|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Meteen registreren zonder eerst iets te zien te krijgen, nee. |
|
Ik post ook op WWW.DEZEWEEK.COM. |
|
Hey Zenial, kan ik een account krijgen van je forum? Ik verveel me, en heb geen zin om te mailen Suck my piss |
|
quote: ook eens gedaan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Is goed, even hier registreren: http://www.zenial.nl/register.htm en mij je username doorgeven, dan zorg ik wel dat je op t forum kan Zenial |
|
Toch ff gemailed Suck my piss |
|
Hehe origineel Je kan erop Zenial |
|
Ik heb me altijd vermaakt op het zenial forum, met lezen dan, toen ik me wilde registreren kon het niet meer dankzij de Mina affaire |
|
Hahahaha ja dat was ook een historisch forum moment Zenial |
|
Zit op een paar forums maar niet boeiende eigenlijk.. ben nog steeds op zoek naar een leuke en goede |
|
Vooral verder zoeken! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ach dit is het enige forum waar ik over metal kan praten zonder dat er word gezeikt, al zie ik nog niet veel interessante bands er tussen staan om over te praten |
|
jeetje, dan heb je me een aparte smaak. |
|
quote: Fora!!! Het meervoud is fora!!! |
|
quote: nou sorry hoor |
|
quote: Niet forummen dus? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik geloof dat alle leenwoorden op -um tegenwoordig een meervoudsvorm kennen op s. Kan het mis hebben. |
|
en audiophile is een eikel |
|
quote: Welke bands vind jij interessant? |
|
quote: officieel niet bij alle woorden. Bij museum, mag je wel museums zeggen, maar bij forum mag dat volgens mij nog niet. Wel irritant, maar in oktober komt het nieuwe groene boekje. |
|
Ja, precies. Hmm, we merken het dan wel. Lijkt me vrij logisch dat alle woorden gelijkgesteld worden? Maarja, niets zo onlogisch als taal, om een van mijn taalwetenschap docenten maar te citeren [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-10-2005 23:18] |
|
quote: strapping young lad, finntrol,soilwork,type o negative, disturbed en nog wel wat maar om die nou allemaal op te gaan noemn |
|
Ik speel ook geen drums maar dra @rajacker, die boenga kan je nou helemaal tussen je billen duwen... |
|
Volgens mij hebben al die kankerbands een apart topic. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |