![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha! ![]() |
|
Tijdens pijpen zeg je net. Pijpen is de piemel erin. Piemel eruit is geen pijpen. ![]() |
|
quote: Gast, waarom wil jij eigenlijk doodgaan? ![]() ![]() edit: brak Nederlands [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-09-2006 23:55] Bruce Banner ![]() |
|
quote: Nou nou. Is dat vaag, ziek of grappig? ![]() |
|
@Spectre: Rephrase: Tijdens de orale bevrediging. ![]() ![]() @Lain: Undisclosed. @Oud Vuil: Gewoon typetje gezonde hollandse jongen fantasie. :p ![]() |
|
quote: en dan een blaasontsteking.. jij aarsmade ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Fair enough ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Je moet je ook niet vol op de urinebuis laten tetteren ![]() ![]() |
|
quote: Ontopic! ![]() ![]() |
|
Een begrafenis van een zwaar gereformeerd wijf binnen rennen, naakt de kist in duiken en schreeuwen "Over mijn lijk? Geen probleem!!" Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Damn! ![]() ![]() |
|
quote: Geeft zo'n mooie fluittoon bij een goeie erectie. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Dat wel! ![]() |
|
Vriend van Hirsi Ali, "Godver, das de eerste keer dat ik de klit niet kan vinden." ok, voor mij geen strongbeer meer. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: dat laatste, het kutwijf ![]() "Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot ![]() |
|
![]() piñata ![]() signature ![]() |
|
Niet zozeer de mijne maar welvaag ende grappig: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
know your mushroom signature ![]() |
|
Geniaal. :') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Gehe ![]() Waar ging dat artikel in eerste instantie over.. ? ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
![]() sexuh signature ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |