IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Je meest vage/zieke/grappige fantasie Vorige pagina | Volgende pagina
psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 09-05-2005 18:49 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

komt sexueel gefrustreerd over.......


it ain't so bad to be a psychopath


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 09-05-2005 18:51 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 18:48 schreef Legion of Satan het volgende:
Zieke fantasie is om persoon X (vul hier een naam van iemand aan wie je een hekel hebt) de schaamhaar in de fik te steken, in elkaarslaan tot het gezicht open is, er zout op strooien. Anus dichtbranden, vastbinden aan een boom(als het iemand van het vrouwelijk geslacht betreft dan stop je ook Surinaamse peper in d'r kut).

Vage fantasie van mij is om te kunnen vliegen en te kunnen toveren.


hihi


:p


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 09-05-2005 22:55 by Spuitpoep Profiel van SpuitpoepQuote dit bericht

[links onder voorbehoud weggehaald]

[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 10-05-2005 11:40]


:p


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-05-2005 0:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 0:03 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

http://www.abc.net.au/science/news/enviro/EnviroRepublish_366856.htm


langste vogelpenis ooit

heeft een vogel een penis???



:p


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-05-2005 0:04 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

nee, vogeltjes groeien aan bomen.



Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 0:17 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht



:p


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 0:18 by Spuitpoep Profiel van SpuitpoepQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 10-05-2005 11:52]


:p


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-05-2005 0:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

ROFLCOPTER!1!1!One

Ik zei nog zo, alleen voor privé gebruik.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 0:50 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

maar toch was het leuk hoor


ik ga jullie verlaten, mijn muis weigert alle dienst en ik kan mij kat niet met 1 hand wurgen. Echt wel ambetant, ik hoop dat het geen virus is. Waarom gebeuren die dingen toch altijd met mij.

schaapwel lieverdjes


:p


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 10-05-2005 1:00 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

Dit topic heet je meest vage/zieke/grappige fantasie toch? kan iemand me vertellen waar de fantasie gebleven is ? Wat er wel staat is een zootje links naar sites die te ziek zijn voor woorden. Hoort dit nu echt thuis op dit forum ? Ben ik te bekrompen of te oud aan het worden ? Ik laat in ieder geval dit topic verder ongeopend liggen, maar ik kan het toch niet laten om mijn ongenoegen te uiten over het feit dat er links naar gruwelijke foto's instaan waar dan vervolgens quasi grappig op wordt gereageerd. voor mij gaat dat in ieder geval veels te ver. Maar goed, het wordt gedaan dus het zal wel aan mij liggen. Ik lees wel verder in een ander topic waar ik deze troep hopelijk niet verder tegenkom


Rock moet Rollen


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 1:03 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

volgens mij is de maatschappelijke indoctrinatie op het vlak van moraliteitsbesef en uitlaatkleppenbeperking hier een kwalijke factor in, maar nu ga ik slapen


:p


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-05-2005 1:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 1:03 schreef Spuitpoep het volgende:
volgens mij is de maatschappelijke indoctrinatie op het vlak van moraliteitsbesef en uitlaatkleppenbeperking hier een kwalijke factor in, maar nu ga ik slapen


Nou...ik moet zeggen dat jij een meer dan bovengemiddelde neiging hebt om ranzige plaatjes op te zoeken en te posten (niet alleen in dit topique).

Het kan aan mijn maatschappelijke indoctrinatie liggen maar dat spoort niet helemaal. (en ja ik post ook *weleens* een linkje naar lamermelculo)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-05-2005 1:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Zeg Chelman, en dat paard dan?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-05-2005 1:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 1:06 schreef Schaep het volgende:
Zeg Chelman, en dat paard dan?


Zie dat laatste stukje van mijn post...dat stukje tussen haakjes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-05-2005 1:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, vooruit, je hebt gelijk.


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 10-05-2005 22:18 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 18:49 schreef psychopath het volgende:
komt sexueel gefrustreerd over.......


Hoezo? Het is een fantasie, ik heb meer van dat soort fantasiën, maar die hou ik maar voor mezelf. Ik dacht je kan je ideeën delen enzo, maar niet iedereen waardeerd het.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 22:21 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 22:18 schreef Legion of Satan het volgende:
Hoezo? Het is een fantasie, ik heb meer van dat soort fantasiën, maar die hou ik maar voor mezelf. Ik dacht je kan je ideeën delen enzo, maar niet iedereen waardeerd het.


http://66.98.216.44/~opiumse/viewtopic.php?id=6844

hier, voor je fantasie...

OT : http://66.98.216.44/~opiumse/viewtopic.php?id=15480

heb ik me altijd afgevraagd

[Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 10-05-2005 22:55]


:p


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 11-05-2005 9:08 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

Bedankt, maar de 2e vind ik niet zo.
De 1e is wel ok


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 11-05-2005 19:45 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Past inderdaad wel bij jou, sick motherfucker


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Binair
Usericon van Binair
Posted 12-05-2005 9:54 by Binair Profiel van BinairQuote dit bericht

mijn fantasie is een geit of drie


[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-05-2005 11:21]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2005 13:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Tjah, zolang 'ziek' niet voor iedereen hetzelfde is, krijg je bovenstaand ge-ijl, wat overigens gebaseerd is op persoonlijke schaamte, aber gut.

Ga m'n fantasieen hier dan ook niet posten, want als ik lees wat hier al ziek gevonden wordt, praat nooit never iemand meer tegen me als ik de mijne uit.


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 12-05-2005 23:50 by Dart Frank Wijzig reactieProfiel van Dart FrankQuote dit bericht

Mijn fantasie: "Name. Chekov...Pavel. Rank...Admiral. "


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-05-2005 15:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vliegen lijkt me gaaf.
Daar droom ik vaak over, en dan weet ik wel dat ik droom, en dan neem ik een aanloopje en dan ga ik de lucht in en kan ik echt kiezen wat ik doe en waar ik heenvlieg.
Ik vlieg dan vaak over mooie, vage landschappen of een soort van steden met gebouwen die niet (kunnen) bestaan.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 13-05-2005 15:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmm.. nog geen enkele zieke fantasie gezien hier eigenlijk.. of mijn definitie van 'ziek' ligt anders dan gemiddeld..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen