IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Je meest vage/zieke/grappige fantasie Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2006 0:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 0:22 schreef Burzum het volgende:
JIj bent ook echt een geniale dwaas he?


dat zei die gynaecologische stagiaire ongeveer ook (toen ik zei dat ik lactacid in het aquarium deed voor een positievere PH)


signature


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 29-08-2006 0:24 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 29 augustus 2006 0:21 schreef Hypnos het volgende:
ben je dat zeker? straks duwt het zijn pootje in mijn urinebuis

Ik denk eerder dat als dat buikje van je vrouwtje wat groter is dat je der van achter moet nemen... in het bekende gat welteverstaan


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2006 0:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 0:24 schreef BerserkerWoman het volgende:
Ik denk eerder dat als dat buikje van je vrouwtje wat groter is dat je der van achter moet nemen... in het bekende gat welteverstaan


de welriekende dreef?



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2006 0:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 0:21 schreef spectre het volgende:
Net zo groot dus


ik had het niet over de diameter hoor


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-08-2006 0:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Welke amateur spuit dan ook daar als het niet bedoeld is om zich voort te planten?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-08-2006 0:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Tering zeg heb me zelden zo vermaakt op ZM.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2006 0:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 0:26 schreef Heiden het volgende:
Welke amateur spuit dan ook daar als het niet bedoeld is om zich voort te planten?


tja... lang verhaal... dat meisje had een laserbehandeling om haar schaamhaar te laten verwijderen op haar 16de... nadien zijn er nog haartjes in de liesstreek gegroeid , en onder haar navel...

en dat leek zo op een pijl


leek zo verleidelijk... en ja hoor, *pats*


net weerhaken heeft die , bah




signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-08-2006 0:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 0:29 schreef Hypnos het volgende:
tja... lang verhaal... dat meisje had een laserbehandeling om haar schaamhaar te laten verwijderen op haar 16de... nadien zijn er nog haartjes in de liesstreek gegroeid , en onder haar navel...

en dat leek zo op een pijl


leek zo verleidelijk... en ja hoor, *pats*


net weerhaken heeft die , bah





Echte metalheads zingen toch niet in de kerk!? Dat valt me echt zwaar tegen van je.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2006 0:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sinds mn meid schmink draagt om te gaan werken is het tij idd veranderd...

en ergens denken vrouwen blijkbaar dat hun gat nog breder zal worden van analiteiten... tssss


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-08-2006 0:35 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2006 0:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

best dat ik een beetje discreet blijf
eenoudergezinnen zijn kut en zo


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-08-2006 0:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat weten vrouwen meestal wel te waarderen, ja.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-08-2006 2:54 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 8 augustus 2005 17:09 schreef Audiophile het volgende:
Ik wil ooit nog eens poepen in de noordzee.

Ik heb onderhand al wel eens gepoept in een vliegtuig



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-08-2006 7:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 2:54 schreef Audiophile het volgende:
Ik heb onderhand al wel eens gepoept in een vliegtuig
Did it work for ya?

Nee, ik wil nog wel een keer klaarkomen in mondje x, waarna mondje x alles gedurende enkele minuten uiterst langzaam in mondje y laat druipen, waarna mondje x & y gaan zoenen en vervolgens weer alles over de nog niet eerder genoemde tampeloeris laten lopen.

Jah.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-08-2006 16:14 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

kolere dat klinkt sick.

de fantasie die bij rond dwaalt in m'n hoofd is wraak nemen op mijn ex door middel van vergiftiging. toekijken hoe hij heel langzaam en pijnlijk sterft

zou het nooit doen maar het stelt me voor nu even gerust


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-08-2006 16:16 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik heb vannacht iemand vermoord. Met een laken.


In m'n droom weliswaar, maar dan nog.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-08-2006 16:33 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2006 16:16 schreef Nix het volgende:
Ik heb vannacht iemand vermoord. Met een laken.


In m'n droom weliswaar, maar dan nog.


iemand ermee doodgeslagen ermee?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-08-2006 16:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Gestikt.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-08-2006 16:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2006 16:14 schreef BitchSlap het volgende:
kolere dat klinkt sick.

Sick? Geil!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-08-2006 16:45 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 7:12 schreef Slechtheid het volgende:


en vervolgens weer alles over de nog niet eerder genoemde tampeloeris laten lopen.

Jah.


nee, das lekker wou je zeggen daar krijg je zo'n plakkert van

[Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 30-08-2006 16:45]


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-08-2006 16:46 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2006 16:45 schreef BitchSlap het volgende:
nee, das lekker wou je zeggen daar krijg je zo'n plakkert van



euhm... daar heb je een douche/washandje/water/... voor...?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-08-2006 16:49 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ja oké, das waar...
ben gewoon heel visualiserend ingesteld en vind het een vieze fantasie


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 30-08-2006 16:50 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik ben heel visualiserend ingesteld, en ik vind m wel ok eigenlijk.

Alleen dat terugspugen hoeft niet zonodig wat mij betreft, gewoon netjes doorslikken..



True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2006 16:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

@bitchslap: Ja maar dat komt omdat je denkt als persoon x of y (tenzij slechtheid zichzelf bedoelde met y, in welk geval het inderdaad toch redelijk verontrustend is) ipv als de protagonist.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-08-2006 16:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-08-2006 16:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2006 16:50 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik ben heel visualiserend ingesteld, en ik vind m wel ok eigenlijk.

Alleen dat terugspugen hoeft niet zonodig wat mij betreft, gewoon netjes doorslikken..


Tjah het is het druip-effect wat 't 'm voor mij altijd doet.

Oh en Bitchslap, om mijn fantasie even aan jouw wensen aan te passen [ ]. Na het verhaaltje likken mondje x & y 'm natuurlijk helemaal schoon.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen