![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Sjit ik woon dus in een achterstandswijk.... ![]() ![]() |
|
Ik woonde vroeger nou niet bepaald in een achterstands wijk en wij deden er ook aan. ![]() |
|
quote: En waar blijft de foto van jou in jurk? ![]() |
|
quote:Ik ga gewoon al het snoep zelf opvreten, ze krijgen wel mandarijntjes o.i.d. (erg gemeen) ![]() |
|
quote: Ik heb vast nog wel een foto waar ik een te groot shirt aan heb. I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Wordt er hier geslow-chat? ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." ![]() |
|
GRMBL ik ga op bed liggen lezen .. alle lichten beneden uit .. ![]() |
|
quote: Dan moeten er wel blommekes op staan anders telt het niet. ![]() |
|
quote:Gierig! Gierig! Mamaaaaaa! Die meneer zit boven op bed te lezen en heeft de lichten uitgedaan! ![]() op zich best een zieke fantasie ![]() ![]() |
|
quote:Kan deze voor en na je bekoren? quote:Ja. Ik bedoel: nee! Shit. [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 11-11-2003 17:25] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Hmmmmmm, clint eastwood ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Nu niet meer! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
mijn meest vage fantasie is dat Zm over metal gaat...lomp he? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-11-2003 17:22] Bruce Banner ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 11-11-2003 17:22] ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 11-11-2003 17:22] I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Ahm... Jakobs? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: In mijn fantasie opent het plaatje. In het echt niet. ![]() ![]() |
|
quote:Onder andere... Het merendeel blijft echter gebaseerd op Stephen King's Roland. Daar krijg ik het pas warm van... ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Ik had per ongeluk een $-teken (ook een soort fantasie) achter de URL geplakt. Het zou moeten werken nu. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Wel aardig. Maar ik wil nog steeds een echte foto! ![]() |
|
Mensen die me mateloos irriteren gewoon de kogel geven, dat lucht volgens mij wel lekker op. 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: onder het motto "durf duidelijke taal te vragen" ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Goed zo Helmet aanpakken die mensen die hier godverdomme niet eens het fatsoen kunnen opbrengen om fatsoenlijke onzin te posten wat in de verste verte ook maar iets met metal te maken heeft! ![]() this user is dead ![]() |
|
Zweepjes ![]() [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 11-11-2003 18:40] true disco chick ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |