![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ach als goede broer/zus betaamt hadden we een bloedhekel aan elkaar ![]() |
|
Je kan ook snoepverkopers kinderen laten ophalen ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik ook, als ze klaar zijn met zingen zeg ik gewoon "ik vond het niet mooi, jullie krijgen niks" ![]() |
|
Ik doe mijn kortebroek en regenjas aan en ga ze opwachten naast de coniferen ... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hein. Trek die jurk nou aan. ![]() |
|
Pandora.. Je hebt echt te weinig klappen in je leven gehad he? ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Korte broek? ik zou er gewoon niks oner aantrekken, het is lekker weer en het staat leuk. ![]() |
|
quote: Nee hoor. Maar trek je die jurk nog aan of hoe zit dat? ![]() |
|
quote:hey hallo .. lekker weer maar dan zien ze iig geen broekspijpen onder de regenjas uit komen ... ![]() |
|
quote: Ehhhm. *rent gillend naar haar kamer en sluit zich op* ![]() |
|
quote: je moet er juist in je blote aars onder gaan staan! ![]() of met een blommetjes jurk eronder... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 11-11-2003 17:06] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Ik vind eigenlijk dat je de deur gewoon naakt open moet doen. ![]() |
|
quote: veel plezier! ![]() |
|
Ik zie hier geen kinderen langs de deur gaan hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: owkee kom ik bij jou aan de deur ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: Hier doen ze er ook niet aan. ![]() |
|
hmm nee dank je ![]() |
|
quote: Volgens mij doen ze dat alleen in achterstandsgebieden... waar ze honger hebben enzo... I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Om deze gedoemde topic toch nog maar 'ns een kans te geven: mijn meest vage en tegelijkertijd meest persistente fantasie: dat ik altijd al een gunslinger heb willen zijn. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:hmm laatste groepje waren negertjes .... *makes you think* ![]() |
|
Ik doe vast de lichten maar uit anders is het ook zo zielig. Een keer was ik het vergeten en bleven ze maar staan zingen terwijl ik achter een muurtje stond in de gang. Ze gingen steeds harder zingen, en het werd steeds zieliger. ![]() |
|
LOL ik zeg gewoon dat ik niks heb ... KLAAR ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |