|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus net als forummen niet museummen? Beetje zonde weer. Ik praat onzin, volgens mij is het bedtijd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nou ja zeg! Edit: hemeltjelief. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 02-10-2005 23:20] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ach ebn dat soort opmerkingen wel gewend, ex-metalfanner you see |
|
quote: Dan is het goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Die bands hebben idd allemaal verschillende topics, maar zijn natuurlijk niet altijd actief. Gewoon de zoekfunctie gebruiken. |
|
SYL had ik inderdaad al gevonden |
|
quote: Koest! In je mandje! en trouwens, ik vind dit forum minder irritant dan metalfan hoor. |
|
quote: Wat, ik ben nog aardig.. Tja goed, voor jou misschien maar ik gok dat het voor Dodo nog wel anders gaat worden hier. |
|
quote: aaah nee joh, zodra de kerels hier haar foto's zien zullen ze kwijlend achter haar aanlopen bovendien is het een tof wijf! leer dat nou maar |
|
quote: *kan ik al popcorn pakken?* carcasstrid |
|
ach mensen die je afkraken alleen om je muzieksmaak zijn gewoon zielig en hebben oogkleppen op. Hier is iig al minder gezeur dan bij metalfan. En ex omdat ik er niet meer kom en niet omdat ik "gepest" werd, zou ook niet weten wie dat zou moeten zijn eigenlijk |
|
quote: Dat het een vriendinnetje van jou is hoeft nog niet te betekenen dat ik dr mag. Vind haar gewoon een ontzettend dom mokkel, al helemaal sinds dat feestje bij Janine. Ik vergeet niet zo snel dingen. Daarbij moet ze zelf weten wat ze post en waar ze post, maar om jezelf nu een ex-metalfanner te noemen. Kom op zeg, je kan best op beide posten en zelfs wel op nog meer. Oja ik post overigens zelf op de muur, metalfan en zwaremetalen en verder nog wat doom sites. |
|
quote: Misschien als je inhoudelijk nog iets zou weten over bandjes behalve dan het gaaf of kut te noemen.. zou het makkelijker gaan. Maar goed, vergis je maar niet hoor.. ZM is ook zo lief en aardig nog niet. |
|
Als jij de mening over mijn karakter al wilt opmaken uit 1 keertje zien waarbij ik niemand kende en dus weinig zei, ben je zelf wel dom bezig |
|
quote: Ik kan me niet herinneren dat je een woord met haar hebt gewisseld op het feestje van Janine. Ik was toen trouwens ook helemaal niet gezellig. Maar ik zal je niet dwingen haar aardig te vinden natuurlijk. Maar misschien moet je gewoon eens gezellig een biertje met haar drinken, want ze ik zeg niet voor niets dat ze tof is. En ze post echt niets meer op metalfan. hihi ik ben in een opneembui |
|
*popcorn* carcasstrid |
|
quote: Nee dat is het niet, heb je overigens veel vaker gezien. Wil die discussie best met je aangaan hoor, maar dit topic is daar niet de geschikte plek voor. quote: Jawel, wel gedaan.. beter opletten jij! Ik wil helemaal niet gezellig een biertje met haar drinken, ik vind haar irritant zowel op het forum als in het echte leven. *popcorn* |
|
quote: *Verslikt zich in een popcorntje* Nou ja, jouw mening. Ik wil gelukkig wel biertjes met haar drinken. |
|
quote: jawel carcasstrid |
|
quote: mja pas 5/6 november weer |
|
quote: Ja das mooi ja. Hoest met je forum Morgeve? Post hier anders ook een linkje of had je dat al gedaan? |
|
quote: Nee, dan worden de modjes weer boos op mij. |
|
Uh-oh, chick fight! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: nee nee 22 oktober! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |