IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Je meest vage/zieke/grappige fantasie Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 0:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://opium.se/uploads/201_277542_-_sailor_moon_ami_mizuno_cosplay.jpg


wie zou het kunnen?

en ik bedoel niet qua lenigheid, want anders krijg je dit
http://opium.se/uploads/201_194570_-_disney_snow_white_cosplay.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-06-2010 0:54]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2010 2:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 31-07-2010 13:53 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 31 mei 2010 8:26 schreef Slechtheid het volgende:
Bedankt voor deze 13 jarige breezer opmerking.


Slechtheid, wees nu eens eerlijk, wat voor een opmerking had jij daar op verwacht?

Je bent de laatste tijd wel heel erg snel op je teentjes getrapt.
(en door deze opmerking zal ik vast ook wel de volle laag van je krijgen )


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 31-07-2010 13:57 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ot:

Worldpeace

Nu word ik vast Miss world


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-07-2010 14:26 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Voor Hypnos:



 


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-07-2010 14:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2010 8:26 schreef Slechtheid het volgende:
Bedankt voor deze 13 jarige breezer opmerking.
Is er iets vervelends gebeurt, dat je de laatste tijd zo agressief/obsessief aan het happen bent?

Edit: Wat BW zegt dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 31-07-2010 14:56]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2010 11:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




is hier al ooit es iemand "gemolken"?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2010 11:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2010 11:25 schreef Hypnos het volgende:



is hier al ooit es iemand "gemolken"?
Ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2010 11:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en, is de dan echt groter en meer en intenser?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2010 11:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vond er weinig aan, was voor een prostaatonderzoek. Lelijk wijf ook wat dat deed.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2010 11:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hm... maar was het met de bedoeling om veel zaadjes te spuiten?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2010 11:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nee. Het was om de staat van prostaat en blaas enzo te bepalen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2010 11:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

o


schijnt dat melken mbt een orgasme (in combinatie met stimulatie) intens is


signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 19-10-2010 11:50 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Maw je probeert hier een vrijwilliger te vinden?


Black seeds of bunny!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2010 12:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en een handschoen


signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 19-10-2010 12:16 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ook nog wat glijmiddel?


Black seeds of bunny!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2010 12:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2010 12:16 schreef Nyghtslave het volgende:
Ook nog wat glijmiddel?
Het is maar een vinger. Bij mij is er wel eens een ballon ingegaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2010 12:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een bruine?


signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 19-10-2010 12:21 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ja ik vraag het maar he...

Overigens droom ik er zelf wel eens van om mensen die ik niet moet heel mooi met hun hoofd op een stevige verhoging te leggen, terwijl ik vriendelijk naar ze lach, ze gerust stel... Wel op hun linker zij laten liggen dan, zodat ik ze kan aankijken... en dan aai ik ze eens door hun haar... En dan pak ik heel stiekem een hele grote sloophamer...

Enfin ik denk dat het duidelijk is


Black seeds of bunny!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2010 12:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2010 12:19 schreef Hypnos het volgende:
een bruine?
Beige geloof ik. Was een cool onderzoek wel, eenmaal in de anus gingen ze hem flink opblazen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2010 12:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2010 12:23 schreef bastianus het volgende:
Beige geloof ik. Was een cool onderzoek wel, eenmaal in de anus gingen ze hem flink opblazen.


cool!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2010 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2010 12:21 schreef Nyghtslave het volgende:
Ja ik vraag het maar he...

Overigens droom ik er zelf wel eens van om mensen die ik niet moet heel mooi met hun hoofd op een stevige verhoging te leggen, terwijl ik vriendelijk naar ze lach, ze gerust stel... Wel op hun linker zij laten liggen dan, zodat ik ze kan aankijken... en dan aai ik ze eens door hun haar... En dan pak ik heel stiekem een hele grote sloophamer...

Enfin ik denk dat het duidelijk is


euhm... that's fukked


signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 19-10-2010 12:32 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Hey, zieke fantastie was een optie in de topic titel...

En ik vind em niet zieker dan stoeprand happen, eerlijk gezegd...

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 19-10-2010 12:48]


Black seeds of bunny!


DarkFire
Dragon can haz fire!
Usericon van DarkFire
Posted 21-10-2010 22:11 by DarkFire Wijzig reactieProfiel van DarkFireQuote dit bericht

*checkt topic titel* *springt naar binnen*

quote:
Op 19 oktober 2010 12:21 schreef Nyghtslave het volgende:
Ja ik vraag het maar he...

Overigens droom ik er zelf wel eens van om mensen die ik niet moet heel mooi met hun hoofd op een stevige verhoging te leggen, terwijl ik vriendelijk naar ze lach, ze gerust stel... Wel op hun linker zij laten liggen dan, zodat ik ze kan aankijken... en dan aai ik ze eens door hun haar... En dan pak ik heel stiekem een hele grote sloophamer...

Enfin ik denk dat het duidelijk is

... Dus ik ben niet de enige... Voor degene die ik niet mag die ik nog nooit gezien heb fantaseer ik gewoon wat...

Meestal staat er een heel leger aan mensen voor me... Bloodbath!!!

Ja, ik hou van bloed. Het is rood. Het is vloeibaar. Wanneer het uit je lijf stroomt ga je dood. Dat soort dingen...



*twijfelt of hij moet vertellen over natte droom*

...
...
... Nee. Not doing it! Veel te nat!


Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2010 9:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen