IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 20-04-2015 21:22 by Baroeg Rotterdam Profiel van Baroeg Rotterdamhttp://www.baroeg.nl

Ik heb 2 topics in het verkeerde gedeelte gezet. Zou een aardige mod deze 2 topics naar het 'Concerten' gedeelte kunnen verplaatsen?

BvD!

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4163506

en

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4163505


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-04-2015 21:44 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Gedaan


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 21-04-2015 20:40 by Baroeg Rotterdam Profiel van Baroeg Rotterdamhttp://www.baroeg.nl



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-04-2015 0:53 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

De moderators hebben na een aantal uitvoerige discussies besloten dat de tijd nog niet rijp is om Tom, voorheen onder andere bekend als Lijdend Voorwerp en Slechtheid, terug te laten keren op het forum van Zware Metalen. De bedreigingen richting nieuwe moderators en redactieleden liggen nog te recent in het verleden (december 2014) om de moderators anders te doen laten beslissen. Desondanks is een proefperiode besproken en overwogen. Een dergelijk traject is zeker niet uitgesloten voor de toekomst.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-04-2015 1:02 by XXL Profiel van XXL

Cross Topic Trolling.

Ban!!!



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 11:55 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Waarom is Faalhaas geband?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 12:05 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik heb net de mail gekregen van Paulhaas, maar je hebt jezelf wel overtroffen hoor, Olav.

voor wie het weten wil:

In een tekst van twee a4-tjes heeft Paulhaas te horen gekregen dat hij gemeen was tegen Jan en ook nog eens tegen Loeser () en omdat hij dat in meerdere topics tegelijk deed is 'ie nu een half jaar de sjaak.

Geweldig weer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2015 12:12 by nark Profiel van nark

Faalhaas verdient ook wel een referendum dan....



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-04-2015 12:19 by XXL Profiel van XXL

Wie is jan?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 26-04-2015 12:29 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

MetalJan


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 12:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 26 april 2015 12:19 schreef XXL het volgende:
Wie is jan?



Natural Disaster / Forever After / Dying Embrace


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2015 12:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

De 'parafrase' hierboven van de mail die namens de mods verstuurd is doet weinig eer aan wat er geschreven is, dus ik reageer hier even om dat beeld te corrigeren.

Faalhaas is geband wegens het alsmaar weer treiteren van en/of opzetten van hetzes jegens forumgebruikers. Dit verziekt de sfeer, keer op keer en dagenlang, en heeft geen rechtvaardiging noch ligt de schuld bij iemand anders dan faalhaas. Daarbij blijven er mensen weg van het forum door zijn gedrag, en dat gaat buiten de mensen die hij direct aanvalt. Hier is faalhaas al meermalen voor gewaarschuwd, en geband, en met een sterke hoop op mogelijk verbetering is hij nu nogmaals geband. Mocht hij terugkomen op het forum hopen we dat het beter gaat

Het zou mij overigens verbazen als de mail meer dan een A4 is, ik heb het niet gecontroleerd, maar de lengte is direct een gevolg van het feit dat ik weet dat faalhaas zeer sterke waarde hecht aan dat alles uiterst correct gaat Ik heb me daarbij nog beperkt door over slechts de twee recente 'slachtoffers' te vertellen, om de lengte nog enigszins binnen de perken te houden. Mea maxima culpa als ik hem onverhoopt overspoeld heb met teveel informatie.




Offtopic geneuzel hier zal weggehaald worden


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 12:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Welke mensen zijn dan eigenlijk gestopt met posten specifiek vanwege de aanwezigheid van Faalhaas?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2015 12:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dat mogen die mensen zelf melden als ze dat willen, ik vind het echter niet onze plaats om dergelijke informatie te verspreiden. Zeker gezien dat weer een mogelijkheid voor faalhaas schept om bij zijn terugkeer die personen 'op te zoeken'.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 12:37 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 26 april 2015 12:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat mogen die mensen zelf melden als ze dat willen, ik vind het echter niet onze plaats om dergelijke informatie te verspreiden. Zeker gezien dat weer een mogelijkheid voor faalhaas schept om bij zijn terugkeer die personen 'op te zoeken'.


Hoeveel mensen zijn het in totaal?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2015 12:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Om de context niet te verliezen, faalhaas' gedrag was ook zonder het genoemde bijeffect (dat mensen bij ons aangegeven dat faalhaas voor hen de sfeer dusdanig verziekt dat ze liever niet meer willen posten) genoeg voor een flinke ban. Doorvragen op sec dit punt zie ik dus als weinig zinnig. Maar goed, hoeveel precies over de jaren heen kan ik niet zeggen, maar bij de meest recente episode heb ik dat denk ik minstens vijf keer gehoord.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 12:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Dus, naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom het 'mannen van 35 mogen niet naar vrouwen van 21 loeren' verhaal, waar Faalhaas, net als tig andere mensen iets over heeft gezegd, zijn er minimaal 5 mensen geweest, buiten Loeser en Jan om, die hebben gezegd dat ze niet meer willen posten als Faalhaas er is?

Is dat correct of interpreteer ik je woorden verkeerd?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2015 12:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 26 april 2015 12:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoeveel mensen zijn het in totaal?

Wil je ineens ook weten wat ze eten als ontbijt?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 12:52 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 26 april 2015 12:50 schreef BenKnuckles het volgende:
Wil je ineens ook weten wat ze eten als ontbijt?


Nee, want dat vind ik niet interessant. Jij wel?



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-04-2015 12:56 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 april 2015 12:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Dus, naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom het 'mannen van 35 mogen niet naar vrouwen van 21 loeren' verhaal, waar Faalhaas, net als tig andere mensen iets over heeft gezegd, zijn er minimaal 5 mensen geweest, buiten Loeser en Jan om, die hebben gezegd dat ze niet meer willen posten als Faalhaas er is?

Is dat correct of interpreteer ik je woorden verkeerd?


Ik had het vermoeden maar durfde de link naar die discussie niet te leggen.

In mijn ogen was de rust wat dat betreft aardig teruggekeerd en zou mensen bannen naar aanleiding daarvan behoorlijk mosterd naar de maaltijd zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2015 13:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 april 2015 12:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Dus, naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom het 'mannen van 35 mogen niet naar vrouwen van 21 loeren' verhaal, waar Faalhaas, net als tig andere mensen iets over heeft gezegd, zijn er minimaal 5 mensen geweest, buiten Loeser en Jan om, die hebben gezegd dat ze niet meer willen posten als Faalhaas er is?

Is dat correct of interpreteer ik je woorden verkeerd?

Zoals gezegd, is doorvragen op dit punt weinig zinnig omdat het niet de primaire reden van zijn ban is. Ik ga dus bij dezen ophouden met antwoord geven, omdat het dus tot weinig zinnigs leidt.

Als faalhaas bezwaar heeft tegen zijn ban, horen we dat graag van hem. Hij heeft de mail gehad, dus hij weet ons te bereiken
quote:
Op 26 april 2015 12:56 schreef XXL het volgende:
In mijn ogen was de rust wat dat betreft aardig teruggekeerd en zou mensen bannen naar aanleiding daarvan behoorlijk mosterd naar de maaltijd zijn.

We waren inderdaad traag. De ban is echter geen mosterd na de maaltijd, omdat we hiermee weer voor een tijdje dergelijke episodes vermijden.

Overigens moet je niet vergeten dat dit gedrag van faalhaas niet nieuw is, en meer inhoudt dan de incidenten die ik in de mail naar hem noemde. Ik weet dat men hier graag complexe zaken terugbrengt tot een klein onderdeel van het complexe geheel, maar doe toch maar niet

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-04-2015 13:10]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 13:09 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 26 april 2015 12:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het zou mij overigens verbazen als de mail meer dan een A4 is


Met lettertype 12 past de mail niet op 1 a4'tje, aldus Paul.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2015 13:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 april 2015 13:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Met lettertype 12 past de mail niet op 1 a4'tje, aldus Paul.

OK, hier moet ik wel even op reageren Word, Times New Roman, font size 12: precies 1 a4


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 13:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 26 april 2015 13:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
OK, hier moet ik wel even op reageren Word, Times New Roman, font size 12: precies 1 a4


Welke marges?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2015 13:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Standaard (2.5 cm overal). Maar genoeg hierover


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen