IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar heidenen zullen branden (Christendom topic) Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 20-08-2018 19:46 by WMP Profiel van WMP

Jouw ding is meer het toewensen van het neuken van dode familieleden, toch?


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-08-2018 20:03 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 20 augustus 2018 9:52 schreef Fusion het volgende:
n. Gelukkig kan ik met mijn homofiele vrienden (en 'zelfs' voormalige personeelsleden) en collega's wel gewoon grappen maken over homo's, hetero's, Mocros, alto's, negers, en dies te meer.


Je mist het hele punt.
Het artikel wat F. Jacobse aangeeft wel gelezen of anders wel begrepen??
Ik ben bang van niet.

Mijn reactie heb je ook duidelijk niet begrepen.

Nog één poging. Gelijk de laatste.
De Kardinaal geeft aan in dat artikel dat het probleem van de kerk homofilie is.
Hij schuift dus het probleem van alle slachtoffers en het gedrag van de priesters of welke geestelijke rangorde af op homofilie.
Echter is dit niet een probleem van homofilie maar pedofilie.
Er is totaal geen barmhartigheid richting de slachtoffers of wat dan ook maar.
Pedofilie, heeft NIETS met homofilie te maken.
De reactie van deze geestelijke is een schande en elk weldenkend mens zal dit moeten veroordelen.

Van jou als christen had ik op zijn minst een menselijk reactie van je verwacht.
Maar nee, je schrijft: Zie je nou wel?? Die flikkers zitten overal achter anus
Gelijk je homofobie ten tonele gooien.
Het slaat echt nergens op. Daarbij schoffeer je alle slachtoffers met het negeren van de situatie.
Maar ja, dat is humor in jouw ogen.

Je bent gewoon een triest figuur.








[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 20-08-2018 20:06]


bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-08-2018 20:24 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Als eerste dank voor je reactie.

quote:
Op 20 augustus 2018 20:03 schreef Bub het volgende:
Je mist het hele punt.
Het artikel wat F. Jacobse aangeeft wel gelezen of anders wel begrepen??
Ik ben bang van niet.

Mijn reactie heb je ook duidelijk niet begrepen.

Nog één poging. Gelijk de laatste.
De Kardinaal geeft aan in dat artikel dat het probleem van de kerk homofilie is.
Hij schuift dus het probleem van alle slachtoffers en het gedrag van de priesters of welke geestelijke rangorde af op homofilie.
Echter is dit niet een probleem van homofilie maar pedofilie.
Er is totaal geen barmhartigheid richting de slachtoffers of wat dan ook maar.
Pedofilie, heeft NIETS met homofilie te maken.
De reactie van deze geestelijke is een schande en elk weldenkend mens zal dit moeten veroordelen.
Helemaal mee eens. Artikel ook gelezen. Het is naast bizar ook gewoon onfeitelijk want de priesters pakken volgens mij alles wat los en vast zit, één of twee gaatjes maakt ze niet uit.


quote:
Op 20 augustus 2018 20:03 schreef Bub het volgende:
Van jou als christen had ik op zijn minst een menselijk reactie van je verwacht.
Waarom? Ten eerste ben ik een agnost die zich vereenzelvigt met de christelijke traditie en terminologie, das wel wat anders dan wat men gangbaar onder full fledged christen verstaat. Ten tweede, waarom verwacht jij van mij een reactie die serieus is? De zoveelste? Is flauwe en grove en onzinnige humor voorbehouden aan de Hypnosen van dit forum? Er wordt in ieder topic grove en onzinnige humor gebezigd, niet in de laatste plaats in dit topic. Moet ik nu bij iedere keer zeggen wat minn 'standpunt' is? Omdat sommigen hier waaronder blijkbaar jij vinden dat ik linksom of rechtsom er iets mee te maken heb? Fli... eh sosemieter op. Het artikel is te triest voor woorden, ik ga er geen woorden vuil aan maken behalve mijn flauwe grap. Die ik overigens ook niet terugneem en waar ik ook niet mijn verontschuldigingen voor ga aanbieden. Wel mijn spijt voor als je er aanstoot aan nam.

quote:
Op 20 augustus 2018 20:03 schreef Bub het volgende:
Maar nee, je schrijft: Zie je nou wel?? Die flikkers zitten overal achter anus
Goed, je ziet de humor er niet van in. Je vond er niets anus. Jammer. Ik vond t ook geen hoogvlieger nee, maar niets om je druk over te maken.

quote:
Op 20 augustus 2018 20:03 schreef Bub het volgende:
Gelijk je homofobie ten tonele gooien.
Het slaat echt nergens op.
Oh? En waaruit concludeer jij dat ik homofoob ben?

quote:
Op 20 augustus 2018 20:03 schreef Bub het volgende:
Daarbij schoffeer je alle slachtoffers met het negeren van de situatie.
Wat jij wilt. Ik zou je aanraden beoaalde topics hier niet te bezoeken, nooit een cabaratier als Teeuwen of wie dan ook te bezoeken, geen satire te lezen/kijken, etc etc. Of wellicht heb je bij die topics en auteurs niet zo'n bevooroordeelde instelling en vind je platte humor over homo's opeens wel leuk. Misschien mogen christenen en allen die er ook maar enigszins affiniteit mee hebben op wat voor manier dan ook geen grapjes maken over homo's? En moeten ze bij ieder artikel over misstanden vanuit de RK nederig kruipende in hoogdravende bewoording hun plaatsvervangende schuldgevoelens uiten... nee dus.

quote:
Op 20 augustus 2018 20:03 schreef Bub het volgende:
Je bent gewoon een triest figuur.

Dat mag je vinden. Ik vind enorm kange tenen hebben. En vermoedelijk zeer selectief lange tenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 20-08-2018 20:29]


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-08-2018 20:27 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 augustus 2018 19:46 schreef WMP het volgende:
Jouw ding is meer het toewensen van het neuken van dode familieleden, toch?
Klopt. Als reactie op vragen over misbruik van dochters naar goed gebruik, schelden, de rest je kleinerende mening over mij in 3e persoon uiteen doen, aanvallende houding, leugens, algehele zuurheid en de rest van je getrol.


When your people matter, menstrual health matters


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-08-2018 20:39 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 20 augustus 2018 20:24 schreef Fusion het volgende:

Oh? En waaruit concludeer jij dat ik homofoob ben?



Uit een hele hoop reactie die je neerschrijft.


Ben je godverdomme nu echt zo dom? Even geleden.

quote:
Op 20 augustus 2018 16:39 schreef Fusion het volgende:
Kijk, ik ben best een beetje homofoob, wellicht zoals de gemiddelde Amsterdammer van mijn generatie zoals in hoef t niet te zien wat homo's doen etc


Dit heet nu homofobie.












bub


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-08-2018 20:40 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 20 augustus 2018 20:24 schreef Fusion het volgende:
Oh? En waaruit concludeer jij dat ik homofoob ben?



Ondanks de talloze voorbeelden die de revue zijn gepasseerd, blijf je de vermoorde onschuld spelen. Zelden iemand huichelachtiger dan jij meegemaakt. Maar, toegegeven, dat is inherent aan wel meer fundamentalistische geloofswaanzinnigen.

Fijne avond met je postorderbruidje toegewenst!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-08-2018 21:00 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 20 augustus 2018 16:39 schreef Fusion het volgende:
WKijk, ik ben best een beetje homofoob, wellicht zoals de gemiddelde Amsterdammer van mijn generatie zoals in hoef t niet te zien wat homo's doen etc


Als je het dan wel OK vindt om te zien wat hetero's doen is dat dus inderdaad homofoob. Zo moeilijk lijkt me dat niet. Mooi ook dat je de rest van de Amsterdammers van je generatie ook meteen zo wegzet trouwens . En wij in de provincie maar denken dat 'ze in Amsterdam' al decennia lang allemaal homofiel zijn.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-08-2018 21:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 augustus 2018 20:40 schreef WMP het volgende:
Ondanks de talloze voorbeelden die de revue zijn gepasseerd, blijf je de vermoorde onschuld spelen.
eerdt was t één voorbeeld ('je kon t alleen even niet terugvinden'), nu talloze?

Ik heb zelden iemand huichelachtiger dan jij meegemaakt WMP. Grappig al die kritiek en dat gewijs van je, en dan naar anderen wijzen dat ze vermeend wijzen.

quote:
Op 20 augustus 2018 20:40 schreef WMP het volgende:
Fijne avond met je postorderbruidje toegewenst!
En jij een gezellige avond met je vader zal jou wel naar goed gebruik met een zus of nicht hebben verwekt "product van inteelt" toch?


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-08-2018 21:15 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 augustus 2018 21:00 schreef Negatieveling het volgende:
Als je het dan wel OK vindt om te zien wat hetero's doen is dat dus inderdaad homofoob. Zo moeilijk lijkt me dat niet.
Klopt. Dat zei ik toch ook? Heeft echter niets met krantenartikelen over geschifte priesters te maken. En ook al niets met t christendom te maken. Sterker nog, ik ben dankzij mijn avonturen langs diverse levensbeschouwingen eigenlijk veel munder homofoob geworden.

quote:
Op 20 augustus 2018 21:00 schreef Negatieveling het volgende:
Mooi ook dat je de rest van de Amsterdammers van je generatie ook meteen zo wegzet trouwens . En wij in de provincie maar denken dat 'ze in Amsterdam' al decennia lang allemaal homofiel zijn.

Nou ja ik deed geen stelligr uitsprakem over mijn leeftijds- en stadsgenoten hè... misschien zegt t wat over t milieu waarin ik ben opgegroeid.


When your people matter, menstrual health matters


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 20-08-2018 21:18 by Doodskop Profiel van Doodskop

quote:
Op 20 augustus 2018 21:00 schreef Negatieveling het volgende:
Als je het dan wel OK vindt om te zien wat hetero's doen is dat dus inderdaad homofoob. Zo moeilijk lijkt me dat niet. Mooi ook dat je de rest van de Amsterdammers van je generatie ook meteen zo wegzet trouwens . En wij in de provincie maar denken dat 'ze in Amsterdam' al decennia lang allemaal homofiel zijn.



Dat denken we hier in Rotterdam ook hoor.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-08-2018 21:27 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hier op de biblebelt denkt men dat iedereen buiten de belt homo is.

Wat een gedoe. Ik kom helemaal niet aan veronica inside toe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 20-08-2018 21:30 by Doodskop Profiel van Doodskop

is toch saai gelul nu


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-08-2018 21:30 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 20 augustus 2018 20:24 schreef Fusion het volgende:
Oh? En waaruit concludeer jij dat ik homofoob ben?


Uit een hele hoop reactie die je neerschrijft.

Ben je godverdomme nu echt zo dom? Even geleden.

quote:
Op 20 augustus 2018 16:39 schreef Fusion het volgende:
Kijk, ik ben best een beetje homofoob, wellicht zoals de gemiddelde Amsterdammer van mijn generatie zoals in hoef t niet te zien wat homo's doen etc


Dit heet nu homofobie.

quote:
Op 20 augustus 2018 21:00 schreef Negatieveling het volgende:
Als je het dan wel OK vindt om te zien wat hetero's doen is dat dus inderdaad homofoob. Zo moeilijk lijkt me dat niet.


reactie

quote:
Op 20 augustus 2018 21:15 schreef Fusion het volgende:
Klopt. Dat zei ik toch ook?



sukkel.

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 20-08-2018 21:32]


bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-08-2018 21:34 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 augustus 2018 20:39 schreef Bub het volgende:
Uit een hele hoop reactie die je neerschrijft.

Dit heet nu homofobie.

Dit heet geen hele hoop reactie. Dit is één statement. En heeft echt niets te maken met mjjn grap, hoe graag je ook wilt. Wn ik denk als jij hiermee een persoon direct als een homofoob wegzet, je ca 80% van de mannelijke bevolking wegzet.

Grappig dat je 4 posts voordat ik dit poste al wist dat ik homofoob was. Zeker uit dezelfde collectie posts van WMP afkomstig.

Dag Bub. Je lijkt me verder een aardige jongen maar ik ga niet overdreven politiek correct doen of mijn flauwe grap terugnemen (dat zou pas discrimineren zijn) en me al helemaal niet verantwoorden over wat Roomse papen allemaal uitkramen in nieuwsartikelen. Als jij mjj gebaseerd op boenstaande homofobe statement als een homofoob wil markeren, wees mijn gast. Als je nog meerdere uitingen van mijn kant heb hoor ik die graag. Ik heb t ook niet zo met SM, kijk ik ook direct weg. Noem me maar een SMofoob. Overigens zet ik ook vaak schlagermzuiek direct uit. Of opzichtig zoenende heterostelletjes. Enzovoorts. Moeten nu alle SM praktizanten en schlagerartiesten zich beledigd voelen ofzo? Pfff... wat een drama.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-08-2018 21:37 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 augustus 2018 21:30 schreef Bub het volgende:
sukkel.
Dag Bub met je goede voorbeeld van nadat je me al voor homofoob uitmaakte.

Fli... eikel oh nee mag ook vast niet ehm... nou ja, ehm gender en seksueel neutraal schrldwoord naar keuze oké? Nou ben ik wel klaar met je.


When your people matter, menstrual health matters


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-08-2018 21:42 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 20 augustus 2018 21:34 schreef Fusion het volgende:
Dit heet geen hele hoop reactie. Dit is één statement.


Bespreek het eens met je homo vrienden. die je zegt te hebben.
Ik dring blijkbaar niet tot je door.

Succes.


bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-08-2018 21:43 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Kom kom, niet zo negatief over de ubermensch Fusion. Het stuk plofkippenstront die ieder gesprek wat men met ‘m aangaat om zeep helpt met z’n 10% antwoorden, als ie al antwoord geeft.

En als ie dat niet geeft heeft ie een paar scenario’s:
1. Hij reageert gewoon niet, al dan niet omdat die ander ooit iets onaardigs tegen 'm heeft gezegd.
2. Hij reageert na een herinnering met gezever dat ie zijn opponent niet serieus kan nemen, wederom al dan niet omdat deze een keer onaardig tegen ‘m is geweest.
3. De sterkste, hij reageert niet omdat hij vindt, ja hij vindt, dat de ander niet geinteresseerd is een antwoord. Dat bepaalt die arrogante turd dus voor je. Maw, je vraagt iets omdat aan ‘m niet omdat het je interesseerd, maar omdat net de commercials op tv begonnen oid. Een voorbeeld is de recente vraag van Spectre naar een paar fora waar de ZM huichelgristen de aandacht op vestigde.

Geeft ie wel een reactie dan komt het met grote regelmaat niet verder dan iets als maar zij doen het ook. Zie ook de friemelpriester discussie hierboven. Oh hij reflecteert zijn eigen tekortkomingen op de ander. Hoe zou zijn dochtertje heten, Neh Jei?

Als meneer iets onaardigs zegt vindt hij wederom dat de ander dat maar moet opvatten als een geintje want zo ziet hij de stront die die uitblaat. Maar andersom zit ie overal bovenop als een uitgehonderde Ethiopiër op een korstje droog brood.

En als ie nog niet gepoept heeft bestaat de kans ook nog dat ie maar (meermaals) fysiek gaat dreigen. Een ander was al 10 keer gepermband maar hij, als een soort van ethnische minderheid, mag dat terugkijkend naar de afgelopen kerstperiode blijkbaar van de forumlamluladmin Pimwee. Die laatste gaat enkel in de stress als een recidivist 10 keer kanker op het forum roept en daarna onaardig tegen ‘m is.

Echt, die hypocriete reliegalbak is al dan niet bewust totaal blind voor kritiek op zijn gedrag alhier, ongeacht of het nou van een vriend of vijand komt en hij komt hier voor 99,99999999999999999% om te zieken en niks anders.

Dat ie de Beamer maar tot de b-stijl op gaat rollen, die vleesetende vegetarier.


Doei.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-08-2018 21:48 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 augustus 2018 21:42 schreef Bub het volgende:
Bespreek het eens met je homo vrienden. die je zegt te hebben.
Ik dring blijkbaar niet tot je door.
.
'zegt te hebben' weet je t is niet zozeer dat je niet doordringt, je hebt gewoon niet echt een punt. Wel lange tenen. En nu houd ik er over op. Wellicht tot de volgende smakeloze grap. Over schlager. Pedopriesters. Negers. Homo's. Christenen. Koetjes. Kalfjes.. Ak je niet zo druk man.


When your people matter, menstrual health matters


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 20-08-2018 21:49 by Doodskop Profiel van Doodskop

ND is terug


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-08-2018 21:50 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 20 augustus 2018 21:49 schreef Doodskop het volgende:
ND is terug


Daar heb je het al. Nu verliest iedereen.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-08-2018 21:51 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En ik maar denken dat hij onder een ander account terug was. Of is dat ook zo. Hmmm.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 20-08-2018 21:51]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-08-2018 21:52 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Tuurlijk moet ND terug. En Heer Krieg en ik weet er nog wel een paar. Gezellie!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-08-2018 21:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 augustus 2018 21:50 schreef Negatieveling het volgende:
Daar heb je het al. Nu verliest iedereen.
I see what you did there


When your people matter, menstrual health matters


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-08-2018 22:01 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 20 augustus 2018 21:48 schreef Fusion het volgende:
'zegt te hebben' weet je t is niet zozeer dat je niet doordringt, je hebt gewoon niet echt een punt. Wel lange tenen. En nu houd ik er over op. Wellicht tot de volgende smakeloze grap. Over schlager. Pedopriesters. Negers. Homo's. Christenen. Koetjes. Kalfjes.. Ak je niet zo druk man.


Lul er maar weer dom omheen.

Ik meen het serieus.

Als je echt homo vrienden hebt, als dat nu echt zo is (en gezien je reacties heb je echt niet het voordeel van de twijfel), bespreek het serieus met ze.

Laat bovenstaand allemaal lezen vraag om hun reactie.
Misschien kan je nog wat van ze opsteken.

succes


bub


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 20-08-2018 22:06 by Doodskop Profiel van Doodskop

quote:
Op 20 augustus 2018 21:51 schreef F.Jacobse het volgende:
En ik maar denken dat hij onder een ander account terug was. Of is dat ook zo. Hmmm.



WMP en ND... altijd al gedacht dat het 1 gast was.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen