|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
nou.. nog heel ff dan.. dan barst de bom los hier op zm!! carcasstrid |
|
ik zeik niet, jij haalt oude koeien uit de sloot |
|
Oeh, oude koeien! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: oude koeien zijn volgens mij best lief. Maare ontopic he mensen vinden jullie mijn forum niet overweldigend? |
|
quote: niet gekeken eerlijk gezegd.. zal ik eens doen een dezer dagen en ouwe koeien zijn zeker lief... carcasstrid |
|
quote: het is er een beetje stil.. en niet echt serieus, maar ik vind het er wel gezellig |
|
quote: Ziet er wel gezellig uit.. Een ander keertje maar 's uitgebreid bekijken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dank, zillah-morte. Hier weer verder: Wie weet iets over www.blackmetalforums.tk, ook bekend als www.blackmetalforums.com? Is al een tijdje niet meer online. ausdauer |
|
nah....fuck andere fora...behalve dan het grindcore forum natuurlijk..ZM is da shit !!! Fuck the world and fuck you |
|
op het officieus gigant forum: http://gigant.1.forumer.com/, ben dr tevens ook moderator. en jaja, het himonline forum...maar niet actief meer eigenlijk aangezien er ECHT alleen maar 14 jarige op zitten |
|
Ben ook actief op het Synthforum, en op het KraakPiep-forum... En soms lurk ik nog wel eens op Fok!, maar eigenlijk alleen om de vraag-en-aanbod dingen te checken.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Op Vampire Magazine, Zwartroest () en Ungdomar.se. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 25-12-2005 15:05] |
|
Forum van Viral Saliva Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Naast zm hang ik vooral rond op een nogal kansloos forum van een maat van me |
|
quote:Leeft dat nog dan? Mijn regestratie is volgens mij nooit echt rondgekomen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-12-2005 17:30] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ehh, VI Forum Metalfan Tweakers FMP Partyflock Maar daar lees ik voooal veel en post weinig. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-12-2005 1:08] |
|
Ehm, ja, lekker om dit topicje even op te frissen. Het lijkt erop dat er voorlopig geen antwoord komt. O ja, ik wens iedereen nog een stille nacht, heidense nacht. ausdauer |
|
quote: |
|
Op mijn eerdere vraag, enkele posts daarboven. ausdauer |
|
quote: En wat nu als niemand daar het antwoord op weet? Moeten we dan allemaal maar "nee" posten? Bij deze dan: nee. |
|
Ik had geantwoord, dacht dat dat in een apart topic was. In ieder geval, die webmaster is een maat van me. Laatst zei hij dat blackmetalforums.com weer online is, maar blijkbaar nu niet meer. @Vikt0r: Ja, was offline, is nu weer online. |
|
quote: 'precies' of 'wat jij wil'. uiteindelijk is het natuurlijk allemaal volstrekt onbelangrijk. ausdauer |
|
quote: Zeik niet zo, ik heb toch gereageerd. Het zal binnenkort wel weer online komen. |
|
quote: Ehm, was niet tegen jou. Wat een gezeik, inderdaad ausdauer |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |