|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja he |
|
quote:Ja, paul nu weet je weer waar je het allemaal voor doet |
|
Hmm... ik zeik de komende maanden niet meer over ZM.. ben net voor het eerst op METALFAN.NL geweest.. tering.. heb nog niet veel gelezen of gepost daar, maar wat een brak gedoe zeg.. alleen al de registratie duurde teringlang (2x registreren, nl. apart voor het forum, dus ook 2 passwords,, werkt het forum pw niet, opnieuw laten sturen , krijg ik een heel ander pw, werkt wel.. ) En ik krijg het idee dat het metalfan forum trager is dan zm, kan dat kloppen? |
|
quote:Dat kan kloppen ZM wordt ingepakt naar je browser verstuurd,die dat weer razend snel uitpakt. Ergens in het administration forum staat er wel meer info over! [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 24-03-2002 20:48] |
|
quote: De server staat volgens mij ook in Amerika. Maar ik zit ook afentoe op metalfan onder de naam Sauron. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 24-03-2002 20:59] |
|
(durf het bijna niet te zeggen) Ik zit ook vaak op het Heideroosjes-forum (ben er moderator). Verder af en toe op Fok! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
IK ZIT ENKEL OP ZWARE METALEN, DIT FORUM RULES!!!!!!!! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Uhh, Doaforum, metalfan, een scholieren forum ding waar het vrijwel alleen over metal gaat en ZM (ZM schiet er alleen de laatste tijd nogal bijin ) Life doesn't get much better than this! |
|
FOEI ! |
|
Inderdaad ja! Dead things grow from deep inside... |
|
Alleen nog maar ZM actief. Metalfan.nl is enorm oninteressant geworden, Acherklap praat ik niet eens meer over . |
|
Hehehe... niet alleen uiterlijk maar ook inhoudelijk klopt het bij metalfan niet overal even goed... Pagina 1 van 0 ?? dat is knap.. .. (NB: ook apart.. het woord MAYHEM is nog nooit gevallen op metalfan.nl, in geen enkel fora) |
|
Wat een trieste slogan zeg. "You'll never be alone again" ... [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 24-03-2002 21:38] Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Hmm.. het wordt nou wel erg afzeikerig, maar je hebt wel gelijk, het is meer iets wat je verwacht bij het tmf-date-forum ofzo.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-03-2002 21:40] |
|
Misschien een beetje voor de hand liggend, maar ik lees af en toe ook de forum van www.guitar.com Maar de laatste tijd niet echt veel meer, te veel eikels. Maar in het Theorie gedeelte van guitar.com kan je errug veel leren, dus daar zit dan wel eens. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik heb even op het finntroll forum gezeten. Als het te stil is op zm dan post ik wat op DOA. Maar ik vind die fora's lang niet zo gezellig als het ZM forum. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nopez, alleen hier. vind het niet nodig om mijn altijd o zo wijze en verstandige woorden elders te verkondigen. Ik beperk me tot jullie! Sjezus, ik word er bijna emotioneel van |
|
Ik zit ook alleen hier. Heb vorig jaar een paar maandjeso p het Finntroll forum gezeten, maar dat was op een gegeven moment nogal een dooie boel. |
|
Ik zit hier (nu weer actief ). En op GoT, en op Fok, en soms op netzone.nl |
|
kzit bij Scholieren (al heeeeeeel lang, lekker druk, ken er veel menschen van nu) Moonspell forum (niet druk, maar wel geinig) Metalfan (mij te rustig) ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Heb een tijdje op een forum gezeten voor warhammeraars. Maar zodra je wilt weten wat je wou vragen is dat ook niet meer bijster interessant. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
HTTP://www.untitled-online.com grmbl.. [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 25-03-2002 14:05] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Sinds Jan 2001 op Linuxnewbie.org, heb daar ook 1100 posts gedaan maar zit er nu zelden (=eens in de maand) Sinds Feb 2001 op GoT maar post daar heel zelden tegenwoordig, meer lurken eigenlijk. (Post eens in de 2 weken ofzo) Heb ooit op de forum van www.deicide.com gezeten. Ben nu verslingerd aan ZM, je kent de peeps, lekker knus (totdat het volloopt, is SNEL en zonder teveel grafisch gedoe. |
|
k zat ook als gorath op metalfan, maar dat forum vind ik niet zo leuk dus alleen hier nog maar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |