IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar heidenen zullen branden (Christendom topic) Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-08-2018 22:12 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja, wie weet. Ik had ooit m'n eerste drie of vier accounts actief, kon ik met allemaal posten. Totdat het uitkwam, hehe. Was in mijn geval niet zo moeilijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-08-2018 22:23 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 augustus 2018 22:01 schreef Bub het volgende:
Lul er maar weer dom omheen.

Ik meen het serieus.

Als je echt homo vrienden hebt, als dat nu echt zo is (en gezien je reacties heb je echt niet het voordeel van de twijfel), bespreek het serieus met ze.

Laat bovenstaand allemaal lezen vraag om hun reactie.
Misschien kan je nog wat van ze opsteken.

succes
Jaha dramaqueen mozes kriebel man nog aan toe punt com. Ik kan je garanderen dat minimaal één hartelijk om mijn grap kan lachen. Hooguit krijg ik te horen dat ie grover moest. Ik zal je maar besparen wat ik denk dat ie van jou zou vinden. Succes met je tenen verder.


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-08-2018 0:58 by WMP Profiel van WMP

De schade die een jarenlange drugsverslaving veroorzaakt heeft is toch wel op een pijnlijke, maar overduidelijke wijze zichtbaar geworden. Je kan het Fusion eigenlijk niet eens echt kwalijk nemen, over zijn hersenbeschadiging heeft hij weinig controle. Sterkte kerel.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 21-08-2018 0:59]


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-08-2018 1:02 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 20 augustus 2018 22:06 schreef Doodskop het volgende:
WMP en ND... altijd al gedacht dat het 1 gast was.


Wederom een voorbeeld dat je denken maar aan anderen moet overlaten.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-08-2018 7:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 augustus 2018 15:09 schreef Ralph het volgende:
Godver, dat was even een eind bijlezen zeg, hulde. En dan zeggen ze dat dit forum dood is.


En wéér. Gaaf.

Maareh, Fusion...

quote:
Op 20 augustus 2018 20:24 schreef Fusion het volgende:
Dat mag je vinden. Ik vind enorm kange tenen hebben. En vermoedelijk zeer selectief lange tenen.


...zodra je een beetje in de stress schiet begin je ineens meer spelfouten te maken en worden de zinnen warriger. Doorgaans lees ik 's ochtends bij de koffie de boel even door, maar het begint nu zo veel te worden iedere ochtend en al die kromme zinnen maken het er niet bepaald makkelijker op. Ik zou het op prijs stellen als je daar een beetje op zou willen letten. Alvast bedankt.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-08-2018 9:52 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 20 augustus 2018 22:23 schreef Fusion het volgende:
Jaha dramaqueen mozes kriebel man nog aan toe punt com. Ik kan je garanderen dat minimaal één hartelijk om mijn grap kan lachen. Hooguit krijg ik te horen dat ie grover moest. Ik zal je maar besparen wat ik denk dat ie van jou zou vinden. Succes met je tenen verder.


Je hebt dus geen homovrienden maar bent, zoals al vast stond, homofoob en nu dus ook een fantast.
Zo goed was de grap (geen grap maar een domme opmerking) niet. De grap vind je zelf, zoals je gisteren zelf zegt ook al niet echt sterk. Je benoemt hem zelf als flauwe grap.
Dat minimaal een denkbeeldige homovriend dan hartelijk om je grap zal moeten lachen zegt dan ook iets over het niveau van je denkbeeldige homovriend.

Enigszins was was het al duidelijk natuurlijk dat je een fantast bent.

Wat heb je met lange tenen? Fantaseer jij daar ook graag over?
Is dat je fetish?
Ik heb helaas geen langen tenen. Wel een lange lul. Vraag maar aan mijn man.

Een excuses van jou zou ik wel gepast vinden. Maar je bent gewoon niet een echte man die verantwoording neemt voor zijn daden.

Een zielepiet. Meer ben je niet.

Meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.

Je zal ongetwijfeld met een "slim" commentaar komen. Het zij zo.
Je mag het laatste woord hebben.




bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-08-2018 9:56 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 21 augustus 2018 0:58 schreef WMP het volgende:
De schade die een jarenlange drugsverslaving veroorzaakt heeft is toch wel op een pijnlijke, maar overduidelijke wijze zichtbaar geworden. Je kan het Fusion eigenlijk niet eens echt kwalijk nemen, over zijn hersenbeschadiging heeft hij weinig controle. Sterkte kerel.
Groeten aan je moeder, ze zal best eenzaam zijn... een kind dat niet echt van haar is, verder zo alleen enzo... sterkte kerel.

Enzovoorts.

Dag grote, leugenachtige kleuter van me Tot ziens ooit


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-08-2018 11:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Waarom stak de pedofiel de straat over?

Om de bus te nemen naar de kerk.




ook goed: om de kip zijn plaats in te nemen en op die manier verkracht te worden door een ZM'er, die daarbij immanente rechtvaardigheid bracht en het universele evenwicht herstelde.


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-08-2018 11:22 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 21 augustus 2018 7:46 schreef Ralph het volgende:


Maareh, Fusion...

...zodra je een beetje in de stress schiet begin je ineens meer spelfouten te maken en worden de zinnen warriger. Doorgaans lees ik 's ochtends bij de koffie de boel even door, maar het begint nu zo veel te worden iedere ochtend en al die kromme zinnen maken het er niet bepaald makkelijker op. Ik zou het op prijs stellen als je daar een beetje op zou willen letten. Alvast bedankt.








When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-08-2018 11:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2018 17:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 augustus 2018 14:10 schreef Fusion het volgende:
Vertel. Niet zo raadselachtig.
Ooit werkte ik in een bedrijf van de evangelische gemeente. Mijn evangelische collegae hanteerden vergelijkbare retoriek en drogredenen:
-De ad hominem. Op de persoon spelen. Iemand die zich gekwetst voelt lange tenen verwijten. Iemand die commentaar heeft op jouw gedrag op zijn eigen gedrag aanvallen.
-Onjuist beroep op autoriteit. Geen antwoord geven op een kwestie, maar zeggen dat b.v. theologen of dominees allang een beter antwoord hebben.
-Jij-bakken: Ik heb ooit homo's geholpen, dus kun jij nooit iets goeds met homo's voorhebben.
-Beroep op documenten: er is een wetenschapper die beweert dat onvriendelijke teksten in de bijbel niet voorkomen, dus kan de bijbel geen homo-onvriendelijk boek zijn.
-Generalisatie: ik ken een homo die om mijn grappen kan lachen, dus mag jij je als homo er niet door gekwetst voelen.
Enzovoorts.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-08-2018 17:21 by spectre Profiel van spectre

ben er wel een beetje klaar mee, wat een forumvernieler, bah


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-08-2018 20:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Arme Fusion, zijn vingers jeuken zo hard om iets over kippen te kunnen typen dat het ondertussen chicken fingers geworden zijn. Ideaal


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-08-2018 21:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 21 augustus 2018 17:18 schreef bastianus het volgende:
-De ad hominem. Op de persoon spelen. Iemand die zich gekwetst voelt lange tenen verwijten. Iemand die commentaar heeft op jouw gedrag op zijn eigen gedrag aanvallen.
Ook voor jou nog een keer: er worden hier regelmatig grove grappen gemaakt in allerlei topics door allerlei mensen, jij incluis. Weinig tot geen tegengas. Als ik als blijkbaar-christen een grap maak over homo's in t kader van een bizar artikel krijg ik opeens de wind van voren. Ik gaf al aan dat t feit dat ie gekwetst was me speet, maar dat ik vond dat ie i.d.d. lange tenen had. Als dit opeens samen met je lijstje hieronder wat zegt over evangelisch zijn, denk ik dat je je eigen analytische vermogens een beetje overschat.

quote:
Op 21 augustus 2018 17:18 schreef bastianus het volgende:
-Onjuist beroep op autoriteit. Geen antwoord geven op een kwestie, maar zeggen dat b.v. theologen of dominees allang een beter antwoord hebben.
Mij verwijten geen antwoord te geven is echt enorm flauw van je. Lees de 38488383954 pagina's in de 9483929 christendomtopics van weleer hier even terug anders ja. Ik geef alleen een 2 of hooguit 3tal personen hier geen antwoord meer. Wellicht vind jij dit moeilijk te accepteren, maar nee, ZM is niet de plek waar de hoogste concentratie van met theologie bekenden. Dus ja ik word wel eens moedeloos van t wat lagere niveau dan bij gesprekken met anderen (atheïst of gelovige of ergens tussenin) op andere plekken.

quote:
Op 21 augustus 2018 17:18 schreef bastianus het volgende:
-Jij-bakken: Ik heb ooit homo's geholpen, dus kun jij nooit iets goeds met homo's voorhebben.
Beter lezen Bas.

quote:
Op 21 augustus 2018 17:18 schreef bastianus het volgende:
-Beroep op documenten: er is een wetenschapper die beweert dat onvriendelijke teksten in de bijbel niet voorkomen, dus kan de bijbel geen homo-onvriendelijk boek zijn.
Wederom beter lezen. Als ik een lijstje voor jou zou maken zou ad absurdum of hoe dat ook heet bovenaan staan. Vind je dit nodig? Ik zeg toch niet dat t geen homoonvriendelijk boek is? Ik snap nooit zo goed waarom mensen zo onnauwkeurig zijn er van alles bij verzinnen.

quote:
Op 21 augustus 2018 17:18 schreef bastianus het volgende:
-Generalisatie: ik ken een homo die om mijn grappen kan lachen, dus mag jij je als homo er niet door gekwetst voelen.
Enzovoorts.

Ook hier trek jij een conclusie die ik niet trek. Niet eens suggereer. Het was een karakterschets om aan te tonen dat ik helemaal niet 'een homofoob' ben. Jammer Bas. Wederom, vind je t nodig om dit er van te maken? Maar je krijgt natuurlijk veel bijval van de gebruikelijke zuurpruimen hier die wel van dit soort tactieken houden.

Echt bizar dat je hiermee denkt een soort profiel van evangelischen denkt te hebben opgesteld. Zo komt t althans n beetje over.

Weet je, ik vind t allemaal prima. Een user die me continu in ieder topic met zijn infantiele opmerkingen over geloof achtervolgt en mij verwijt medeplichtigheid te hebben aan RK pedopriesters. Een user die continub liegt dat ie barst en mij vraagt of ik mijn dochter al heb misbruikt. En een user die continu mij verwijt te reageren en nooit de anderen op wie ik reageer. Tsja...

Tot ziens WMP


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-08-2018 22:10 by bastianus Profiel van bastianus

Het is maar een forum. Allemaal meningen waar je in principe niks mee hoeft. Als mensen jou ergens onterecht van beschuldigen, hoef jij toch niet in de verdediging te schieten? Het is immers onterecht.


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-08-2018 22:11]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-08-2018 22:18 by bastianus Profiel van bastianus

Ook iets wat ik bij gelovigen en ex-gelovigen vaak zie: kritiek op een geloof hoeft geen persoonlijke aanval te zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-08-2018 22:19 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 23 augustus 2018 21:32 schreef Fusion het volgende: ZM is niet de plek waar de hoogste concentratie van met theologie bekenden. Dus ja ik word wel eens moedeloos van t wat lagere niveau dan bij gesprekken met anderen (atheïst of gelovige of ergens tussenin) op andere plekken.




Hehehe. Daar zul je dan aan moeten wennen. Of gewoon hier niet meer in discussie gaan, dat is dan vrij zinloos. Maar op die andere plekken converseren over het christendom met die mensen die wel jouw niveau hebben of halen. Ik had dat vaak in het Oasis topic, lol.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-08-2018 22:28]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-08-2018 22:20 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 23 augustus 2018 22:10 schreef bastianus het volgende:
Het is maar een forum. Allemaal meningen waar je in principe niks mee hoeft.



Juistem.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-08-2018 21:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 augustus 2018 22:18 schreef bastianus het volgende:
Ook iets wat ik bij gelovigen en ex-gelovigen vaak zie: kritiek op een geloof hoeft geen persoonlijke aanval te zijn.


religie is net een manier om een safe zone voor jezelf te organiseren.

Well hello reality

ouch, that hurts


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-08-2018 15:06 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 augustus 2018 21:02 schreef Hypnos het volgende:
religie is net een manier om een safe zone voor jezelf te organiseren.

Well hello reality

ouch, that hurts
Ik vraag me af voor hoeveel mensen hier jij echt hopeloos onintelligent overkomt met je pogingen scherp te zijn. Ik verbaas me altijd over de simpelheid van dit soort uitspraken waar jij in grossiert. Ik ga een discussie over 'realiteit' met jou niet aan. Laten we t erop houden dat jij met je agnostische of atheïstische houding gecombineerd met je scherp analytische geest ver boven alle religieuzen staat in intelligentie en moraliteit en t recht hebt zo hautain te reageren.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2018 16:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 augustus 2018 15:06 schreef Fusion het volgende:
Ik vraag me af voor hoeveel mensen hier jij echt hopeloos onintelligent overkomt met je pogingen scherp te zijn. Ik verbaas me altijd over de simpelheid van dit soort uitspraken waar jij in grossiert. Ik ga een discussie over 'realiteit' met jou niet aan. Laten we t erop houden dat jij met je agnostische of atheïstische houding gecombineerd met je scherp analytische geest ver boven alle religieuzen staat in intelligentie en moraliteit en t recht hebt zo hautain te reageren.


Het verbaast me oprecht dat jij alsnog een onderzoekende houding pretendeert te hebben.


signature


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 25-08-2018 16:36 by MediaPlayer Profiel van MediaPlayer

Als een discussie over het Christendom over het algemeen toch niet de moeite waard is op dit metalforum (aldus Fusion), waar is dit topic dan doorgaans nog goed voor? Wellicht als een soort Facebook nieuwspaal voor Christelijke nieuwsberichtjes en weetjes? Ik zal het niet weten, maar ik ben dan ook geen godgeleerde.


MediaPlayer


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-08-2018 17:44 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 25 augustus 2018 16:36 schreef MediaPlayer het volgende:
Wellicht als een soort Facebook nieuwspaal voor Christelijke nieuwsberichtjes en weetjes?


Dit. Alleen voelt Fusion altijd de noodzaak om er op te reageren.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-08-2018 17:47]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-08-2018 18:06 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 augustus 2018 17:44 schreef F.Jacobse het volgende:
Dit. Alleen voelt Fusion altijd de noodzaak om er op te reageren.



Wijze woorden


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-08-2018 20:21 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zat in een wave, weet je wel, weet je niet.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen