|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Post hier je favoriete kunstwerken, of laat ons kennis maken met jouw favoriete kunstenaar.. Ik weet dat er al een topic is dat 'kunst die je raakt' ofzoiets heet, maar ik vond dit net iets anders.. Post hier kunstwerken die je gewoon mooi vindt, knap gemaakt, of promoot een kennis die mooie dingen maakt.. Persoonlijk vind ik het werk van Luis Royo erg goed, en ik vind een aantal werken van Herman Brood ook geweldig.. Verder zijn er nog een aantal kunstenaars die ik geweldig vind, maar ééntje die er opvallend uit springt is toch wel Gert-Jan Aaltink. Deze man komt bij mij uit de buurt en is naast kunstenaar ook piercer (hij heeft mij twee keer onder handen gehad) en tattoeëerder.. Hier een werk van hem: En de link naar zijn site: http://www.gja-art.nl/kunst/index.html ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oja, tuurlijk.. Want het leven bestaat uiteraard alleen uit metal, anders ben je als metalhead niet stoer.. Jouw reactie is eigenlijk te triest om op in te gaan, daarom stop ik ook maar bij deze.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Don't fuck with art. Art is tr00. Ik ben vooral weg van het surrealistische werk van Salvador Dali. By the pain I see in others |
|
oew er zijn zoveel kunstenaars wiens werk ik echt te gek vind!! Enkele favorieten: Geiger Picasso Dalí (wazige combi heh ) Op architectonisch gebied ben ik telkens weer zwaar onder de indruk van het werk van Gaudí Gaaf topic! *gaat verder zoeken* |
|
@ Snaack, heb je ook voorbeelden van werken van Geiger? Picasso en Dalí ken ik namelijk wel, maar hem niet.. Of een internetsite? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zelf ben ik van gecharmeerd van beeldende werken uit begin 20ste eeuw. Ik vind de combinatie art-deco-achtige stijl die vaak aangevuld is met de treurige realiteit van de jaren 20 en 30 vaak tot mooie werken leiden. Zelf heb ik een reporductie hiervan op groot formaat in me wonkamer hangen: Het is dan wel een film poster en geen 'losstand' kunstwerk, maar ik vind het wel goed uitbeeld wat ik bedoel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Klimt, Kadinsky, Escher, Erwin Olaf etc. |
|
architectuur van de Italiaanse Futurist Antonio Sant'Elia Die gasten waren trouwens zo gek als een deur, zo gefascineerd door nieuwe technologie dat de zich massaal aanmelde voor het leger in de eerste wereldoorlog. Na de oorlog waren er nog weinig over I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Geiger ken je wel! Alien... Celtic Frost. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hoe kun je Giger nou niet kennen? Zijn werk kom je echt overal tegen. Die man heeft zijn eigen museum in zwitserland trouwens. (ik neem aan dat je de Alien triologie wel kent? Die Aliens heeft hij "ontworpen"). Persoonlijk vind ik Giger teveel penis en penetratie obsessed. |
|
quote: Kadinsky ken ik nie..wel Kandinsky KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
I Find That I Am Not There... |
|
quote: Dat fantaseer je er zelf bij, sloerie |
|
Erwin Olaf heeft idd ook erg toffe dingen gedaan. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: het helpt niet als je het verkkeerd blijft spellen. HR Giger heet de beste man |
|
Een man die fantastisch kan tatoëren is Paul Booth, zijn creaties vind ik absoluut kunstwerken!! Darkimages.com |
|
quote: Heej *oops*.. Dan ken ik hem dus wel Ik herkende z'n naam zo 1,2,3 niet, maar nu je het zegt weet ik inderdaad wat hij voor Celtic Frost o.a. heeft gedaan! Erg mooi! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Geiger-Muller maakt wel mooie 'klik' kunst : KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
mja ben niet zo bezig met kunst. Maar ik vind sommige cd covers wel aardig goede tekeningen hebben "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja mevrouw Kadinsky ! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: oeps, minder erger fout dan geiger hoor |
|
DMTR is ook een erg fijne artiest |
|
quote: niettus |
|
giger en luis royo zijn idd wel vet maar escher ook wel heerlijk wazig http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |