IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Je meest vage/zieke/grappige fantasie Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-07-2005 0:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 23:19 schreef Hypnos het volgende:



jammie


Hehe, die spermasnorren staan ook gewoon op de website, wat gaaf.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2005 0:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik dacht dat dat beenmerg was!


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-07-2005 0:53 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat moet haast wel. Sperma van skeletten... kinky, maar erg onwaarschijnlijk.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 9:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Onwaarschijnlijkheid is wel het woord voor dit topic


signature


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 08-08-2005 13:05 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Opzich, is dat best wel onsmakelijk



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2005 15:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dat is pas ziek als de linkermeid de gelukkige z'n ellepijp besluit te gaan gebruiken voor penetratie van de rechtermeid.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 15:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Vooral omdat het een tweeling is!


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2005 15:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 15:35 schreef Hypnos het volgende:
Vooral omdat het een tweeling is!
Nog niet eens gezien. Maar idd, it ads to the sickness.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-08-2005 16:08 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2005 15:01 schreef Leviathanica het volgende:
Vliegen lijkt me gaaf.
Daar droom ik vaak over, en dan weet ik wel dat ik droom, en dan neem ik een aanloopje en dan ga ik de lucht in en kan ik echt kiezen wat ik doe en waar ik heenvlieg.
Ik vlieg dan vaak over mooie, vage landschappen of een soort van steden met gebouwen die niet (kunnen) bestaan.


Precies wat ik ook altijd droom!!
Soms weet ik dan ook dat het een droom is en spring ik zo in een duikvlucht van een gebouw af, om daarna met een paar mooie bochten de stad uit te vliegen.
De laatse paar keer was ik alleen wat beperkt in mijn vliegcapaciteit en kwam ik niet verder dan een paar meter boven de grond. De opstijging deed ik dan via meditatie


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2005 16:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 16:08 schreef Brujo het volgende:
Precies wat ik ook altijd droom!!
Soms weet ik dan ook dat het een droom is en spring ik zo in een duikvlucht van een gebouw af, om daarna met een paar mooie bochten de stad uit te vliegen.
De laatse paar keer was ik alleen wat beperkt in mijn vliegcapaciteit en kwam ik niet verder dan een paar meter boven de grond. De opstijging deed ik dan via meditatie
Laatst had ik dat bijna ook eens gedaan. Bijna.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-08-2005 16:48 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 16:10 schreef Slechtheid het volgende:
Laatst had ik dat bijna ook eens gedaan. Bijna.


Vliegen in dromen heerscht.
Jammer dat ik niet altijd weet dat ik droom, anders zou ik altijd lekker vliegen.
je rust er ook enorm van uit, van zo'n nachtelijke vlucht


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-08-2005 16:56 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Vliegen is ook gaaf, doe het bijna ieder weekend


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-08-2005 17:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Een mes tss de ribben van enkele personen rammen, da's es iets wat k ongestraft wil doen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 17:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Aan mijn vagina krabben, dat wil ik eens doen!


signature


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-08-2005 17:09 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik wil ooit nog eens poepen in de noordzee.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 17:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 17:09 schreef Audiophile het volgende:
Ik wil ooit nog eens poepen in de noordzee.


Deze keer zonder laarzen?


signature


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-08-2005 17:10 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 16:56 schreef Nimbus het volgende:
Vliegen is ook gaaf, doe het bijna ieder weekend


Vanaf waar vlieg je? Terlet?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-08-2005 17:11 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 17:10 schreef Brujo het volgende:
Vanaf waar vlieg je? Terlet?


Nee, Hoogeveen


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-08-2005 17:12 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 8 augustus 2005 17:10 schreef Hypnos het volgende:
Deze keer zonder laarzen?

Hoezo deze keer, en hoezo zonder laarzen?



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-08-2005 17:18 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 17:11 schreef Nimbus het volgende:
Nee, Hoogeveen


Toch is Terlet de beste!

(..ik kan 't zelf helemaal niet, maar lul gewoon mee)


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-08-2005 17:23 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 17:18 schreef Brujo het volgende:
Toch is Terlet de beste!

(..ik kan 't zelf helemaal niet, maar lul gewoon mee)



Das ook het beste, mee lullen
Maar is dat je regionale trots?
Terlet is het wel het nationale zweefvlieg centrum, zit ook een service centrum etc.
Maar Hoogeveen heeft de gemiddeld langste vliegduur, 50 minuten.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-08-2005 17:26 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 17:23 schreef Nimbus het volgende:
Das ook het beste, mee lullen
Maar is dat je regionale trots?
Terlet is het wel het nationale zweefvlieg centrum, zit ook een service centrum etc.
Maar Hoogeveen heeft de gemiddeld langste vliegduur, 50 minuten.


hmh, hoogeveen langste vliegduur dat wist ik niet..
Voor m'n werk heb ik er af en toe mee te maken. Vandaar dat ik er iets van weet. Hoogeveen hebben we niks over te zeggen, dat is buut'nland


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2005 17:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-08-2005 22:32 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Boven op het dak van een gebouw een heel grote ventilator zonder schermschild op de rand van het dak zetten die uitkijkt over een drukke winkelstraat. Een hoop afgekeurde ingewanden en stukken rottend vlees erin gooien zodat een smurrie van bloed, darmstukken en rot neerdaalt op het winkelende publiek.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2005 23:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 augustus 2005 17:27 schreef Hypnos het volgende:
http://www.xs4all.nl/~johnie/stories/een_toevallige_voorbijganger.html


is hier geen ZM'er die Sater heet?




gadverdekanker, waarom opende ik dit gelukkig stopte ik op tijd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen