgende:

+ Saxon
+ Coal Chamber
+ Kreator
+ Mayhem
+ Dark Funeral
+ Absu
+ Winterfylleth
+ Lock Up
+ Aura Noir





Hopen op een goede dag-indeling. Denk niet dat ik 3 dagen ga, maar 1 dag moet kunnen. Wel jammer dat HDF tegelijkertijd is...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-11-2012 14:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 13:08 schreef BenKnuckles het volgende:
Mooi rijtje namen, heb er weer zin in! En natuurlijk de obligate Parkway Drive. Naalden uit de vloer trekken met behulp van Staal.


Deal! We gaan dit jaar beton boren btw, we kunnen je hulp gebruiken


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-11-2012 15:42 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

+ Parkway Drive
+ Kreator
+ Mayhem
+ Every Time I Die
+ Lock Up
+ After The Burial
+ Between The Buried And Me

Niet beroerd, niet geweldig. Ik wacht even op de volgende bash namen voor ik beslis naar mijn twaalfde te gaan.

... wat een gelul. Ik ga toch wel weer. Pinten drinken, zeveren en een hoop hard lachen voor veel te veel geld.



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 26-11-2012 15:56 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 10:34 schreef Mark Z het volgende:
+ Stone Sour
+ Coal Chamber
+ Epica
+ Kreator
+ Mayhem
+ Absu
+ God Seed
+ Winterfylleth
+ Between The Buried And Me


Met Maiden er natuurlijk ook bij kan het veel slechter inderdaad.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-11-2012 17:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 15:42 schreef Ktulu het volgende:

... wat een gelul. Ik ga toch wel weer. Pinten drinken, zeveren en een hoop hard lachen voor veel te veel geld.




Inderdaad!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-11-2012 18:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zo zo, positieve verrassing. Plots veel black metal, I like

Met Kreator, Lock Up, God Seed, Dark Funeral, Mayhem, Winterfylleth, Absu en Aura Noir toch al 8 bands die ik wil zien.


Faustian Spirit of the Earth


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-11-2012 18:38 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 26 november 2012 10:34 schreef Mark Z het volgende:
+ Kreator
+ Mayhem
+ Absu
+ Winterfylleth
+ Aura Noir



Nog steeds geen oude lullen rock en slechts een beetje nu metal shit in de programmering? Tering... het zou zomaar kunnen dat ik hier na tien jaar afwezigheid weer eens bij ben. Old school Maiden sets en Absu zijn niet te missen wat mij betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 26-11-2012 18:44]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-11-2012 13:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 14:07 schreef Count Steel het volgende:
Deal! We gaan dit jaar beton boren btw, we kunnen je hulp gebruiken

Komt in orde Zo lang die rugbyspelers niet te dicht in de buurt komen.

quote:
Op 26 november 2012 15:42 schreef Ktulu het volgende:
... wat een gelul. Ik ga toch wel weer. Pinten drinken, zeveren en een hoop hard lachen voor veel te veel geld.

Dat dus. We bieren daar eens


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-11-2012 14:01 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2012 13:32 schreef BenKnuckles het volgende:
Komt in orde Zo lang die rugbyspelers niet te dicht in de buurt komen.





Hmm, er gaan waarschijnlijk zelfs meer van die gasten mee hehe


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen