|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Blekkies zijn altijd van die chagerijnen, het is kerstmis hoor! |
|
Dag muur. |
|
Als doom liefhebber ben ik uiteraard ook redelijk actief op het doom-metal.com forum. Kan je leuke CD's ruilen, he Jenje? |
|
... |
|
Je hebt zeker niets te neuken he? Subtiel kamerolifantje |
|
2 andere Zie undersign en rottweiler forum Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Sinds het probleempje met de ZM-server, een paar weekjes geleden, post ik ook regelmatig op Hollands Metaal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik ben gewoon snel |
|
Zit op Metalfan en op Doom-metal She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Jij bent van de band the chosen zelf? Doe Ruud anders de groeten Ik zit nog op de muur. 2 keer per jaar ofzo On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Behalve Zm alleen af en toe nog wel eens op Kerrazy-Torrents forum. Ultimate metal vond ik vroegah ook wel leuk moe'k weer eens gaan kijken. [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 27-12-2005 11:14] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Post zo heel af en toe op het Friese Darts Forum. Maar dat is sporadisch. Ben met ZM meerdan dik tevreden spelfout weggehaald... |
|
Misschien moet ik eens gaan rondkijken. Metalfan heb ik even bekeken, en toen had ik het gauw bekeken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ben ook nog een keer lid geworden van Crap forum, alleen moet je daar 4000.00000 posts hebben voordat je alle topics in kan dus ben ik meteen maar weer afgehaakt But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hehe, ik zag laatst iemand op Scholieren met 126.000 posts. |
|
quote: Dus een nieuwe naam Robgoroth...je was gebanned heh.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Wat? Zoals ik echt al 5987295823 heb verteld, ben ik ooit hier verbannen omdat men dacht dat ik Panda ben. Maar controleer de IP-adressen maar, ik ben mothafockin' panda niet. |
|
quote:Je bent zijn tweeling broertje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
BAN! |
|
quote: Je hebt gewoon een nieuw IP-adres aangevraagd |
|
quote: Zoooo kom je daar nu achter das wel supersnel hoor.. Anyway, is toen al uitgezocht.. robgoth bleek panda niet te zijn, opgelost. |
|
Kunnen de mods niet gewoon geband worden? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ook? Ik zeik niet over panda's ONTOPIC JIJ On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
alleen op metalfan verder.. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |