![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() signature ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Toch het verkeerde topic Bart? ![]() |
|
Calamares! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() quote:Ja! had ik het toch goed! :D wel echt gadver trouwens ![]() [/zachteG] ![]() |
|
quote: how that? signature ![]() |
|
Ik zat meer aan het ranzig ende goor topic te denken bij dat plaatje. ![]() ![]() |
|
waarschijnlijk heb jij een seksleven signature ![]() |
|
quote:mwah, als dát je fantasie is, vind ik hem best ziek. No offence, hypnos ![]() [/zachteG] ![]() |
|
DOE ER WAT AAN ![]() signature ![]() |
|
quote:nee, ik geef je wel een inktvis ![]() [/zachteG] ![]() |
|
quote: Ja, da's ook weer zo. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
haha, hoe kom je toch altijd aan die shit. Against God and Government ![]() |
|
Ik hoop van internet en niet uit zijn persoonlijke collectie. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Het topic gaat toch echter over 'Je meest vage/zieke/grappige fantasie' en niet 'Iemand anders meest vage/zieke/grappige fantasie', dus, tsja... No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ja maar als het uit Bart's eigen collectie kwam was het geen fantasie meer natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Verrek! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En als hij dat graag bij zijn vriendin ook wil doen dan is het weer wel zijn fantasie. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Nee, antwoorden willen we...naja, ik iig. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik zou het wel bij Bart willen doen. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |