IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Wie zit er ook nog op andere Fora??? Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-04-2009 15:55 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

F-body.nl
Pontiac Amerika
V8 forum


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-04-2009 16:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

mentalforum - da shizle man


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-04-2009 17:21 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ter ere van??


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 07-04-2009 17:30 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-04-2009 17:34 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 17:30 schreef GRINDBASHERS het volgende:
http://mentalforum.forumotion.com/forum.htm

Ik ook.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 07-04-2009 17:36 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

tot zo dan!!!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-04-2009 17:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 17:30 schreef GRINDBASHERS het volgende:
http://mentalforum.forumotion.com/forum.htm

Ow ja, ook nog.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-04-2009 17:38 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

[quote]Op 7 april 2009 17:36 schreef GRINDBASHERS het volgende:
tot zo dan!!! [/quoteOkay.dan heyeyey.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-04-2009 17:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 17:21 schreef Vikingblood het volgende:
Ter ere van??


Wel bloemen. Wel gezellige mensen die hier niet meer posten en geen (perceptie van) onzinnige niet sluitende regels/beleid.

Maar voor de achterblijvers zoals jij kom ik af en toe nog wel op ZM hoor



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-04-2009 17:58 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik zit tegenwoodig minimaal op Zm.
Dus voor mij hoef je het niet te doen.

Ik zit op meer technische Fora..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2009 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 17:51 schreef Argus het volgende:
Wel bloemen. Wel gezellige mensen die hier niet meer posten en geen (perceptie van) onzinnige niet sluitende regels/beleid.

Maar voor de achterblijvers zoals jij kom ik af en toe nog wel op ZM hoor


Vreemd dan dat ze dan elke dag even moeten komen melden. Gemiddelde leeftijd is kennelijk lager dan op metalfan ...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-04-2009 18:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 18:01 schreef Jenje het volgende:
Vreemd dan dat ze dan elke dag even moeten komen melden. Gemiddelde leeftijd is kennelijk lager dan op metalfan ...


Ik zie je probleem niet helemaal


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2009 18:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is er ook niet, kinderlijk gejank hoef ik iig hier niet te zien.

Maar, wat is die drang van mensen om telkens hier terug te komen om het toch even te zeggen. Ik snap dat echt niet, het gros van die mensen is qua leeftijd gezien volwassen en sommige voeden zelfs kinderen op, maar zelf die volwassenheid uitvoeren of de wijze lessen die ze hun kinderen dienen te geven op zichzelf toepassen is kennelijk teveel gevraagd op een forum. Gedraag je op internet nou zo eens als je je irl gedraagt.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-04-2009 18:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Euh, dat is toch het doel van dit topic?

Ik post gewoon hier en daar. Prima toch?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-04-2009 19:46 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Waarom daar dan?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-04-2009 20:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hier qua muziek en daar qua stom gelul.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-04-2009 20:06 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Daar is mental wel goed in ja.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 20:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vind het wel verfrissend, de hoeveelheid onzinnig geleuter is hier in elk geval flink omlaag gegaan de laatste tijd. Prima actie, dat forum


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-04-2009 3:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 18:10 schreef Jenje het volgende:
Is er ook niet, kinderlijk gejank hoef ik iig hier niet te zien.

Maar, wat is die drang van mensen om telkens hier terug te komen om het toch even te zeggen. Ik snap dat echt niet, het gros van die mensen is qua leeftijd gezien volwassen en sommige voeden zelfs kinderen op, maar zelf die volwassenheid uitvoeren of de wijze lessen die ze hun kinderen dienen te geven op zichzelf toepassen is kennelijk teveel gevraagd op een forum. Gedraag je op internet nou zo eens als je je irl gedraagt.


*rolt kwijlend over de grond*

Ik post trouwens naast hier alleen een beetje op het Elexorien-forum, maar met 122 posts in 2,5 jaar is dat niet echt te vergelijken.

Eerder op het Cold Blood Industries-forum en het Ogame-forum actief geweest.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 6:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 20:35 schreef Mark het volgende:
Ik vind het wel verfrissend, de hoeveelheid onzinnig geleuter is hier in elk geval flink omlaag gegaan de laatste tijd. Prima actie, dat forum
+1

OT: Elexorien forum, gwhobby.net, Bolter and Chainsword en nog een paar kleinere hobbyfora.
Maar fijn om te weten dat als ik ooit nog eens over niets wil lullen ergens terecht zou kunnen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-04-2009 10:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 6:49 schreef Greycloak het volgende:
Maar fijn om te weten dat als ik ooit nog eens over niets wil lullen ergens terecht zou kunnen.


Vast wel. Maar niet daar. Preventief bannen FTW
Overigens is het kinderachtige gezeik op ZM m.i. van een behoorlijk hoger niveau.
Ik zie niemand ergens anders zeuren dat er op een ander forum gepost wordt of dat mensen op meer fora zitten. Ik zie hier meer bans, ruzies, etc, dan waar dan ook.
Eigenlijk zijn de enige mensen die problemen lijken te hebben exclusieve ZM posters.

Allemaal mijn persoonlijke perceptie natuurlijk


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2009 10:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL, laat je niet zo kennen man, hoe oud ben je eigenlijk?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-04-2009 10:52 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 10:46 schreef Jenje het volgende:
LOL, laat je niet zo kennen man, hoe oud ben je eigenlijk?


Hoe precies? Jij lijkt een probleem te hebben. Deze opmerking geeft alleen je eigen niveau aan.
De sfeer op andere fora is echt een stuk beter dan wat hier nog over is. Dat ik er bij zet dat dat mijn persoonlijke visie is lijkt me alleen getuigen van bewustzijn dat mijn mening niet de enige is. Een aspect wat ik bij een hoop mensen hier nogal eens mis.

Tenzij ik hier post dat ik op het pedo-pietje forum post oid verwacht ik geen opmerkingen. Is dat zo raar gezien de titel van de topic?

OT: Waar post jij verder?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2009 10:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alleen ZM

Nee ik verwonder me over het kinderachtig terug blijven komen en steken naar moderators wat je doet. Mij maakt het echt geen flikker uit waar jij post en of jij wel of niet op ZM zit hoor .. bezoekersaantallen zijn afgelopen maand alleen maar omhoog gegaan dus tja ..



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 11:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 10:37 schreef Argus het volgende:
Vast wel. Maar niet daar. Preventief bannen FTW
Overigens is het kinderachtige gezeik op ZM m.i. van een behoorlijk hoger niveau.
Ik zie niemand ergens anders zeuren dat er op een ander forum gepost wordt of dat mensen op meer fora zitten. Ik zie hier meer bans, ruzies, etc, dan waar dan ook.
Eigenlijk zijn de enige mensen die problemen lijken te hebben exclusieve ZM posters.

Allemaal mijn persoonlijke perceptie natuurlijk
Hey, het was maar een hypothese. Als ik me de tyfus verveel ga ik liever wat nuttigs doen dan de sjaak uithangen om te schoppen. Dikke prima zo.
quote:
Op 8 april 2009 10:55 schreef Jenje het volgende:
Alleen ZM

Nee ik verwonder me over het kinderachtig terug blijven komen en steken naar moderators wat je doet. Mij maakt het echt geen flikker uit waar jij post en of jij wel of niet op ZM zit hoor .. bezoekersaantallen zijn afgelopen maand alleen maar omhoog gegaan dus tja ..


Bewonderenswaardige mening en goed te zien @ bezoekersaantallen. Precies wat ik al voorspelde in het modgedeelte; de shitstorm gaat vanzelf liggen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen