|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Zitten daar niet veel vrijgezellen BreezZAh gothics |
|
..what's your favourite breezer? Bruce Banner |
|
Ach dat heb je na die gothic doorbraak... |
|
quote: Maar wat verwacht je dan op een forum gewijdt aan slechts een band? (d.w.z., 99% van de users daar zal ongetwijfeld night-wishfan zijn en om die reden op het forum hangen) Als het altijd maar over een bepaalde band moet gaan raakt de gespreksstof snel op inderdaad... |
|
quote: Lijkt net ZM...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Valorian, je hebt wel gelijk hoor... Ik vindt het gewoon spijtig, want vroeger heb ik daar echt een jaar of twee wel plezier gehad... |
|
quote: "Paul in het wit: jullie mening" |
|
quote: Nee, toch liever in het roze... |
|
zit sinds kort op metalfan, en ook ergens op de muur waar ik absoluut niet post We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
De muur? |
|
quote:ja, geen aanrader, ze kennen daar het begrip 'communicatie zonder te schelden' nog niet We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
dierenparadijs.be, over reptielen en mijn eigen Westervoort9.nl forum.... over bier... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
actief: phpbuilder.com entertainment: FOK! (het volk daar is zoooooooooo dom ) vergeten: GoT hollandsmetaal (al een tijdje down zie ik net ) En LSD natuurlijk! |
|
Kan iemand de url voor de muur eens geven? |
|
quote: Ik snap daarom ook niet waarom je op fok zit, domme site uberhaupt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Op de onvolprezen site van Zenial natuurlijk en soms op Metalfan.nl maar dan vooral om med-forummers om hun slowchat te beledigen en om die moderator Tokus voor homo uit te maken. Hij kan zo heerlijk woest worden, de eikel. |
|
quote:www.demuur.tk |
|
quote:zijn de discussies daar een beetje te doen? aangezien van niet veel mensen engels de hoofdtaal is. |
|
quote: Ik ambiëer een ban op FOK! |
|
quote: hehe, dat geloof ik graag "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik zat ooit fulltime op 't Hakblok (Hollands Metaal), maar die is nu down. Ik zat ooit 's op 't razorboard (forum van Razorback Records), maar die is nu down nu zwerf ik ergens tussen de muur, hiero, grindcore.com (heel af en toe), een heel enkele keer unixpunx.org, heel af en toe Utopia (het online spel) en ik post heel af en toe wat op Indymedia.nl. |
|
Aaargh zit ook op De Muur (ik heb een virtuele crush op lord Kaas, maar dat durf ik hem natuurlijk niet te vertellen ) en verder durf ik nergens te komen, want je hoort van die vreemde verhalen tegenwoordig en hoewel mijn moeder me altijd ernstig gewaarschuwd heeft, geloof ik dat ze wel een gelijk kon hebben gehad toen ze zei dat ik niet het figuur had voor spandex minijurkjes en verdomme, ik heb het zwaarlijvige damestopic nog steeds niet gevonden. Maar ik was ontopic, dus dat geeft niet. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Als er ooit een hufterige organisatie heeft bestaand dan zijn het die sletten ende hoeren van indymedia.nl UH OH nu kom ik vast op de 'stouterds' lijst van de AFA en ander tuig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vortex Adventures Forum. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |