![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk eerder dat als dat buikje van je vrouwtje wat groter is dat je der van achter moet nemen... in het bekende gat welteverstaan ![]() ![]() |
|
quote: de welriekende dreef? signature ![]() |
|
quote: ik had het niet over de diameter hoor ![]() signature ![]() |
|
Welke amateur spuit dan ook daar als het niet bedoeld is om zich voort te planten? ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
![]() ![]() Tering zeg heb me zelden zo vermaakt op ZM. ![]() |
|
quote: tja... lang verhaal... dat meisje had een laserbehandeling om haar schaamhaar te laten verwijderen op haar 16de... nadien zijn er nog haartjes in de liesstreek gegroeid , en onder haar navel... en dat leek zo op een pijl leek zo verleidelijk... en ja hoor, *pats* net weerhaken heeft die , bah signature ![]() |
|
quote: Echte metalheads zingen toch niet in de kerk!? Dat valt me echt zwaar tegen van je. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
sinds mn meid schmink draagt om te gaan werken is het tij idd veranderd... en ergens denken vrouwen blijkbaar dat hun gat nog breder zal worden van analiteiten... tssss signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
best dat ik een beetje discreet blijf eenoudergezinnen zijn kut en zo ![]() signature ![]() |
|
Dat weten vrouwen meestal wel te waarderen, ja. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ik heb onderhand al wel eens gepoept in een vliegtuig ![]() ![]() |
|
quote:Did it work for ya? ![]() Nee, ik wil nog wel een keer klaarkomen in mondje x, waarna mondje x alles gedurende enkele minuten uiterst langzaam in mondje y laat druipen, waarna mondje x & y gaan zoenen en vervolgens weer alles over de nog niet eerder genoemde tampeloeris laten lopen. Jah. ![]() ![]() |
|
kolere dat klinkt sick. de fantasie die bij rond dwaalt in m'n hoofd is wraak nemen op mijn ex door middel van vergiftiging. toekijken hoe hij heel langzaam en pijnlijk sterft ![]() zou het nooit doen maar het stelt me voor nu even gerust ![]() |
|
Ik heb vannacht iemand vermoord. Met een laken. In m'n droom weliswaar, maar dan nog. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: iemand ermee doodgeslagen ermee? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Gestikt. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Sick? Geil! ![]() ![]() |
|
quote: nee, das lekker wou je zeggen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 30-08-2006 16:45] ![]() |
|
quote: euhm... daar heb je een douche/washandje/water/... voor...? ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
ja oké, das waar... ben gewoon heel visualiserend ingesteld en vind het een vieze fantasie ![]() ![]() |
|
Ik ben heel visualiserend ingesteld, en ik vind m wel ok eigenlijk. Alleen dat terugspugen hoeft niet zonodig wat mij betreft, gewoon netjes doorslikken.. ![]() |
|
@bitchslap: Ja maar dat komt omdat je denkt als persoon x of y (tenzij slechtheid zichzelf bedoelde met y, in welk geval het inderdaad toch redelijk verontrustend is) ipv als de protagonist. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-08-2006 16:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Tjah het is het druip-effect wat 't 'm voor mij altijd doet. Oh en Bitchslap, om mijn fantasie even aan jouw wensen aan te passen [ ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |