![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: LIEF! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: *richt frustratie op de slecht-krijsende-dwerg-cloon-wannabe* ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Ik heb soms wel eens zin om een stuk uit iemand te bijten. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Hey, godver je moet naar mij luisteren? Wil je nou alsjeblieft die jurk aandoen? ![]() |
|
quote: Been there, done that. Mijn broer was op tienjarige leeftijd plots een stuk rug kwijt. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
ja hein broek uit jurk aan ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
op dit moment: kindjes afslachten die hier aanbellen voor dat belachelijke sint maarten weer zo'n kuchristenverzinsel ![]() |
|
quote: Foei Lies! Was het uit liefde of haat? ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: je mist... ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote:Dat zat ik me bij jouw post ook af te vragen! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ik heb m'n tweelingzus ook een keer heel hard gebeten toen we ongeveer tien waren. Geen idee meer waarom. ![]() |
|
quote: Zo was ik ineens een stuk hand kwijt toen ik in een metalcafe een biertje zat te drinken. Zo'n freakin'goth-chick dacht dat ik dat wel fijn zou vinden. Ik heb toen vier jaar met littekens van iemands gebid op mn hand rondgelopen. ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: quote: Mocht ik jullie op het zelfde moment tegenkomen, dan pas ik wel op ![]() Voor mezelf: -'s morgens mijn ogen openen en beseffen dat ik enkele jaren terug in de tijd zit, lijkt me lollig. -vroeger had ik ook vaak fantasieën over post-apocalyptische tijden, waarin ik me wel zou kunnen handhaven. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-11-2003 16:52] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Als ik zoiets doe, zou dat natuurlijk puur uit liefde zijn. ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote:Uit honger, me dunkt. quote:Haha, dat moet ik ook 'ns proberen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
vroeger mijn zus eens van de trap af geschopt ![]() |
|
quote: om welke reden? Bruce Banner ![]() |
|
quote:.. oh .. is die nodig? ![]() |
|
quote: Pfff, als het maar niet weer bij mij is. I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Kut het is st maarten, ik heb niks in huis voor die kids.. ![]() |
|
quote:Vreemd he... Vaak als ik mijn hartje voel overlopen van liefde voor iemand (het gebeurt soms, ja), dan is mijn eerste reactie van die pijn te doen (bijten, knijpen, oplawaai verkopen, etc.). [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:ik weiger ook wat te halen ![]() |
|
quote: nee, maar het kon zijn dat zij iets had gedaan dat je niet echt op prijs kon stellen ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |