|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
zal nog es moeten kijken. zijn er nog van die sites, gorgasm was er vroeger, en gruesom, maar nu is zo afgezwakt |
|
quote: Ik kijk er om de zoveel tijd I am the 1%. |
|
Ken je Go-Gaia? Dat is ook grotendeels anime. I am the 1%. |
|
ik bezoek graspopforum regelmatig (met een andere username) heb me ook ooit eens geregistreerd op metalfan, maar nooit echt aan het posten geraakt... |
|
is tmf chat ook een forum? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Aangezien dit mijn eerste post is op ZW kunt ge eigenlijk beschouwen dat ik nu op een ander forum zit dan normaal. Vooraleer hier te geraken zat (en nog altijd eigenlijk) ik op het Togenblikforum. Een jeugdhuis in de buurt. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1322428&page=1 [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 30-04-2004 15:08] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik zit vooral op drumforum.nl En af en toe is hier op ZM Suck on this |
|
Ik ben Full-Time ZM'er .. |
|
Ik zit midden in een verbouwing, dus helemaal geen tijd om ook maar ergens iets te posten. Dit is voor het eerst in vier weken (of zoiets) |
|
Zit ook op een ander forum. Mijn stamforum MF. Maar de concertinformatie is op ZM wel een stuk beter dus vandaar dat ik die nogal eens kom raadplegen. (wat een overloper ben ik zeg oho ) Tormented soul of the long lost angel |
|
Cold Blood Industries en natuurlijk het oh zo geheime Tearful Dawn forum! |
|
metalbox forum en soms (heel soms) metalfan O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
chapterone (nederlandse 'tallica chapter) yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik heb me volgens mij ook nog ooit een keer op het Messiah forum aangemeld .. |
|
quote: sterf [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 01-05-2004 12:46] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
alleen hier en op de muur. plek genoeg, om mijn onzin neer te kunnen pleuren. Oud Vuil. |
|
quote: 'rijg 'anker? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik vertoef ook regelmatig op het Dutch Gothic Message Board... no text supplied |
|
quote: hehehehe. Oud Vuil. |
|
Ik zit alleen op ZM. Ik ben ook lid van het tweakers forum, maar dat is alleen omdat ik een keer een vraag had. Die de gasten op dat forum binnen een half uur opgelost hadden. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik sta wel aangemeld bij nog wat andere metalfora, maar alleen om ongegeneerd reclame te maken voor Judgement Day. Oud Vuil. |
|
|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |