|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
uhm www.ultimatemetal.com/forum www.gitaarnet.nl/forum http://forum.lordriffenstein.com www.metalfan.nl/forum www.hugeracksinc.com nog een account op de muur petrucci-forum line6-forum vai-forum vinnie moore-forum satriani-forum zoiets [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-05-2006 9:54] |
|
de muur is weer online Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou hoi hoi hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja hallo, waarom gaat dat nou niet over wat de naam beloofd? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
soms op crowbar forum ... beetje saai daar .. |
|
*inkopper* Vind je het gek. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-09-2006 18:43] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oh en www.Gearslutz.com tegek forum. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gothic dating with fear i kiss the burning darkness |
|
quote:URL? |
|
|
|
Zit sinds kort ook op het Canvasforum Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Iemand een idee van fora in noord frankerijk? |
|
Iemand enige idee waar het death/grind forum van www.chokingonbile.com nou is gebleven? (inclusief de site zelf ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-06-2008 17:02] |
|
quote: exuses voor den meligheid Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:*klik* ik denk dat ze gestopt zijn .. |
|
Tot die conclusie was ik ook al wel gekomen ja; een hele tijd geleden al. Ik vraag het me op de één of andere manier nog steeds af Zo op eens weg; jammers, mocht er graag rondhangen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-06-2008 20:25] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:ik zie de grap er niet van in, voor mij is het belangerijk er promo te maken. Trouwens forums in wallonië zijn ook welkom. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Festivalinfo.nl AsIce.net en kindertent.nl (niet actief maar me doodlachen om dat forum) |
|
quote:je vergeet www.biervleeschundtetten.be |
|
Fok!forum De Muur Clio forum Metalfan |
|
.. clio forum oh my goth .. |
|
quote: Zitten allemaal handige harry's die helpen als de ootoo kaduk is. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |