|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Gamers.nl en een anime forum. dood |
|
Zodat ik daar ook weer afgetrapt kan worden? No thanks You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
www.boards.wizards.com D&D forum www.dragonforce.com en dan dat fijne forum dat erbij hoort SI games CM stories forum (address unknown at this time) Bruce Banner |
|
Ik zit verder nog op De muur. En op Het Gonzform. Het meest heersende metalforum van heel nederland. Oftewel het forum van de meest heersende site van nederland. Namelijk de site van de meest heersende metalkroeg van nederland. De Gonz. |
|
quote: ...een overtuigend verhaal, Pandora Bruce Banner |
|
Tijdje geleden alweer dat ik voor t laatst op het dragonforce-forum heb gekeken... vind t maar een vage boel daar... irritante opbouw enzo de mensen zijn daar wel relaxter dan hier moet ik zeggen... Bruce Banner |
|
Zm en deathmetal.be Die laatste is zooooooooooooooooooo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik kan het niet helpen dat de gonz heerscht. |
|
quote: adres por favor Bruce Banner |
|
Ik neem je wel een keer mee als je langskomt. |
|
ik zit bijna altijd op http://www.coldbloodindustries.com/forum/forum.php das goed leuk gezellig forum van CBI... Nabua Vonveilla |
|
Jesus Christ, man. Da's een zaadforum. Per topic eerst een stuk of drie on-topic reacties en vervolgens 2 pagina's onzinnig gewauwel. Touché, pussycat! |
|
op 'ijlen', Dragonforce, UltimateMetal.com, BG-fangroep [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 11-08-2003 18:10] |
|
quote: Dragon's Den of wat? |
|
De Muur heerst alles eruit Het meest conservatieve, politiek incorrecte, schijt aan alles forum dat er is De Antifa houdt ons al jaren in de gaten hehe heers! |
|
|
|
defensie forum en blind guardian forum |
|
Weet er iemand wat zo'n beetje de grootste fora zijn op het gebied van audio en video? |
|
quote: ....en ZM heeft dat niet? dat is bijna overal zo. Je kan van mods niet verwachten dat ze alle onzinnige reacties aanpassen. Bruce Banner |
|
Je bent niet op alle forums geweest laintje. |
|
quote: klopt. Bruce Banner |
|
Het Nightwish forum is echt hatelijk. Vroeger ging ik daar met plezier discusieren, maar nu zit het dus echt vol met van die... bwa, ja, ik heb er geen woorden voor, ik wordt er gewoon misselijk van. Als ik er twee keer per maand kom is't al veel... Bovendien hebben ze een moderator die netspeak gebruikt, en dat vindt ik voor een moderator niet kunnen... |
|
quote: Fora gewijdt aan één enkele band zijn zowiezo vrij verwerpelijk |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |