IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 13-07-2013 17:02 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 13 juli 2013 17:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
OWW en LV, staak dat onderling gekibbel en gebackseatmod, het is offtopic. Volgende keer wordt er gemod.



Je hebt dus helemaal niks geleerd van het kritiek.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 13-07-2013 17:02]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 17:05 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 17:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
OWW en LV, staak dat onderling gekibbel en gebackseatmod, het is offtopic. Volgende keer wordt er gemod.


Kun je uitleggen waarom dit grensoverschrijdend gedrag is?

quote:
Nogmaals, het is niet slechts de vorm.


Wat is het nog meer dan?

quote:
Dat ga ik niet doen. Vooral omdat ik in principe altijd al waarschuw voor ik het doe. Dan is het dus al overduidelijk waarom het gebeurt.


Jammer. Niet echt behulpzaam dus, wat juist je voornaamste taak als mod zou moeten zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2013 17:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 juli 2013 17:02 schreef WMP het volgende:

Je hebt dus helemaal niks geleerd van het kritiek.

Het mag duidelijk zijn dat dit topic bedoeld is voor commentaar op moderator-acties (of gebrek daaraan), daarom wordt er in dit topic strengere regels aangehouden. Oh, en omdat in het verleden bleek dat klachtentopics altijd ontspoorden.

Zelf ben ik blij dat we gekozen hebben weer zo'n topic te hebben, waarbij de extra strengheid een noodzakelijk kwaad is.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2013 17:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 juli 2013 17:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Kun je uitleggen waarom dit grensoverschrijdend gedrag is?

Zie mijn uitleg op de post van WMP.
quote:
Wat is het nog meer dan?

De inhoud. Eerder zei je bvb. dat ik nooit meer om ontopic zou moeten vragen en nooit meer puntjes zou moeten zetten. Gelukkig zeg je dat nu niet meer zo.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 17:11 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 17:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat dit topic bedoeld is voor commentaar op moderator-acties (of gebrek daaraan), daarom wordt er in dit topic strengere regels aangehouden. Oh, en omdat in het verleden bleek dat klachtentopics altijd ontspoorden.

Zelf ben ik blij dat we gekozen hebben weer zo'n topic te hebben, waarbij de extra strengheid een noodzakelijk kwaad is.


Waarom wordt er in dit topic strenger opgetreden dan in een ander topic? Waarom kun je niet gewoon in alle topics even streng optreden? Is dit topic somehow essentieel voor het voortbestaan van zm ofzo?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 17:13 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 17:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zie mijn uitleg op de post van WMP.


Daar staat alleen dat je strenger in dit topic wilt optreden.

Ik vroeg je waarom het grensoverschrijdend gedrag was. Geef nou gewoon antwoord ipv er om heen te draaien.

quote:
De inhoud. Eerder zei je bvb. dat ik nooit meer om ontopic zou moeten vragen en nooit meer puntjes zou moeten zetten. Gelukkig zeg je dat nu niet meer zo.


Onzin, dat vind ik nog steeds, net zoals ik dat altijd heb gevonden. Gewoon helemaal ophouden, tenzij exces.

Dat hier door LV en mij wat gekibbeld wordt is natuurlijk geen exces.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 13-07-2013 17:13]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2013 17:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 juli 2013 17:11 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom wordt er in dit topic strenger opgetreden dan in een ander topic? Waarom kun je niet gewoon in alle topics even streng optreden? Is dit topic somehow essentieel voor het voortbestaan van zm ofzo?

Omdat dat we graag er iets mee op willen schieten, en daarbij niet door allerlei onderling geruzie van users willen waden. Daarbij zorgt dat geruzie en gescheld er alleen maar voor dat er niet meer normaal gesproken wordt / kan worden over zaken, en dat doet ook af aan de mate van constructiviteit.

Omdat niet elk topic evenveel strengheid nodig heeft. Zo wordt er bvb. ook op het onzinforum minder streng gemod dan elders. En op verzoek van Paul is bvb. ook het forumfunctionaliteitstopic een 'streng' gebied, omdat hij niet de tijd heeft om door offtopic zaken te waden om belangrijke zaken te vinden.

Dit topic is zeker niet essentieel, maar wel een fijn instrument.
quote:
Op 13 juli 2013 17:13 schreef Onweerwolf het volgende:
Daar staat alleen dat je strenger in dit topic wilt optreden.

Ik vroeg je waarom het grensoverschrijdend gedrag was. Geef nou gewoon antwoord ipv er om heen te draaien.

Er staat niet alleen dát het strenger is, maar ook waarom. Het is, voor dit topic, grensoverschrijdend omdat het niet constructief is en we voor dit topic zeer duidelijk hebben aangegeven dat dat wel zo moet zijn en daar ook de grenzen (zie openingspost) op hebben ingericht.
quote:
Onzin, dat vind ik nog steeds, net zoals ik dat altijd heb gevonden. Gewoon helemaal ophouden, tenzij exces.

Je vindt dus nog steeds dat ik nooit met puntjes of 'ontopic' in zou moeten grijpen.

En je vindt dat ik wel met puntjes of 'ontopic' in zou moeten grijpen als het te ver gaat. (i.e. ik moet níet 'nooit ingrijpen').


[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-07-2013 17:29]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 17:45 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 17:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Omdat dat we graag er iets mee op willen schieten, en daarbij niet door allerlei onderling geruzie van users willen waden. Daarbij zorgt dat geruzie en gescheld er alleen maar voor dat er niet meer normaal gesproken wordt / kan worden over zaken, en dat doet ook af aan de mate van constructiviteit.

Omdat niet elk topic evenveel strengheid nodig heeft. Zo wordt er bvb. ook op het onzinforum minder streng gemod dan elders. En op verzoek van Paul is bvb. ook het forumfunctionaliteitstopic een 'streng' gebied, omdat hij niet de tijd heeft om door offtopic zaken te waden om belangrijke zaken te vinden.

Dit topic is zeker niet essentieel, maar wel een fijn instrument.

Er staat niet alleen dát het strenger is, maar ook waarom. Het is, voor dit topic, grensoverschrijdend omdat het niet constructief is en we voor dit topic zeer duidelijk hebben aangegeven dat dat wel zo moet zijn en daar ook de grenzen (zie openingspost) op hebben ingericht.


Kun je dan niet beter gewoon meteen bans uitdelen net zoals in het schandpaaltopic? Dat is veel duidelijker en levert dus minder offtopic berichten op voor Paul.

Wat je nu doet is zelf meehelpen aan het offtopic gezeur. Immers, LV en ik waren al lang weer gestopt met onze conversatie. Niet alleen is dat bericht van jou dus mosterd na de maaltijd maar het is ook nog eens denigrerend.

Ik vind de reden: "Paul heeft geen tijd om dingen te lezen die niet 100% ontopic zijn" best een goede. Dat kun je dan toch gewoon expliciet duidelijk maken en mensen die zich daar niet aan houden direct een week bannen?

Ik bedoel, het is allemaal zo wishy washy nu. Er worden hier namelijk wel meer berichten gepost waar Paul niets aan heeft en waar je niets over zegt.

Protip: geef gewoon alle topics waar echt helemaal niet offtopic mag worden gepost een tag mee in de topictitel, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Mensen lezen namelijk niet elke keer de OP terug en vergeten vervolgens wat er wel en niet mag in het topic.

quote:
Dat heb je eerder niet zo duidelijk verwoord, en je hebt wel letterlijk gezegd dat ik het helemaal niet meer zou moeten doen:

Maar goed, nogmaals, ik vind het fijn dat je je nu wel duidelijk uitdrukt.


Je bent wel aan het mierenneuken nu hoor. Bovendien heb ik wel eens zelf aangegeven dat mensen grensoverschrijdend bezig waren. Zo is het verkeersongelukken topic destijds gemaakt omdat ik heb aangegeven dat dat soort meuk niet in loltopics en failtopics dient te staan. Zelfde verhaal voor een of andere lutser (vriendje/kloon van R.) die foto's van kinderlijkjes ging posten ergens. Met andere woorden; je kuntook wel eens iets meer moeite doen om iets te interpreteren ipv het strikt letterlijk te nemen.

Maar goed, we zijn er dus uit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2013 18:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dit is niet het forumfunctionaliteitstopic. Het lijkt alsof je de twee door elkaar haalt.
quote:
Op 13 juli 2013 17:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Kun je dan niet beter gewoon meteen bans uitdelen net zoals in het schandpaaltopic? Dat is veel duidelijker en levert dus minder offtopic berichten op voor Paul.

Ik vind de reden: "Paul heeft geen tijd om dingen te lezen die niet 100% ontopic zijn" best een goede. Dat kun je dan toch gewoon expliciet duidelijk maken en mensen die zich daar niet aan houden direct een week bannen?

Ik bedoel, het is allemaal zo wishy washy nu. Er worden hier namelijk wel meer berichten gepost waar Paul niets aan heeft en waar je niets over zegt.

Het forumfunctionaliteitstopic loopt best aardig eigenlijk, ik vind het zelf niet nodig om daar bij offtopic zaken direct een ban uit te delen.

Als je met 'hier' dit topic bedoelt, dat klopt maar dit topic doet Paul verder niks mee Als je met 'hier' het forumfunctionaliteitstopic bedoelt zal ik er voortaan weer meer op letten.
quote:
Wat je nu doet is zelf meehelpen aan het offtopic gezeur. Immers, LV en ik waren al lang weer gestopt met onze conversatie. Niet alleen is dat bericht van jou dus mosterd na de maaltijd maar het is ook nog eens denigrerend.

Sorry als het denigrerend overkwam, maar zo was het niet bedoeld. Ik zei het omdat jullie de laatste weken/week wel vaker in onderling gekibbel (al dan niet tegenover wéér andere mensen), en wilde jullie (nogmaals) zeggen dat we dat hier liever niet hebben.
quote:
Protip: geef gewoon alle topics waar echt helemaal niet offtopic mag worden gepost een tag mee in de topictitel, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Mensen lezen namelijk niet elke keer de OP terug en vergeten vervolgens wat er wel en niet mag in het topic.

Goed plan, heb ik ook weleens overwogen. Omdat het in de zelfde kleur als de rest van de titel zal zijn moet het wel een goede tag zijn. Ik heb er nog geen kunnen bedenken, heb jij een voorstel?
quote:
Met andere woorden; je kuntook wel eens iets meer moeite doen om iets te interpreteren ipv het strikt letterlijk te nemen.

Ja. En jij kan ook wel wat duidelijker communiceren. Als we dat (inderdaad) beiden doen, blijven we er in de toekomst ook uit

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-07-2013 18:02]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 18:08 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Tags zijn natuurlijk ook niet zaligmakend.

Veel makkelijker zou mijn inziens zijn dat topics met een 'status' als deze sticky zouden zijn. Dan had je ook meteen onderscheid.

Zoveel 'belangrijke' topics zijn er nou ook weer niet dus een hele pagina sticky topics zul je niet gauw hebben.

Maar goed, die functionaliteit is er op dit moment niet heb ik begrepen.

Kun je dan niet beter het hele Administration gedeelte als off-topicvrije zone definiëren?

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 13-07-2013 18:13]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 18:13 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 18:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dit is niet het forumfunctionaliteitstopic. Het lijkt alsof je de twee door elkaar haalt.

Het forumfunctionaliteitstopic loopt best aardig eigenlijk, ik vind het zelf niet nodig om daar bij offtopic zaken direct een ban uit te delen.

Als je met 'hier' dit topic bedoelt, dat klopt maar dit topic doet Paul verder niks mee Als je met 'hier' het forumfunctionaliteitstopic bedoelt zal ik er voortaan weer meer op letten.


Maar voor dit topic hebben jij en Muti blijkbaar niet genoeg tijd. Want anders snap ik de reden niet voor het dreigen.

Of het nou om Paul gaat of om mods maakt niet zo veel uit.

Je vindt het niet nodig om hier bans uit te delen maar je bent tegelijkertijd inconsequent bezig met het dreigen. Sommige mensen krijgen wel een waarschuwing, andere weer niet.

Vind je het gek dat niemand zich er dan iets van aantrekt?

Waarom niet gewoon duidelijk zijn? "Het mag absoluut niet in dit topic vanwege die en die reden, doe je het wel dan ban." En dan vervolgens ook B zeggen. Dat lukt je in het schandpaaltopic ook prima dus kan het hier ook.

En arguably, in het schandpaaltopic is posten nog veel minder een probleem, want daar hoef je niet te filteren voor opmerkingen, vragen of klachten.

quote:
Sorry als het denigrerend overkwam, maar zo was het niet bedoeld. Ik zei het omdat jullie de laatste weken/week wel vaker in onderling gekibbel (al dan niet tegenover wéér andere mensen), en wilde jullie (nogmaals) zeggen dat we dat hier liever niet hebben.


Het is denigrerend omdat je niet duidelijk genoeg bent en niet consequent bent. Bovendien zijn waarschuwingen niet nodig. Gewoon een ban uitdelen. Dat werkt veel beter en dat onthouden mensen ook veel beter.

quote:
Goed plan, heb ik ook weleens overwogen. Omdat het in de zelfde kleur als de rest van de titel zal zijn moet het wel een goede tag zijn. Ik heb er nog geen kunnen bedenken, heb jij een voorstel?


Ik zal er eens over nadenken. Het moet dan denk ik gaan aan om soort afkorting of keyword waarvan de exacte betekenis uiteindelijk ingeburgerd raakt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 18:17 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 18:08 schreef Dying Embrace het volgende:
Tags zijn natuurlijk ook niet zaligmakend.

Veel makkelijker zou mijn inziens zijn dat topics met een 'status' als deze sticky zouden zijn. Dan had je ook meteen onderscheid.


Meh, tags zijn veel duidelijker. Het valt mij nooit op of een topic sticky is of niet aangezien ik alleen maar via Active Topics surf.

quote:
Kun je dan niet beter het hele Administration gedeelte als off-topicvrije zone definiëren?


Ook dat valt na verloop van tijd niet meer op. In active topics heb je wel een lijstje met de forum categorieën maar dat is voor mij een compleet blinde vlek.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 18:20 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ja, en tags worden wel gelezen?

Ik vind topics vaak zat door maar een deel van de topictitel te lezen.
De ene keer is het het eerste gedeelte van de titel, de andere keer het laatste en soms enkel een woord ergens in de titel.
Denk je nou echt dat ik en anderen continue gaan kijken of een topic een non-offtopictag in wat voor vorm dan ook heeft?

Toont eigenlijk al aan dat beide geen 100% dekkende optie zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 13-07-2013 18:20]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 18:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 18:20 schreef Dying Embrace het volgende:
Ja, en tags worden wel gelezen?


Ja, want iedereen leest altijd de titel van het topic voordat hij er op klikt en de tag staat in de titel.

quote:
Ik vind topics vaak zat door maar een deel van de topictitel te lezen.


Dan moet de tag dus vooraan staan.

quote:
De ene keer is het het eerste gedeelte van de titel, de andere keer het laatste en soms enkel een woord ergens in de titel.


Onzin. Nederlanders lezen van links naar rechts.

quote:
Denk je nou echt dat ik en anderen continue gaan kijken of een topic een non-offtopictag in wat voor vorm dan ook heeft?


De functie van zo'n tag is juist dat je het op een gegeven moment weet omdat je het al zo vaak hebt gelezen.

quote:
Toont eigenlijk al aan dat beide geen 100% dekkende optie zijn.


Nee, misschien niet, maar het is wel een vooruitgang. Op z'n minst de moeite van het proberen waard.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 18:30 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Dude, echt... :')

Als ik door een lijst scroll kijk ik vaak zat 'oppervlakkig' naar herkenningspunten en dat hoeft echt niet het eerste woord van een titel te zijn.

Het eerste woord/het begin... Succes als Nix weer eens wat topics opent.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 13-07-2013 18:31]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 18:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 18:30 schreef Dying Embrace het volgende:
Dude, echt... :')

Als ik door een lijst scroll kijk ik vaak zat 'oppervlakkig' naar herkenningspunten en dat hoeft echt niet het eerste woord van een titel te zijn.

Het eerste woord... Succes als Nix weer eens wat topics opent.


Het is blijkbaar moeilijk voor je om dit begrijpen. Ik leg het nog 1 keer uit:

Als je vaak genoeg die tag hebt gelezen dan weet je vervolgens gewoon dat je in een topic zit waarbij een 100% offtopicness verbod geldt. Zo werkt dat nou eenmaal.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 18:34 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 13 juli 2013 18:08 schreef Dying Embrace het volgende:
Kun je dan niet beter het hele Administration gedeelte als off-topicvrije zone definiëren?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 18:35 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Daar heb ik al antwoord op gegeven. Dat is een stuk minder duidelijk want er staat niet in de topic titel dat het topic tot de admin cat behoort.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 18:37 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Daar zijn de topictitels zo al duidelijk genoeg voor.

Met uitzondering van het oude mods eruit, nieuwe erin topic.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 18:41 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Goed hoor.

Maar dat is nog steeds geen reden om niet ook gebruik van tags te maken. Dan negeer jij die maar omdat je aan de rest de titel ziet wat de situatie is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 19:19 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ik vind tags zoals jij ze wilt gewoon tenenkrommend.

Ooit eens op een forum deelgenomen waar je altijd tags moest gebruiken. Zit je in het nieuws gedeelte van het forum moest je er nog [Nieuws] voorzetten. :S

En dan krijg je nu een tag voor en een tag achter als jij je zin krijgt.

[No Offtopic]Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus]

Verder laat ik het hierbij...

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 13-07-2013 19:21]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 19:21 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 19:19 schreef Dying Embrace het volgende:
Ik vind tags zoals jij ze wilt gewoon tenenkrommend.


Alsof dat een relevant argument is.

quote:
Ooit eens op een forum deelgenomen waar je altijd tags moest gebruiken. Zit je in het nieuws gedeelte van het forum moest je er nog [Nieuws] voorzetten. :S


Ik vind dat heel handig.

quote:
En dan krijg je nu een tag voor en een tag achter als jij je zin krijgt.


Nee, alleen voor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 19:28 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Nou, de laatste dan:

Nee, enkel jouw meningen zijn hier relevant.

Jij wilt dus dit:
[No Offtopic][De Ideeënbus]Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods

of

[Onzin][lultopic] Ik ga. Daaaag.


Ziet er inderdaad prima uit. /sarcasme


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 19:31 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 19:28 schreef Dying Embrace het volgende:
Nou, de laatste dan:

Nee, enkel jouw meningen zijn hier relevant.


Mijn argument is gebaseerd op functionaliteit, het jouwe op persoonlijke smaak. Dus ja: "your argument is invalid".

quote:
Jij wilt dus dit:
[No Offtopic][De Ideeënbus]Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods


Zoiets, al is er vast wat beters te verzinnen dan "no offtopic"

quote:
of

[Onzin][lultopic] Ik ga. Daaaag.


Ziet er inderdaad prima uit. /sarcasme


Waarom de onzin tag in het lultopic? Dit verzin je er zelf weer bij, faalhaas.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 19:35 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 13 juli 2013 19:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Mijn argument is gebaseerd op functionaliteit, het jouwe op persoonlijke smaak. Dus ja: "your argument is invalid".

Het is goed met je.


quote:
Zoiets, al is er vast wat beters te verzinnen dan "no offtopic"

Iets met slechts een voorbeeld.


quote:
Waarom de onzin tag in het lultopic? Dit verzin je er zelf weer bij, faalhaas.

Waarom niet? Je vraagt AG consequent overal off-topicheid te modden/of niet, maar er moeten wel selectief tags worden toegevoegd zodat jij die twee topics kunt herkennen?

Verder ben je toch niet aan het schelden he? Dat wordt in dit topic niet gewaardeerd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen