IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Wie zit er ook nog op andere Fora??? Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-08-2003 23:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zitten daar niet veel vrijgezellen BreezZAh gothics


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-08-2003 23:26 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Zou wel kunnen, ik zeg het, ik kom er nie veel meer, omdat het nu echt wel voze topics worden in de trend van "Tarja in white, your opinion." "What's your favourite song" "What's your least favourite song" "Isn't Nightwish the best band ever" en zo voorts.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-08-2003 23:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

..what's your favourite breezer?


Bruce Banner


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-08-2003 23:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ach dat heb je na die gothic doorbraak...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2003 23:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 23:26 schreef DarknessThere het volgende:
Zou wel kunnen, ik zeg het, ik kom er nie veel meer, omdat het nu echt wel voze topics worden in de trend van "Tarja in white, your opinion." "What's your favourite song" "What's your least favourite song" "Isn't Nightwish the best band ever" en zo voorts.


Maar wat verwacht je dan op een forum gewijdt aan slechts een band? (d.w.z., 99% van de users daar zal ongetwijfeld night-wishfan zijn en om die reden op het forum hangen) Als het altijd maar over een bepaalde band moet gaan raakt de gespreksstof snel op inderdaad...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2003 23:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 23:26 schreef DarknessThere het volgende:
"What's your favourite song" "What's your least favourite song" "Isn't Nightwish the best band ever" en zo voorts.


Lijkt net ZM......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-08-2003 23:30 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Valorian, je hebt wel gelijk hoor... Ik vindt het gewoon spijtig, want vroeger heb ik daar echt een jaar of twee wel plezier gehad...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2003 23:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 23:30 schreef Chelman het volgende:
Lijkt net ZM......

"Paul in het wit: jullie mening"


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-08-2003 23:37 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 23:31 schreef Dwaallicht het volgende:
"Paul in het wit: jullie mening"

Nee, toch liever in het roze...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 17-08-2003 18:19 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

zit sinds kort op metalfan, en ook ergens op de muur waar ik absoluut niet post


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 17-08-2003 18:22 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

De muur?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 17-08-2003 18:24 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 17 augustus 2003 18:22 schreef DarknessThere het volgende:
De muur?
ja, geen aanrader, ze kennen daar het begrip 'communicatie zonder te schelden' nog niet


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 18-08-2003 13:27 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

dierenparadijs.be, over reptielen
en mijn eigen
Westervoort9.nl forum.... over bier...


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-08-2003 14:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

actief:
phpbuilder.com

entertainment:
FOK! (het volk daar is zoooooooooo dom )

vergeten:
GoT
hollandsmetaal (al een tijdje down zie ik net )

En LSD natuurlijk!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-08-2003 14:49 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Kan iemand de url voor de muur eens geven?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 14:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 14:36 schreef Snaack het volgende:
actief:
phpbuilder.com

entertainment:
FOK! (het volk daar is zoooooooooo dom )

vergeten:
GoT
hollandsmetaal (al een tijdje down zie ik net )

En LSD natuurlijk!


Ik snap daarom ook niet waarom je op fok zit, domme site uberhaupt


"This one is older than shit, heavier than time!"


veldsla
Usericon van veldsla
Posted 18-08-2003 15:30 by veldsla Wijzig reactieProfiel van veldslaQuote dit berichthttp://extermination.net

Op de onvolprezen site van Zenial natuurlijk en soms op Metalfan.nl maar dan vooral om med-forummers om hun slowchat te beledigen en om die moderator Tokus voor homo uit te maken. Hij kan zo heerlijk woest worden, de eikel.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-08-2003 15:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 14:49 schreef DarknessThere het volgende:
Kan iemand de url voor de muur eens geven?
www.demuur.tk


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-08-2003 15:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 23:30 schreef wladimir het volgende:
www.blackmetalforums.tk

De muur is
zijn de discussies daar een beetje te doen? aangezien van niet veel mensen engels de hoofdtaal is.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-08-2003 15:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 14:56 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik snap daarom ook niet waarom je op fok zit, domme site uberhaupt


Ik ambiëer een ban op FOK!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 15:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 15:53 schreef Snaack het volgende:
Ik ambiëer een ban op FOK!


hehe, dat geloof ik graag


"This one is older than shit, heavier than time!"


lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 19-08-2003 20:26 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

Ik zat ooit fulltime op 't Hakblok (Hollands Metaal), maar die is nu down.
Ik zat ooit 's op 't razorboard (forum van Razorback Records), maar die is nu down

nu zwerf ik ergens tussen de muur, hiero, grindcore.com (heel af en toe), een heel enkele keer unixpunx.org, heel af en toe Utopia (het online spel) en ik post heel af en toe wat op Indymedia.nl.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 22:08 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Aaargh zit ook op De Muur (ik heb een virtuele crush op lord Kaas, maar dat durf ik hem natuurlijk niet te vertellen ) en verder durf ik nergens te komen, want je hoort van die vreemde verhalen tegenwoordig en hoewel mijn moeder me altijd ernstig gewaarschuwd heeft, geloof ik dat ze wel een gelijk kon hebben gehad toen ze zei dat ik niet het figuur had voor spandex minijurkjes en verdomme, ik heb het zwaarlijvige damestopic nog steeds niet gevonden. Maar ik was ontopic, dus dat geeft niet.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-04-2004 22:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 20:26 schreef lord Kaas het volgende:
en ik post heel af en toe wat op Indymedia.nl.


Als er ooit een hufterige organisatie heeft bestaand dan zijn het die sletten ende hoeren van indymedia.nl


UH OH nu kom ik vast op de 'stouterds' lijst van de AFA en ander tuig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-04-2004 22:22 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Vortex Adventures Forum.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen