![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
vrij realistisch signature ![]() |
|
Gister weer mooie discussie in de kroeg. Wie zou je liever neuken Oprah of Rihanna? ![]() De meeste stemmen gingen naar Oprah. Als je die hebt geneukt wil iedereen je hebben ![]() ![]() |
|
en? waar wilde Rudy hem in proppen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Rudy was vrij neutraal dacht ik. ![]() |
|
of course./// morgen Badhûs? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Tuurlijk niet. ![]() |
|
quote: Alles beter dan Patty Brard. ![]() ![]() ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik heb een terugkerende fantasie waarbij ik een hele dikke duif een keiharde schop verkoop. Ik krijg er gewoon jeukende voeten van als ik zo'n vetklep zie rondwaggelen. In mijn gedachte hoor ik ook hoe het zal klinken, heel dof en de duif zal waarschijnlijk geen geluid maken. Er schiet ook een glimlach op mijn hoofd als ik dat zo voor me zie. ![]() Maar in de praktijk zal ik dit waarschijnlijk nooit doen. Iets houdt me tegen.. Het doet maar even pijn! ![]() |
|
Je gebrek aan snelheid. ![]() |
|
quote: Hm, misschien ander werk zoeken? :') ![]() |
|
quote: Kom ook een keer op mijn werk langs. ![]() |
|
Ik wil iemands ruggengraat eruit trekken via zijn/haar anus. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Hm, ik ken dat hoofd ergens van. Keertje in een Don en Ad-productie gezien? Wellicht, het valt zeker niet uit te sluiten. Zit zij hier niet op het forum? ![]() |
|
Wellicht een keer zien optreden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-05-2010 13:44] ![]() |
|
Zou me verbazen, hoewel het in principe best mogelijk is. Welke band? ![]() |
|
Infestis. ![]() ![]() |
|
Ik droomde vannacht dat er een zeepaardje onder m'n huid zat ![]() ![]() |
|
quote: Ah, en dus ook Sammath. Die band die jij noemt ken ik niet (moest ff googlen), Sammath heeft mij om de één of andere reden altijd doodsaai en dertien-in-een-dozijn geleken. Volgens mij heb ik er weleens wat samples van gehoord die ik na 20 seconden af heb gezet, hoefde van mij niet zo nodig. Maarre, leuke hobby. ![]() ![]() |
|
quote: Jaloers omdat je zelf geen ruggengraat hebt? Bareuh... ![]() |
|
quote: Niet alle voorkeuren spreken mij erg aan, maar wel een leuk meisje. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-05-2010 18:28] ![]() |
|
quote:Bedankt voor deze 13 jarige breezer opmerking. ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |