![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Moest vandaag denken hoe het zou zijn om in de jaren 70 wonen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ik heb er wel eens aan gedacht hoe ik over 70 jaar zou wonen ![]() ![]() |
|
Ik denk dat mijn fantasien toch wel meest in het dom/sub niveau liggen... ![]() ![]() |
|
Mijnes was toch wel dat me relatie langer duurde dan 3 maanden ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Mijn fantasie is om een boeing te kapen en die laten invliegen op Mekka, tijdens de Ramadan. mvg wk10 ![]() |
|
mijn fantasie is om ooit nog eens een atoombom uit te vinden die enkel mensen met een laag IQ schaad. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote:Wow! Hier kan ik me wel in vinden... hoewel ik dan voor een biologisch virus zou gaan, denk ik ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: frustraat. ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
ik wil mijn mentor in de bek schijten Trieste gast ![]() |
|
Zo hoort het, dat kan je ook best doen. Is waarschijnlijk toch een kristen. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: ![]() Goodbye! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
mijn voortdurende fantasie is om de zestiger jaren te leven ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
mijn fantasiën zijn voor 21 jaar en ouder, dus eigenlijk mag ik er niets van weten. ![]() |
|
quote: lol ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:je wilt een rollator? ![]() |
|
het gaat erom wat je ermee doet he ![]() ![]() |
|
Met die rollator? ![]() |
|
of met jou? ![]() |
|
Met mij kun je idd ook vanalles doen. ![]() |
|
sneewitje en de zeven dwergen gezien? ![]() |
|
Ongelovelijk dat er nog geen frusti is geweest die misbruik heeft gemaakt van sneeuwwitje's uitspraak ... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ....nee... té makkelijk ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Kunnen vliegen, so I could fly all the way to America ![]() LAI LAI HEI ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |