![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
wel eens op GoT en heeeeel af en toe op fok ![]() |
|
Ik ben gister van het scholieren forum 'gebanned' ![]() Trieste gast ![]() |
|
cool, is dat moeilijk. lijkt me leuk ![]() |
|
quote:Wij worden hier wel eens nazi's genoemd maar daar schijnt het helemaal erg te zijn. ![]() |
|
quote:Dit forum heerscht gewoon, je leest het in bijna alle reacties hier ![]() paul ![]() ![]() |
|
quote:thanx ![]() ![]() |
|
quote:Idd, goede lay-out en goede moderators ![]() ![]() |
|
en zo hebben gelukkig geen last van ego ![]() ![]() |
|
quote:Tuurlijk niet.... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: dat is helemaal niet stoer hoor ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
ik zit sinds gisteren ook op het forum van Cruachan, goed forum, kan ik daar over de Kelten bezig zijn, maar dat zal ik hier ook wel nog vaak doen ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
ik zit ook op het KCT forum en het Filippijnen forum. ![]() |
|
Ik zit op het dutchgothic-forum [aka Slechtheid]: http://forum.dutchgothic.org/main.php ![]() |
|
quote: Daar is het ook erg, stelletje bekrompen lui daar. Trieste gast ![]() |
|
quote: Volgens mij is de persoon op de icon een Indiër ,een Sikh . Maar ik kan me vergissen . ![]() ![]() |
|
quote: Waar staat de afkorting voor ? ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Gathering of Tweakers het forum van tweakers.net dus ![]() |
|
O ja; Trey Azagthoth himself wordt verwacht op het Morbid Angel forum te komen posten voordat ze op tour gaan. Hij is nu in de oefenruimte aan het voorbereiden voor de tour, maar vlak voordat ze gaan komt hij langs want hij schijnt er enthousiast over te zijn. ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:hehe.. das het typische kenmerk van de Muur. Iedereen scheldt elkaar verrot en zet elkaar in de zeik maar aan de andere kant hebben ze wel alles voor elkaar over.. Er zitten daar enorm veel bandleden (met name death en blackmetal) maar ook veel lieden uit de metalpers.. Ze regelen daar optredens voor elkaar en ook als je een slaapplek nodig hebt na een concert dan is dat altijd wel te regelen.. ZM is leuk maar de muur blijft toch mijn favoriete forum.. Daarnaast zit ik tegenwoordig ook vaak op After Forever (zal nu Mark eruit is ook wel minder worden) en GoT... ![]() |
|
Wat is het url van De muur? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ik kijk op foK! en GoT maar post alleen hier ![]() |
|
tja min of meer schaamteloze selfpromotie maar enige andere forum waar ik kom is het doom-metal.com forum: http://www.doom-metal.com/cgi-bin/ikonboard.cgi Forums boeien mij niet echt zo... "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |